Ďakujem vám za 5000 pozretí a to len za necelé 4 mesiace VEĽKE VĎAKA : NatashaTomi, MissingGirl4, Marsmallow001 a Patik6
Ráno som sa zobudila na budík ktory som si nastavila na mobile kedže to môj starý neprežil. Postavila som sa a išla k nočnému stolíku na ktorom som mala položení mobil. Pustila som si pesničku Hey mama od Nicki Minaj a išla si upratať postel. Tancovala som v rytme a k tomu aj hmkala (?). Odostrela som si žalúzie a išla do kúpelne. Tam som si spravila rannú hygienu a namalovala sa. Na seba som si dala obyčajne skinny jeans a na to modre tielko. Keď som si dávala na seba tielko, začal mi zvoniť mobil. "Ugh...,, zamrmlala som a išla si preň ho. "Ano?,, "Ahoj Ahoj tu je Ashley vieš uhm... dnes idem na rande s tvojim bratrancom...ja viem že mam Dana, ale Ian je proste lepši a...ugh...mohla by si mi dnes pomôcť s oblečením? Prosiiiiim,, zasmiala som sa a dodala "Okey o kolkej?,, zatial čo som sa rozprávala s Ash som išla von z izby. "O tej piatej by to išlo?,, "Fajn tak sa uvidim- aaah!!,, padla som zo schodov....ja som ale šikovná...ouch "Lucy? Si v poriadku?,, "A-ano len som padla zo schodov,, pravidlo číslo jedna. Nikdy netelefonuj keď niekde ideš. "Nič sa ti nestalo? Bol to hrozný rachot a-,, "Lucy zase si padla zo schodov?,, Ian zamrmlal. "Vieš čo nie Ian...len som sa zoznámila s kobercom. "Prepač Ash to Ian vie byť niekedy hrozný debil,, "ON ma ráno taký zlatý hlas ...OMG,, Mňa to netrápi Ash je to hajzel. Popravde? Chcela som to povedať, ale radšej držim jazyk za zubami. "Keď myslíš,, zamrmlala som. "Dobre...uvidíme sa v škole Lu,, "Lu?,, zasmiala som sa. "Áno veď ja som Ash a ty si Lu...tak pa,, "pa,, zložila som a napravila som si chrbát ktorÿ som si mimochodom buchla o schod. "S kým si volala?,, prišiel ku mne Ian ktory ma vystrašil. "S Ash,, zdvihol obočie. Pretočila som očami "Ashley,, "ahaa...čo hovorila?,, "Nič dôležite,, vynechám to čo o ňom hovorila. Nepotrebuje ešte väčšie ego. "Odveziem ťa do školy?,, spýtal sa ma načo som ja prúdko otočila hlavu k nemu. "Po prve mám auto a po druhé...kto si a čo si urobil s Ianom?,, postavila som sa a chitila ho za obe líca. "Ha ha ha fakt vtipne aj som sa posral,, poznamenal sarkastický. "Ja viem,,. Išla som do kuchyne a začala som variť vajičko vo vode. Po niekoľkých minút bolo vajičko hotové. Nakrajala som ho posolila a pustila sa do jedenia. " a ja čo?,, Ian si stíhol ukradnuť kúsok vajička. Capla som mu po ruke a dodala plnými ústami "Sprau ši,, Ian sa zasmial a vybral vajičko ktore potom hodil do vody. Zadkom sa oprel o kraj. "Ash je mile dievča,, prekrútila som očami a do úst som si dala posledný kúsok vajička. Tanier som nakoniec položila na dres a išla sa obúvať. "Maj sa,, otvorila som dvere a išla do garáže kde som mala auto pretože v noci pršalo. Auto som odomkla a sadla si. Keď som si dávala na seba pás, zavibroval mi mobil.
Od:Jack
Tešim sa na teba ^^ uvidime sa v škole. Jack
Vydýchla som a naštartovala motor. Vyšla som z garáže a garáž sa automatický zavrela. Cesta do školy. Je to také...také...deprimujúce? Nechutne? Ta predstava že idete do školy. No fuj. Ani som sa nenazdala a bola som v škole. Moje auto letí. He he letí. Auto som zaparkovala a išla do budovy ktorú ľudia volajú školu. Podla mňa to je ale niečo ako tajna psychiatria. Tam sa musíme všetci správať slušne a bla bla bla a keď to zistia rodičia že ste niečo urobili, bude prednáška a bla bla bla a ARGH. Hlava mi vybuchne. Práve som bola na chodbe kde boli študenti. Nízky či vysoky tučny či chudí a veď viete... High school. Aká je prosím vás predstava? Presne tak. Tri hlavne veci. Študenti, popularita a...známky? Neviem. Z myšlienok ma vytrhla ruka ktora mi mávala tesne pred tvárou. Bol to Jack. "Ahoooj...,, pozrela som sa okolo seba "ty sa teleportuješ?,, zasmiala som sa. "Možno...,, približil sa "Alebo si len nad niečim myslela a nevšimla si si ma,, mykla som plecom. V diaľke som uvidela Iana ako sa baví s nejakým chalanom. Práve ma niečo napadlo. On mi povedal že sa pomsti Danovy a ja ho mám za to dať do kopy s Ashley. A keby Dan zistil že sa Ash vykašlala naň ho, ach ja som sviňa, ale ako sa hovorí pomsta býva sladká. Išla som za Ianom "Ian mám nápad ktorý hneď teraz vyklopím či to chceš, alebo nie.,, vyrozprávala som mu celý plán. On prikývol a ja som odišla. "Prepač musela som mu niečo povedať.,, povedala som Jackovy "to nič,, mavol nad tým rukou a ja som sa zasmiala.
Škola ubehla hrozne HROZNE pomaly. Normalne som si myslela že dostanem vrásky. Ugh načo sa vôbec nad tým rozčulujem aj tak mi to nepomôže.
"Teta Beth som doma,, povedala som, ale asi ma nepočula. S niekým sa rozprávala podla hlasu to bol určite ujo. Boli v kuchyni a dvere boli zavreté.
"Ja už to pred ňou nechem tajiť Bill,,
"Čo si mysliš ako sa bude Lucy cítiť keď to zistí?,,
"Čo ak zisti že...,,
Tak je tu ďalšia časť :P čo si myslíte? Čo nema zistiť?
Nezabudnite na vote a koment
♡♥♡♥PEACE♡♥♡♥
YOU ARE READING
Dievčatko
Teen Fiction,,Nikto ma nechápe!" vykríkla som na matku. ,,Správate sa ku mne ako k malému dievčatku!" ,,To sa ako somnou rozprávaš?!" "Tak ako som sa s tebou mala rozprávať už davno!,, ,,Už dosť!" Jej tvár sa teraz zhodovala s paradajkou. Videla som ako chcela...