Zobudila som sa okolo tretej a ešte ležala. V škole nemám poradných kamarátov kvôli ním! Nenávidím ich! Potom som si spomenula na škatuľku ktorú som
mala pod postelou. Hned som ju odtiaľ zobrala a otvorila ju kde boli spomienky môjho detstva. Moja mama zomrela keď som bola malá. Už si to ani nepamätam. Teraz sa o mna stara moja nová mama...teda macocha. Adoptovali si ma, lebo nemohla mať deti a preto majú mňa. Pri prvej fotke som začala plakať vyzerám tam tak šťastne...vždy sme spolu niečo robili a vždy mi vysvetlila veci ktorým som nechápala bez toho aby na mňa kričala, proste bola perfektná.Môjho otca som nevidela, lebo sa na mamu vykašlal hned potom čo som sa narodila. Viem ake to mala mamina ťažké somnou hlavne keď bola na všetko sama. Potom som si zobrala malú knižku ktorú som dostala keď som mala 7 rokov. Sú tam básne ktore mi vždy pomôžu keď sa cítim zle.
Keď si smutná, nevzdaj sa.
Ked si šťastná, pokračuj.
Vždy pri tebe ostane mama a ochráni ťa
Podá ti správnu ruku aby si nepadla do zla.
A krásne sny ti zažela.Pri poslednej vete som sa mierne usmiala. Počula som buchot dvier...otec. "Zlatko máš večeru,,som od dola počula ako hovori mama otcovy. Veci som schovala naspäť a napravila si posteľ. Išla som dole a pozrela sa na otca. "Ahoj zlatičko,,mi povedal sladko. "No to tvoje zlatičko mi dnes papulovalo,,odporne povedala matka. Otec sa na mna pozrel akoby niečo odo mna čakal. Vzdychla som a pozrela sa na zem..."Ano papulovala,,som zamrmlala. "Aspon si sa priznala..a počuvaj zajtra sa ideme byciklovať tak bud pripravena,,mi povedal. Ja som len prikýla a sadla si za stôl...samozrejme že to matka využila"ja ta ale nebudem obskakovať daj si sama!,, "Ano,,som zamrmlala. "Zlatko mohla by si sa k Lucy spravat milšie?,,začal moj otec. "A prečo by som mala? Ved je ešte mala a potrebuje disciplinu! inak sa nikdy nebude spravat ako dáma. Vtedy som buchla päsťou na stôl "ja nemam 10 rokov! Kedy to chcete pochopit?! Mam 16!,,a išla do izby. Oni ma nepochopia. Vtedy niekdo zaklopal na dvere bol to asi moj otec. "Lucy?prepač ale vieš aka je matka...ved ona ta ma rad-,, "Nema ma rada! Ona ma nenavidi za to že sa mi venuješ viacej než jej!,,som zafňukala a pri tom mi sťekal vodopad sĺz po lici. On ma len uťišoval.
"Prečo sa ku mne spravate ako k malemu dietatu,,"Lucy pre mna budeš vždy male dievčatko...to je jedno kolko máš rokov,,a pri tom ma hladil po vlasoch.
Ja som sa len viac zaborila do jeho hrudnika.Ked odišiel,lahla som si na postel a hladela na strop. Možno mal pravdu možno je to lepšie aby sa ku mne spravali ako k malemu dievčatku. Pri tej myšlienke som zatriasla hlavou...to aku blbost hovorim ved mam 16 preboha 16!...Po niakej pól hodine som išla do svojej kupelne a rozčesala si vlasy. Umila si tvar a zuby a dala si na seba pyžamo. Ked som si lahla,rozmyšlala som chvilu nad mamou no potom som zaspala.
RÁNO
Zobudim sa a chvilu som na mobile...jedna nova sprava
Ahoj Lucy nechcela by si ist somno na jednu party o 20:00?-Ali
Pri tej sprave som vzdychla samozrejme že ma nepustia! Ale čo keby som sa tu noc po tajomky vybrala na tu party? Pri tej predstave som a usmiala a hned pisala na mobile.
