Zo smiechom som sa pobrala do školy. Ali do mňa narazila...vyzerala smutne. Pohlad som uprela na Bena ktorý sa bozkaval s babou. Išla som k svojej skrinke, a zobrala si potrebne knihy. Rychlo som išla do triedy lebo o minutu malo zvoniť. Sadla som si na svoje miesto a rychlo si preopakovala učivo, ktore som sa mala naučiť, ale nenaučila sa. Super jedno minus pre mňa tento deň je fakt perfektny.
Asi o päť minút prišla profesorka do triedy, ale nevyzerala nadčene. Pišeme pisomku SUPER.
,,Dobre všetky veci preč, a keď uvidim niekoho opisovať hneď mu šupnem päťku...JASNE?,,v triede sa ozvalo lenive ÁNO.
Rozdala všetky potrebne papiere a pisomka sa mohla začať. A divne je to, že som vedela odpovede na všetki otazky! Jedno plus pre mňa.
Videla som ako sa Ali snaží, ale neišlo jej to. Pozrela som sa na profesorku ktora si niečo pisala do knihy, a tak som to využila.
Ali som dala bližšie moju hotovu pisomku, a ona sa na mňa pozrela spýtavym pohladom. Usmiala som sa a kývla hlavou. Videla som na nej že sa usmievala, a rychlo opisala odpovede.,,dobre odovzdať" sa ozval hlas ktory tak nenavidim.
Fyzika skončila, a Ali sa ma niečo opytala:,,Prečo?"usmiala som sa,,treba odpušťať".
* * *
Škola ubehla hrozne pomali, a ja som tam skoro zomrela od nudi. Okolo mňa prešlo policajne auto, ale moc ma to neprekvapovalo. Cesta domov trvala asi 4 minuty, ale keď som prišla domov, to policajne auto bolo pred mojim domom. Práve išli klopať, a čakali.
,,možem sa vas opytať čo chcete?"som kludnym hlasom povedala. Policajti sa na seba pozreli a začali:,,Váš otec mal ťašku auto nehodu, a neprežil je mi to lúto"policajti vyzerali unavene
Začala som plakať
,,máte niekoho kto by sa o vas postaral?"
"Mám tetu, ale ta je v Austráli,,som odvetila pričom som sa pozerala na obydvoch policajtov.
"Skuste ju kontaktovať čo najrychlejšie inač vas zobere socialka lebo ako vieme podla informaci nemáte osemnásť.,,povedal policajt neutralne.
Prikyvla som a hneď išla do domu pre telefón. Moje ruky sa triasli ako o život a slzy sa mi hrnuli z oči. Vytočila som čislo mojej teti a čakala. Známi hlas sa ozval z telefonu,,Áno?"
"Ahoj Beth tu je Lucy,,môj hlas sa triasol viac a viac "Otec mal auto nehodu a neprežil to,,hneď som začala plakať ako taka hystericka teenagerka.
"Lucy..Lucy ukludni sa a čo mama?,,ona to nevie? ,,mama ma nenavidi a nechce ma vidieť...prosim priď pre mňa alebo mi pošli letenku ja neviem čo mam robiť,,som už trochu kludnejšie povedala.
"Lucy počuvaj ma teraz dobre..zbal si všetki veci...o tri dni ti príde letenka do Australie.,,
"Beth ďakujem ja neviem čo by som bez teba robila,,som poďakovala a zložila.
Policajti ešte stale čakali pred dverami, keď som prišla upreli pohlad na mňa."O tri dni mi pride letenka do Australie,,videla som že sa policajti usmiali.
"Dobre držte sa ...dovidenia,,odpovedali a nasadli do auta.
Išla som do svojej izby kde som si aj začala baliť veci. Niekto zaklopal keď som otvorila, stált tam Dan.
"Ahoj,,som povedala "ahoj..ty si plakala?,,zosmutnela som "otec mi zomrel a ja idem do Australie karta sa pretočila on zosmutnel.Chitil sa za hlavu, a oprel si hlavu o stenu.
"Za kolko dni letiš?,,
"Za tri dni,,som odpovedala
Pobozkal ma a pohladil ma . Rozplakala som sa a silno som ho objala.
Hladil ma po vlasoch, odstupila som od dveri aby mohol isť dnu...tento deň bude veľmi dlhy.KOMENT KOMENT KOMENT KOMENT KOMENT KOMENT KOMENT KOMENT A VOTE VOTE VOTE VOTE VOTE VOTE VOTE
♡♥♡♥PEACE♡♥♡♥
KAMU SEDANG MEMBACA
Dievčatko
Fiksi Remaja,,Nikto ma nechápe!" vykríkla som na matku. ,,Správate sa ku mne ako k malému dievčatku!" ,,To sa ako somnou rozprávaš?!" "Tak ako som sa s tebou mala rozprávať už davno!,, ,,Už dosť!" Jej tvár sa teraz zhodovala s paradajkou. Videla som ako chcela...