29.Kapitola

95 16 2
                                    

SÚŤAŽ NA KONCI PRÍBEHU"

,,Dan?" Šepla som. Bola som tak rada že ho vidím. Jeho krásne sive oči a jeho nádherny úsmev. Priblížil sa ku mne. ,,Bola si v kóme tri týždne...tvoju oslavu budeme oslavovať o dva týždne" prikývla som. ,,Počkať...nemal si byť už dávno preč?" ,,Mal, ale rozprával som sa s riaditelom a ten mi to dovolil" pohlad som uprela na osobu ktora prišla do miestnosti. Moja krv stuhla. Moje oči sa rozšírili a tep srdca sa zrýchlil. ,,N-Nehaj ma už na pokoji" zúfalo som pošepkala. ,,Prosím" zavrela som oči a z hlboka sa nadýchla. ,,Lucy ja...ja som nechcel" ,,Nehaj ma na pokoji!!" Zakričala som. Schovala som sa pod paplón a plakala. ,,Tom...zničil si jej život ty hajzel" precedil pomedzi zuby. ,,Máš päť sekund na to aby si odišiel" ,,Raz...dva..." počula som buchot dvery. Odišiel. Pomaly som sa odokrila. ,,Lucy som ti naozaj vďační" pozrela som sa naň ho. ,,Ja...ja..uhm...nechceš...proste..boha!...nechceš byť moja...priatelka?" Ihneď som prikývla. Objala som ho. Do izby vošiel Doktor. ,,Tak...ako sa cítite?" ,,Je mi fajn" pipla som. ,,Domov môžete ísť až o týždeň kedže musíme kontrolovať váš stav" ,,Dobre" odpovedala som. Doktor odišiel. ,,Tak zajtra za tebou pridem" prikývla som.

*O dva týždne* (Kedže sa mi nechce všetko rozpisovať)

Moju oslavu sme oslavovali v BIG NIGHT čo je vlastne Klub. Teta Beth mi ho rezervovala na moju oslavu. Bolo tam hrozne veľa ľudi ktorých som ani nepoznala. Mykla som nad tím plecom a sadla si. Sedela som tu asi pätnásť minút keď sa ku mne dohrnul chalan. ,,Ty si...Lucy?" Prikývla som. ,,Počul som že ťa Tom uniesol ten hajzel" sklopila som hlavu. ,,Vieš si silna baba...a tak..obdivujem ťa" zasmiala som sa. ,,Ani nepoznám tvoje meno ,,A-ano som Ryan" podal mi ruku ktorú som prijala. ,,Nejdeme si zatancovať?" ,,Teraz sa mi vlastne nechce asi idem hore. ,,Ouh...jasne..uhm...dala by si mi tvoje číslo?" S kabelky som zobrala svoj mobil. On mi nadiktoval jeho číslo ktore som si uložila a potom som mu prezvonila. ,,T-tak maj sa" Zdvihla som ruku a povedala: ,,Hoj" (nie nespravila som žiadnu chybu naozaj povedala HOJ) zasmial sa a odišiel. Ja som sa zatial postavila a išla hore. Chcela som otvoriť dvere, ale počula som dychčanie. Viem že sa to nepatrí ale otvorila som dvere ,,Zmizni" počkať veď ten hlas...,,Boha nepočul si?!" Zasvietila som a pohlad mi padol na brunetku a...Dan? ,,Prekvapenie!" Povedala som smutne. ,,Lucy ja.." ,,Nič nehovor...maj sa" Išla som dole k baru. ,,Tri krát Jacka" Barman prikývol a predomnou položil tri poháriky Jacka. Všetky tri som rýchlo vypila. No asi to bolo moc rýchlo pretože som začala kašlať, ale mne to bolo jedno a objednala si ďalšie tri. ,,Nie nie tebe už stačilo" nesúhlasne som zavrčala a odišla. Po ceste sa mi liali slzy do oči. Nechcem plakať...ja nechcem! Ale musím. Chrbtom ruky som si utrela slzy na tváry. Cesta domov bola unavujúca a ja som si hneď lahla do postele a zaspala.

Taaak. Baaang :D ._. :3 viem viem dlho som nepísala časť a bla bla bla...PREPÁČTE ALE SOM LENIVÁ...ale mám tu takú menšiu súťaž(pre tých ktorý píšu príbehy). Ten kto vyhrá dostane odo mňa...no...budem proste reklamovať jeho príbeh ÚPLNE VŠADE A TO AJ V MOJOM PRIBEHU...Príbeh musí: mať min. 2 častí max. 5 častí, musia tam byť upíri alebo vlkodlaci (jedno s toho), a musí tam byť meno Evelyn...som padnuta na hlavu? Neviem : D, máte na to jeden týždeň môžete mi popredu napísať kto sa tej súťaže zúčastní...Tešim sa na vašé príbehy ^^

♡♥♡♥PEACE♡♥♡♥

DievčatkoWhere stories live. Discover now