Po dlhom a náročnom lete som konečne dorazila do Austrálie. Keď sa v rozhlasoch ozval ten hnusny hlas mohla som vystúpiť. Kufre som držala v pravej a lavej ruke, a na očiach som mala slnečné okuliare. Bolo letne obdobie a ja som sa skoro roztopila v tej horúčave. Rýchlo som si chitila taxík, a povedala som mu danu ulicu. Išli sme okolo mora ktore malo svetlo-modru farbu kvôli oblohe. Vtáci tam poletovali a niektory ľudia buď ležali na uteráku alebo na deke, alebo plávali a ponárali sa. Boli tu krásne domi, a stromy mali krasnu zelenkastu farbu. Po niekolkych minutach sme zastavili a ja som vystupila. Podala som mu päť dolárov a zavrela dvere.
Predomnou stál veľký bielo-šedý dvojposchodový dom. Lava dolna strana bola celá zo skla.(viď. Foto). Išla som bližsie ku dveram a zaklopala, ale nikto mi neotváral. Po chvíľke som zaklopala znova, a konečne počula ako sa kroky blížia ku dverám. Konečne mi otvorila moja teta Beth. Tuho som ju objala, a na malú chvíľku som si myslela že sa rozplakám keď v tom prišiel chalan z hora a so sluchadlami v ušiach. Schmatol skateboard a išiel von.
"Ty máš syna?,,som sa nechápavo spýtala. Usmiala sa a prikyvla.
"S tvojim otcom sme nemali moc dobry vzťah, a preto sa somnou prestal rozpravať. ,,povedala smutne načo som chápavo prikyvla.
"Poď hore ukážem ti tvoju izbu,,odvetila a išla hore. Kufre som nehala dole na chodbe a išla za ňou.
Keď otvorila dvere, ostala som v úžase. Steny boli fialove a na nich boli ako keby čierne rastliny. Potom tam bol biely nábytok kombinovaný s tmavšiou fialovou.(v buducej kapitole dám fotku.) Ústa som nehala ešte dobrú chvílu otvorené. Sadla som si na postel a prezrela som si celú izbu až kým som sa nezastavila pri Beth. Postavila som sa a ešte raz som ju objala. Hladila ma po chrbáte, a ja som sa cítila bezpečno."Donesiem ti kufre,,povedala a zmizla s izby. Zatial som sa ja chitala každého kúsku nábytka. Zastavila som pri okne. Okno som otvorila a nehala svieži vzduch ísť dnu. Zatvorila som oči, a poriadne som sa nadýchla. Bolo už večer a slnko zapadalo. Lúče slnka mi dopadali na tvár. Chvíľu som len tak relaxovala až kým som nepočula svoju tetu. "...ach do prdele,,sa ozvalo za dverami a ja som automaticky otvárala dvere.
"Ti tam máš kamene?,,sa spýtala pričom ešte stále lapala dych. Zasmiala som sa, a zobrala kufre. Beth za sebou zavrela dvere a ja som sa začala rozbalovať.
Trvalo mi to asi dvadsať minút. Zatial som sa prezliekla do šortkách a na seba som si dala biele tielko ktore bolo dole roztiahnuté. Počula som buchnuť dvere, a tak som sa išla pozrieť kto to je. Ostala som stáť na schodoch...bol opitý a pri sebe už nemal svoj skateboard. Pozeral sa na mňa a v jeho očiach sa objavil hnev."Nebudeš tu otravovať...a do môjho života sa ani nestaraj!!,,zhukol až som sa triasla.
"Nehaj ma aspoň aby som ti pomohla ísť hore po schodoch.,, Chvíľu rozmýšlal, a nakoniec prikývol. Išla som rýchlo dole a chitila som ho okolo pliec. Pomaly sa dostával hore, keď sa mu na poslednom schode šmykla noha a on spadol. Bol rozzúreni.
"Ti si fakt krava!! Nedávaš ani pozor,,zhukol...ale dostala som poriadne nervy a zhukla naňho ,,ja nedávam pozor?! Akože ja som zodpovedna za to že sa opije-" strelil mi facku a dosť silnú. Chitila som si miesto na ktorom ma udrel a slzy sa mi začali hrnuť z oči. Utekala som hore a išla som do svojej izby.
,,...nepomohla si mi ísť hore po schodoch"zhukol. Veď som tu prvý deň a už je hrozny...kam vlastne išla Beth?...pozrela som sa von oknom cez ktore som mala perfektný výhlad na garáž. Pred garážou bolo jej auto takže je tu. Pomalým ale istím krokom som sa vybrala ku dveram ktore som aj otvorila. Po tichu som išla dole po schodoch a išla som do obyvačky. Išla som na dvor kde aj Beth bola. Sedela na tráve a pozerala sa na nočnú oblohu. Objala som ju.
,,Ian zase pil?"spýtala sa ma a ja som sa na ňu nechápavo pozerala. Potom urobila divnu grimasu a pozerala sa na moju tvár.
,,čo to máš na tváry?,,sa bojazlivo spýtala.
,,Tvoj syn mi dal facku"som neutrálne povedala a postavila sa. Aj Beth sa postavila a ťahala ma dnu. Hladala toho Iana a keď otvorila dere, zhykla...potom som sa pozrela aj ja...
No čo si myslíte? PROSIM KOMENT KOMENT KOMENT KOMENT KOMENT KOMENT KOMENT A VOTE VOTE VOTE VOTE VOTE VOTE VOTE VOTE... :DD
V ďalšej časti bude fotka jej izby.♡♥♡♥PEACE♡♥♡♥
DU LIEST GERADE
Dievčatko
Jugendliteratur,,Nikto ma nechápe!" vykríkla som na matku. ,,Správate sa ku mne ako k malému dievčatku!" ,,To sa ako somnou rozprávaš?!" "Tak ako som sa s tebou mala rozprávať už davno!,, ,,Už dosť!" Jej tvár sa teraz zhodovala s paradajkou. Videla som ako chcela...