♡♥♡♥^^Tuto časť venujem WolfyWhite1942^^♡♥♡♥
O chlapov ani slovo!
Nie som ta typicka lacna štetka ktora si opiera zadok o partnera ked tancuje...
Ked som pozerala na toho blondaka,naše pohladi sa stretli.
Hned som otočila hlavu a potlapkala Ali po plecy.
"Čo je Lucy?,,sa ma spýtala
"Už asi pojdem,,som sa na nu usmiala.
"Daj si na seba pozor,,len odvetila a ja som prikyvla.
"Ja idem s nou,,povedal ten blondak a pri tom sa usmieval na mna sladkym usmevom.
Pri dverach som ešte zakivala Ali a išla...
Cestu sme prešli v tichosti...pri mojom dome sme zastavili.
Ja som ho hned ťahala na travnik a on sa uškrnul ako pako.
"Čo sa smeješ?,,som sa ho spytala.
"Kam ma bereš?,,ešte stale sa usmieval.
"Rodičia nevedia že som išla na tu party a tak som sa vyplazila von z domu a išla bez dovolenia.,,
"Drsna,,odpovedal.
Sh! Som mu zašuškala a vybrala sa k stromu.
Vedela som že sa bude na moj zadok pozerat ked sa budem šplhat hore...ale čo už..
"Som Ben,,
"Lucy,,som sa nan ho usmievala.
"Na aku školu chodiš Lucy?,,
"Stredna tu v meste,,som odpovedala.
"A ako to že som ta tam nevidel?,,
...on chodi na moju školu?!
"Uvidime sa tam možno zajtra,, povedal a odišiel...ani som nestihla niečo povedať.Fuuu...naštastie nič nezistili.
Hned som si vyzliekla moje šaty a išla do sprchy,aby pach cigariet a alkoholu zmizol.
Po sprche som si šaty schovala na bezpečne miesto a dala si pyžamo...
Ako sa volal?...Ben...Ben...zatriasla som hlavou zobrala si knižku a začala čitat.
Ked som sa pozrela na hodiny,bolo 22:36 hmm..sadla som si na stoličku a hladela do zrkadla...ten Emo nebol zas taky zly.
Preboha!...ja prvy raz rozpravam o chalanov.
Som fakt dement...zajtra je pondelok a ja nemôžem zaspať.
Ked som sa pozrela von oknom,som sa skoro zlakla.
Čo tam robil Ben na balkone?...a počkat videl ma v spodnom pradle?!Otvorila som dvere a nan ho zúrivo pozerala...
"ČO si všetko videl?,,som sa ho spytala a prižmurila oči.
"Všetko,, a vstupil dnu.
"Hej ty tu nemôžeš byť!,,som mu zašuškala.
Tak som ho chitila za ruku,odvliekla na balkon,zavrela dvere a vyplazila jazyk.
Ked som si lahla do postele,zaspala som.PONDELOK
Zobudila som o šiestej a tak som sa natiahla...zívla som si a išla do kupelne.
Osprchovala som sa a začala sa fenovať.
Ked som sa dofenovala,umyla som si zuby a pozrela sa ešte raz do zrkadla.
Ked som sa vratila do izby,otvorila som šatnik.
Vybrala som si biele tielko na to svetrik krémovej farby a čierne rifle.
Sadla som si za kozmeticky stolik a namalovala sa...dala som si len puder,korektor a špiralu.Ked som išla do kuchyne,videla som matku.
Pozdravila som ju ako zvyčajne a tvarila sa akoby sa nič nestalo.
Potom prišiel otec,a ten ma pohladkal na hlave.Naranajkovala som sa,povedala rodičom kedy končim a obula si biele conversky.
Ked som otvorila dvere,skoro som odpala...No čo :D čo si myslite kto tam bol :D...naozaj som vdačna za každy koment a vote...dufam že sa vam tato časť pačila a dalšia bude čo skoro...a na fotke je Ben :D
Peace ♡♥♡♥
YOU ARE READING
Dievčatko
Teen Fiction,,Nikto ma nechápe!" vykríkla som na matku. ,,Správate sa ku mne ako k malému dievčatku!" ,,To sa ako somnou rozprávaš?!" "Tak ako som sa s tebou mala rozprávať už davno!,, ,,Už dosť!" Jej tvár sa teraz zhodovala s paradajkou. Videla som ako chcela...