Budem tam-Lucy
Usmiala som sa a chvilu si sadla na koberec...potom ma napadlo ist do mesta a kupit si šaty! Otvorila som si šatnik a vybrala si čierne tielko a bledo-modre rifle a balerinky. Zobrala som si kabelku a do nej nahadzala mobil a penaženku. Rodičia neboli doma takže možem ist! V Nedelu nebolo moc vela ludi vonku...ale aj tak som sa vybrala do obchodneho centra. Hned som išla do prveho obchodu ktory som videla... Chvilu som sa popozerala ale nič mi nepadlo do 'oka'. A zrazu uvidim krasne šaty. Boli červenej farby a nad kolenami...mal čierny opasok a nemal ramienka. Ked som sa pozrela na cenu skoro som odpadla 79.99$ za šaty?! To je jedno...ked som bola pri pokladni,pozrela som sa na mobil 12:00...o hodinu pridu rodičia. Dala som predavačke peniaze a rychlo išla. Ked som dorazila domov,na štastie tam nikdo nebol. Schovala som si šaty a zobrala si knihu...1000 a jedna noc.
Neviem prečo,ale pri tej knihe som zaspala...
17:00.
Kolko som spala?!
To je jedno mam 3 hodiny na to aby som sa nachistala na party to zvladnem však?! Ale to hlavne je ako sa odtialto dostat bez toho aby to vedeli rodičia...cez balkon! Idem rychlo na balkon a pozrem sa dole vedla je strom takže mohla by som cez strom... Idem naspäť do vnutra a vyberiem si šaty ktore som kupila...vlasy si neham rozpustene make up si dam lahky...a samozrejme moje lodičky. Keď sa pozriem na čas,vzdychnem..teraz alebo nikdy..takže teraz!Idem na balkon a zleziem dole cez strom. Cesta mi trvala 20 minut. Predomnou je Bungalow a hudba sa počuje až nakoniec. Ked som počula ako sa za krikom niečo pohybuje pretočila som očami. Zaklopala som na dvere...nikto...zazvonim....nikto...zrazu sa otvoria dvere a dievča leti von a začina vraciat...fuj. Išla som dnu a uvidela Ali hned som sa rozbehla za nou a objala ju zo zadu."Lucy ty si prišla!,,zakričala aby som počula.
"No vidiš,,som zakričala tiež dost hlasno.
Zrazu sa knam pridali 3 chalani a začali flirtovat s Ali...kedže som to nechcela vidiet,išla som preč od nich. Niekto ma potahal za ruku a ked som sa otočila bol tam hnusny Emo. Začal ma niekde ťahat do izby a ja som sa nebranila?! "Čo chceš somnou robit,,som zamrmlala kedže sa tu ta hudba moc nepočula. "Užit si,,a pri tom sa usmial.Ked mi začal chitať tvar niekto zaklopal a ja som si vzdycha..DAKUJEM BOHU...bola to Ali.
"Nechcela som vas vyrušovat,,zamrmlala"Nie nevyrušuješ!,,som zakričala a zahopkala k nej.
"Chcel niečo somnou robit,,som jej zašepkala do ucha a usmiala sa na nu no potom som zvážnela.
Ona len nemo prikyvla a zobrala ma von s tej izby."Diki,,som zakričala ona sa len usmiala a išla dalej.Potom sme prišli k tymi chalanmi a ja som tam len stala.
Ešte raz som sa pozrela na toho Emaka...Ten blonďak pred nami bol celkom zlaty...to je jedno.
YOU ARE READING
Dievčatko
Teen Fiction,,Nikto ma nechápe!" vykríkla som na matku. ,,Správate sa ku mne ako k malému dievčatku!" ,,To sa ako somnou rozprávaš?!" "Tak ako som sa s tebou mala rozprávať už davno!,, ,,Už dosť!" Jej tvár sa teraz zhodovala s paradajkou. Videla som ako chcela...