21.Kapitola

167 23 4
                                    

Kapitoly ktore budem pridávať budu "obsahovať" niečo čo vam neprezradím :D ja viem som hrozna ale aj tak zistíte si to sami...príjemne čítanie. ♥

Zobudila som sa v bielej miestnosti kde všetky prístroje pípali. Pozrela som sa von oknom kde bola tma. Podla toho predpokladám že je noc. Chcela som si sadnuť, ale hrozne ma začalo bolieť brucho a tak som si zas lahla. Pozrela som sa na hodiny. Boli dve hodiny ráno a šesť minút. Hlavu som otočila späť a lahla si. Po nejakom čase som zaspala.

SEN

Som v lese a všade je tma. Zamnou počujem vrčanie. Otočím sa a predomnou stoji vlk. Ale tento vlk je iný. Jednu polku tela ma čiernu s červeným okom a druhu má sneho bielu s modrým okom. Skoči na mňa a silno ma pohryzie do brucha...

Zobudila som sa kvôli tomu že všetký prístroje pípali ako o život. Moje brucho ma hrozne bolelo a ledva som dýchala. Zrazu sa otvorili dvere a tam stoji doktor. Rýchlo ide ku mne a vypne zvuky. ,,Neboj všetko bude dobre" ukludňoval ma, ale mne sa čoraz horšie dýchalo. Všimol si to a zobral si mobil kde začal hovoriť ,,Je to súrne zavolajte doktorov do izby 43"...,,teraz ma dobre počuvaj...musíš sa ukludniť inač to bude mať následky." Prikývla som a začala som myslieť na niečo príjemne. Cítila som ako sa môj dych spomaloval. Jeden doktor prišiel do izby a zobral injekciu ktorú mi pichol do ruky. Palcom mi hladkal ruku a cítila som ako sa mi viečka zatváraju.

Zobudila som sa v bielej izbe. Kde inde asi? Moje JA sa ozvalo...odteraz ho budem volať Stalker...začína mi tu hrabať. Sestrička prišla do izby a priniesla raňajky s chuťou som sa pustila do jedenia. ,,Vieš...spala si tu tri dny" vyvalila som na ňu oči. Vlastne...už viem aj prečo. Poriadne ma dobili. ,,Povieš mi čo sa stalo?"spýtala sa ma. Nechcela som jej povedať pravdu lebo by ma zbili ešte viac. ,,Ja...ja si to nepamätám" Zaklamala som. Prikývla a vo dverách sa zastavila ,,Keď si náhodou spomenieš tak mi to ihneď povedz" dokončila dialóg a odišla.

Nehovor jej to zabiju ťa v tej škole. Ozval sa Stalker vážne Stalker? Hrabe mi? Nie nehrabe len ti odpovedám na tvoje otázky. Dobre stači.

O týždeň neskôr

Dnes môžem isť domov. Pobalila som si všetký veci ktoré mi doniesla teta Beth. Pozrela som sa von oknom vonku bolo krásne počasie a ja som sa asi usmievala ako debil. Do vnútra vkročila teta Beth a zo slzami v očiach ma objala. Sykla som od bolesti a tak objatie povolila. ,,Bála som sa o teba" povedala. Bolo na nej vidno že nespala a vlasy mala strapaté.

DOMA

Zajtra mám isť do školy a tak som sa nachistala. Teta Beth objednala pizzu lebo sa jej nechcela variť večera. Keď som dorazila dole, sadla som si na stoličku. Zobrala som si pizzu a začala jesť. Keď som dojedla, zobrala som tanier a položila ho na dres. Išla som hore po schodoch a zakopla o schod. Ale to ma netrápilo. Otvorila som dvere mojej izby a lahla si na posteľ. Zajtra musím isť do školy. Strach ma obklopil zo všetkých strán a môj žalúdok sa stiahol. Po minute mi začala žila na zápästi hrubnúť. Pozrela som sa do zrkadla a moje oči nabrali....modrú farbu? Zblaznila som sa?! Chitila som si hlavu a začala ju tlačiť. Zavrela som oči. Otvorila som ích a pozrela sa do zrkadla moje oči mali hnedú farbu a žilka bola normálna. Asi som len unavená. Nie si unavená... Stalker sa ozval. Ruky som si položila na plecia. Postavila som sa a išla do kúpeľne. Dala som si rýchlo sprchu. Keď som sa osprchovala, uterák som obmotala okolo svojho tela a drdol rozpustila. Vlasy som si rozčesala a dala si pyžamo. Lahla som si a zaspala.

