33.Kapitola

119 17 0
                                    

Prečítať odkaz na konci!!

Zobudila som sa ráno. Ako vždy pomyslela som si a vstala. Spravila som si rannu hygienu a išla k šatníku. Vybrala som si šede skinny jeans a na to obyčajne bordovo-hnede tričko ktore som si zapravila a išla dole. "Bre ráno,, povedal Ian a ja som ho odzdravila."Ako sa má moja oblúbena sesternica?,, "Čo si taky milý?,, zdvihla som jedno obočie a pomaly si sadla. "Len mám dobru náladu,, "Už som si myslela že odo mňa niečo ch-,, "Mohla by si mi s niečim pomôcť?,, "A ja som si myslela že si sa zmenil,, zamrmlala som a vydýchla vetu "čo chceš?,, "Poznáš tu Ashley s tvojej triedy?,, skoro mi zabehlo "ano?,, "mohla by si nás nejako spojiť? Nie to znelo divne vieš dať dokopy ako frajer a fra-,, "chápem chápem,, zdvihla som ruku a potom ju dala dole.Naozaj prečítajte si odkaz na konci. Ruky som si položila na stôl a prižmúrila oči "čo za to?,, usmiala som sa pričom on zavrčal. "Čo chceš?,, "Dan...chcem aby Dan trpel,, usmial sa a ja s ním. Potriasli sme si ruky a na raz povedali "platí,, keď som sa pozrela na hodiny, zhikla som rýchlo som si zobrala sandwich z chladničky a išla do auta. Naštartovala som auto a išla do školy ktorú tak veľmi máme radi. Srandujem každá živa duša ju nenávidi. Práve som si uvedomila že tam chodíme nasilu. Má to, ale aj svoje plusy ako napríklad....uhm...nič ma nenapadá. Zabočila som do lava a na školskom dvore zaparkovala. V dialke som si všimla Jacka. Hrnuli sa naň ho dievčata ako mucha na hovno. Len on nie je hovno...ale boh a tie jeho oči aaa zase som sa zamyslela...musim prestať trepať nezmysli lebo skončim ako psychopat. Idem ticho do školy keď v tom BOOH! Mykla som sa a otočila sa. "Ahoj Ashley,, povedala som a pokračovala v ceste. Videla som že dnes na sebe nemala vela makeupu a jej oblečenie bolo normálne. "Zmenila si sa,, "mhm,, povedala a usmiala sa. Spolu sme išli do vnútra a potom do triedy. "Ash?,, pohlad uprela na mňa a ja som pokračovala "Nechcela by si ísť dnes ku mne?,, jej úsmev sa rozšíril a potom do triedy prišiel Dan s roztrhnutou perou. Ashley zhikla a išla k nemu "Čo sa stalo?,, "Nič,, tvárila som sa že som v šoku, ale vo vnútri som sa smiala ako diabol. Muhahahahaaa...no dobre to je moc. Nesmiala som sa ako diabol, ale ako čert. Áno čert! Dan sa pozrel na mňa a niečo zašuškal Ash do ucha a potom išiel ku mne. "Netvár sa že nevieš o čo ide bol to tvoj bratranec, čo si sa s ním dohodla? Hm?! A neklam mi,, "Ja neviem o čom rozprávaš! Veď vieš že sa s Ianom ani moc nebavím!,, jeho pohlad sa zmenil na chápavy. "J-ja prepač ja som to tak nemyslel,, rýchlo mysli na niečo smutné aby si trochu plakala začala som myslieť na svoju mamu a mne sa naozaj z oči valili slzy. Woah mala by som byť herečka. "Ja som to tak nemyslel,, šepol. Keď ma uvidela Ashley že plačem hneď sa postavila a išla ku mne. "Lucy čo sa stalo? Čo si jej spravil Daniel!,, zhukla na Dana"Ja som to tak ne- počkať vy sa bavíte?,, spýtal sa "Lucy si sadne za mnou ty si sadni s tým kreténom ktorý mi chytá stehna,, "On ti čo?!,, "ups,, povedala nevinne a ťahala ma preč až k jej miestu. Sadla som si tam a bola ticho celú čas. "Zmizni Lucy,, povedal Andrew "Nezmizne choď si sadnuť za Danom,, on zavrčal. "Prídem dnes k tebe,, povedala asi po minute. Usmiala som sa na ňu a prikývla. "O šiestej môžeš prísť,, prikývla a ja som pohlad uprela na učitela ktorý prišiel do triedy. Andrew sa postavil a začal "Lucy si sadla za Ashley a mňa vyhodila. Ashley sa postavila a povedala "Ja som ho vyhodila,, "A prečo?,, spýtal sa učitel ktorý mal asi tridsať rokov "Obchytkával ma,, všetci sa začali smiať, učitel prikývol a oni si sadli.
Prosim prečítajte si ten odkaz je to dôležité!

