22.Kapitola

170 22 3
                                    


Prepáčte že som ďalšiu časť nepridala tak dlho...ale nemala som na to čas :(  


Predomnou sa objavil Ikarus a Atarrus. Poklonili sa a sadli si. ,,V-Vy sa budete takto objavovať keď budem potrebovať pomoc? ,,Ano a len ty nás vidíš" prikývla som. ,,Chcela som sa vás niečo spýtať...moja matka a otec...oni boli..čo?" ,,Tvoj otec bol normalny človek, ale tvoja matka bola čarodejnica, tvoj otec si ťa chcel zobrať keď to zistil,ale tvoja mama to nedovolila" prikývla som. ,,ty si jedinečná Lucy" ,,Len málo kto ovláda všetky elementy" ,,Č-Čo? Ja ovládam nejaký element?" Prikývli  ,,Pozrite celú čas som mala normalny život...a zrazu sa mi dostanete do života a všetko sa zmeni...a kde sa budem učit tieto elementy ovládať?" Pozreli sa na seba a zas na mňa. ,,zatial to nechaj tak...mi sa o to postaráme" povedali a zmizli. Nezabudni nikdy nie si sama... Čo s tým myslia? No nič musim sa nachistať do školy a- prišiel do izby Ian. Pozrela som sa naň ho a zdvihla jedno obočie zabudla som na svoje rany a otočila sa. ,,Kto ti to spravil?" Spýtal sa ,,TO JE MOJA VEC" som zavrčala a žily mi opuchly...nemôžem stratiť kontrolu nad sebou. Nie nie nie! Ukludni sa Lucy. Zavrela som oči a z hlboka sa nadýchla. Fungovalo to. ,,Čo sa to s tebou deje?" Sa spýtal vystrašene. ,N-nič len dnes som m-mala zly deň." Zasmiala som sa. ,,Nemáš inú farbu oči?" Dooo riti. Pozrela som sa do zrkadla. Boli modre. Zas je to dobra aj zlá vec. Dobra kvôli tomu že nie som agresívna a zlá kvôli tomu že si to Ian všimol. ,,N-Nie" ,,Lucy ČO SA TO S TEBOU DEJE?!" pozrela som sa naň ho. ,,Veď máš č-červene oči" povedal a cúval. ,,Ian" ,,Nie ty si monštrum" podkol sa o knihy a padol chrbtom na zem ale aj tak cúval.

Hodil po mne knihu. Chcela som sa obrániť rukami, ale pri tomto pohybe sa mi spravil nejaký vodný ochranný štít. Pozrela som sa na svoje ruky. Učíš sa rýchlo. Ian otvoril dvere a odišiel. Začala som plakať. Lahla som si na postel a hlavu zaborila do podušky. Nadýchla som sa a silno zakričala. Pomohlo to. Sadla som si a utrela si slzy. Počula som ako sa dolne dvere otvorili. Išla som dole a videla tetu Beth. Objala som ju a išla do kuchyne. Tam som prestrela stôl. A vybrala jedlo ktore urobil ujo. Ian si sadol čo najďalej. Už som sa neusmievala...on sa ma bojí? Je to divne ešte pred niekoľkými dňami ma nenávidel a dal mi aj facku...tak isto ako tá skupina ktorá bola ako Eleanor. ,,Lucy? Je ti dobre? Si nejaká bledá" pozrela som sa na tetu Beth. Moje oči vyzerali unavene. A tak som sa aj na ňu pozrela. ,,Niečo ťa trápi vidím to na tebe..." záporne som na ňu pokrútila hlavou a pustila sa dojedla. Teta Beth sa na mňa celú čas pozerala. ,,Idem s tebou do izby a tam mi všetko povieš" mám je to povedať alebo nemám?...

*  *  *

,,Lucy čo ti je?" ,,Nič mi nie je..len som..som unavená to je všetko." ,,Lucy..." hlavu som otočila na jednu stranu a prsti začala pliecť. ,,Vieš...čítala som takú knihu" začala som ,,Píšu o vlkoch ktorý maju elementy" moja teta vyzerala byť prekvapená... ,,No...a čo s t-tým je?" ,,Môžem ti dôverovať?" Rázne som sa jej spýtala. Sekavo prikývla hlavou. ,,No..ja..proste ti to ukážem" ,,ako urobim nejaký trik? " spýtala som sa v hlave Ikarrusa a Atarusa...,,ohniva guľa..zavri oči a mysli na oheň mysli na tú ohnivu guľu ale pozor nemôžeš stratiť kontrolu nad ňou...

Zavrela som oči a začala myslieť na tú ohnivu guľu ruku som si dala pred seba a na ruke sa mi vytvorila ohniva guľa. Teta Beth sa usmiala. Počkať čo?! Ona sa ma nebojí? ,,Vieš Lucy..."

No čo si myslíte? :D VOTE A KOMENT VOTE A KOMENT VOTE A KOMENT ^^

♡♥♡♥PEACE♡♥♡♥

DievčatkoWhere stories live. Discover now