SEN

Kde to som? Všade tu je len sneh...predomnou je biely vlk. Prišiel zamnou ,,som Atarrus" povedal. ,,Vlk mieru a moje elementy sú voda a vzduch" svet v ktorom som stála sa rozpolil na dve časti. Drúha polovica bola červena vyzeralo to tam ako v pekle. S toho dymu prišiel čierny vlk s červenými očami. ,,Som Ikarus Vlk Hnevu a moje elementy sú zem a oheň. Obidvaja išli do stredu a spojili sa. Bol to čierno-biely vlk ...pol na pol.

RÁNO

Ako každe ráno som sa zobudila aj dnes...na OTRASNÝ ZVUK BUDÍKA. Pretočila som sa na kraj postele a dopadla na zem chrbtom. Išla som do kúpele a veď viete ako každe ráno...ale dnes, dnes som si všimla škrabance na mojej ruke. Asi ma v noci niečo svrbelo a poriadne som sa poškrabala. Zo šatníka som si zobrala bledo mode rifle a čierne tričko s nápisom Black&White. Vybrala som sa do kuchyne. Dnes lialo a lialo. Na raňajky boli Waffle zo smotanou a jahodami. Všetko som to dala do seba a išla sa obúvať. V škole som bola prvá a keď skončila, posledná. Bola som pred školou keď ma niekto chitil za vlasy a ťahal za školu. Bola tam Eleanor a ďalší štyria. ,,Dnes je tu tvoj koniec" zasmiali sa. ,,Čo som vám spravila?" Tiekla mi slza. ,,Neplač zlatičko všetko tvoje utrpenie skončí" povedal chraplavým hlasom. Chitil ma za golér trička a zdvihol ma. Vzlykala som. Neplač bojuj! Na toto som určite nemyslela. Dostala som facku a dopadla na zem. Chitil ma za vlasy a dal mi päsťačku do líca. BOJUJ!!! Už viem kto to bol. Celý ten čas to bol Ikarus a Atarrus. Dal mi ďalšiu päsťačku do drúheho líca. Celé telo ma začalo bolieť. Kopol ma do brucha na tú istu ranu kde predtým. Už som si myslela že to je môj koniec. Zatvorila som oči od bolesti. Keď sa mi v tom otvorili . Cítila som hnev, každa moja žila v tele bolela. Postavila som sa. Adrenalín len tak prúdil a mala som chuť ho zabiť.

,,O čo sa snažíš?" Zasmial sa. Potom zvážnel a chcel mi dať päsťačku. Chitila som jeho ruku a začala ju drviť. Kričal od bolesti. Tak silno som potlačila jeho ruku, že z nej začala tiecť krv. Pustila som jeho ruku. Pozrela som sa na Eleanor. ,,Bojíš sa?" Som sa jej spýtala. Jej tvár sa zmenila na zúrivu a plnu hnevu. Chcela ma kopnuť no ja som sa uhla, chitila jej nohu a prehodila ju cez mňa. Moje ruky sa zmenili. Už tam neboli žili. Pozrela som sa okolo mňa. Eleanor a ten iný ležali na zemi. Druhy traja utiekli. Začali mi tiecť slzy z oči. Nieee!! To nemôže byť pravda. Chitila som si hlavu, čupla si a začala plakať. Psychicky aj fyzicky som bola na dne. Neviem ako som sa dostala domov...ale to je nepodstatné. Išla som do izby. ,,Ochránime ťa. Keď chceš aby sme s tebou bojovali a objavili sa ako realna bytosť, povedz : Elemento recolligo huic locus commodo mihi vestri vox... Povedala som to a predomnou sa objavil Ikarus a Atarrus...

JE TU ĎALŠIA ČÁÁÁSŤ BOLA BY SOM RADA ZA KOMENT A VOTEEE A AKO STE SI AJ VŠIMLI JE TAM TROCHU MÁGIE ALE NIČ SI S TOHO NEROBTEEE STÁLE TAM BUDE LUCY ^-^

♡♥♡♥PEACE♡♥♡♥

DievčatkoWhere stories live. Discover now