Po škole som sa zastavila v Starbuckse a objednala si latté sadla som si späť do auta a išla domov. Tú kávu som naozaj potrebovala. Keď som kávu dopila, trochu som zamlaskala a šoferovala ďalej. Doma som zastavila a išla dnu. "Ian!,, zakričala som a prišiel. Usmiala som sa a dodala "Dobrá práca,, zasmial sa "A čo ja?,, Išla som do kuchyne a dala dva toasty do toastovača. "Héj!,, zhukol Ian "Čo?,, "A čo ja?,, doplo mi to a ja som si sadla " Ashley dnes o šiestej príde k nám nechám to už len na tebe a myslela som že to urobíme takto...asi tak pätnásť minút sa s ňou budem rozprávať a potom poviem že musím ísť niečo vybaviť čo asi bude trvať dvadsať až dvadsaťpäť minút a potom budeš na rade ty,, Ian sa zasmial "Si briliantná,, "Ja viem a teraz sa choď upraviť lebo sú tri hodiny,, Ian pretočil oči a zmizol. Moje toasty vyskočili s toastovača a ja som ích vybrala, natrela maslom a na to dala avocado a čierne korenie. Tanier som si zobrala zo sebou a sadla si na gauč, nohy vyložila na stolík a zapla TV. Práve tam dávali film Denník Bridget Jonesovej 2 ktorý som dala hlasnejšie a s chuťou sa zakúsoa do jedla.

Film pomaly končil a ja som sa postavila. Natiahla som sa a pozrela sa na čas. Bolo 17:08. Tanier som dala na dres a išla do izby. Prečesala som si vlasy a prezliekla sa do teplakov a tielka. Mobil som si dala na nabijačku a zobrala si knihu. Keď som sa pozrela na čas, bolo 17:57 a tak som zatial išla dole. Ian otvoril dvere a wow vyzeral dobre. Jeho tmave vlasy boli nagélovane do zadu a tak vyzeral ako gentleman, ale naozaj to je hnusný prd. Hehe hnusný prd. "Prečo sa usmievaš?,, "Lebo som ťa nazvala hnusný prd...ale naozaj retardovany prd by bolo lepšie,, vydela som že sa mu kútiky úst nadvihujú. Zazvonil zvonček a ja som behla dole. "Ahoj Ash,, miesto ahoj ma objala a išla do vnútra. Chvílu som tam stála a potom som nad tým mykla plecom. "Oh inač Ash predstavím ti môjho bratranca,, "Ian!,, zakričala som. Prišiel. Ashley na neho zízala. "Oh ahoj Ashley Lucy mi o tebe naozaj veľa hovorila a vyzera to tak že ma pravdu si krásna,, Ashley sa začerveňala. Môj mobil začal zvoniť, ale naozaj to bol len budík. "Fuu musim to zdvihnuť bude to trochu trvať veď sa zatial spoznajte,, rýchlo som povedala išla von. Začala som po ceste rozprávať aby to nebolo take nápadne. Po dvadsiatích minút som išla naspäť. A Ian mal na perach lesk. "Prepač bolo to dôležité,, smutne som sa usmiala "pozreme si film?,, rýchlo a nervozne som dodala. "Pozrieme si...Horror?,, "Ano!,, Ashley zviskla.

Keď bol film už niekde v strede Ashley sa skrívala za Ianom. A Ian ju utíšoval. Po nejakom tom čase ten film skončil. "Lucy nechcem byť neslušná, ale už musím ísť,, prikývla som a odprevadila som ju. "Majte sa,, povedala a ja som zakívala a zavrela. Otočila som sa na Iana a ten sa usmieval. "Ako?,, uškrnula som sa "Dala mi jej číslo a zajtra ideme na rande.,, usmial sa. Dali sme si high-five a ja som išla do izby. Tam som sa osprchovala, umila si zuby a prečesala sa. Išla som do svojej izby a prezliekla sa do pyžama. Lahla som si a zaspala.

Fuuu 1288 slov. Ja asi fakt nie som lenivá. No dobre som. Ešte stále môžete poslať vaše príbehy a nemusí tam byť meno Evelyn stači keď mi pošlete váš príbeh :")

♡♥♡♥PEACE♡♥♡♥

DievčatkoDonde viven las historias. Descúbrelo ahora