Je tu časť číslo 20! Ďakujem vám za +3600 views ♥ neuveriteľné ^-^ ako take ďakujem bude mať táto časť 800 slov ♡.
Príjemne čítanie! :)Chistala som sa odísť, ale niekto na mňa zakričal. Bola to tá brunetka. Ani neviem ako sa volá.
,,Chcela som sa ťa na niečo spýtať...ale najprv ako sa volaš?"
,,Lucy"
,,Takže Lucy ja som Eleanor a odteraz patríš k nám ja viem je to divné...sme najoblúbenejšia skupina na škole a ty si NAOZAJ" slovo naozaj zdôraznila.
,, NAOZAJ pekná... takžé išla by si dnes niekam s nami von?"
,,No...neviem veď som tu len niekoľko dní a vlastne...je to divne pridem prvy deň do školy a chcete aby som patrila do vašej skupiny? Vlastne ani nechcem byť vo vašej skupine" padla jej sánka ,,prepač ale chcem žiť normalne tak...maj sa" som rýchlo dopovedala a išla domov.
DOMA
Domov som prišla okolo pol jednej a to je trochu neskoro kedže sme končili štvrť na jednú, ale rozmyšlala som nepotrebuješ byť v nejakej skupine sa ozvala moje JA. A malo to aj pravdu. Išla som do svojej izby a tašku položila na zem. Lahla som si chvíľu na postel a hľadela na strop. Rozhodla som sa ísť na Skype. Otvorila som si svoj laptop a klikla Skype. Mala som 22 správ od Dana. Veď ja som na toho chudáka úplne zabudla! Bol online a tak som sa rozhodla mu zavolať. Keď konečne hovor príjal...nie...on to neprijal ale nejaká kučerava brunetka. ,,Ahoj" som milo povedala načo sa ona usmiala a tiež povedala ahoj. ,,Je doma Dan?" Som sa spýtala a ona sa postavila. Počula som ako hovorí ,,Dan zlatko niekto ti volá" môj úsmev zmizol. Obidvaja sa objavili pred kamerou a on ju pobozkal na pery pričom jej niečo pošepkal do ucha a ona prikývla. Postavila sa a odišla. ,,no čo rozhodla si sa mi ozvať?"povedal fakt hnusne príčom so dostala zimomriavky.
,,Prepač..." bolo jedine čo som povedala. ,,Ako sa volá?" Som sa spýtala. ,,Hm?" ,,pýtala som sa ako sa volá" ,,Alexandra" usmiala som sa. ,,prajem ti to" som jednoducho povedala. Usmial sa ,,dobre musím isť veď vieš nova škola a tak...no tak maj sa a pozdravuj Alexandru odo mňa" prikývol a ja som zložila. Išla som sa nachistať do školy. Začali sa mi hrnuť slzy do oči. Nestíhala som ích ani utierať. Vedela som že ma Dan takto nehá. Keď som sa nachistala, rozhodla som sa že si napustim vaňu. Išla som teda do kúpelne a napustila si vaňu. Dala som doň ho ananasovú penu a išla do vane. Zavrela som oči a zaspala.
SEN
Zobudila som sa vo vane. Voda bola studená a keď som otvorila oči, všade bola krv. Pozrela som sa odkiaľ ta krv prišla. Na mojom zápästi boli hlboke rany. Hrozne ma boleli. Tma.
Prebudila som sa pod vodou. Dýchala som ako o život a hlavu som si zaborila do dláň. Vlasy ktoré som mala pred očami som dala do zadu aby nezavádzali. Rýchlo som sa pozrela na zápästie na ktorom som nič nemala. Zmila som všetkú tú penu a vyliezla von z vane. Dala som si na seba župan a išla do izby. Bolo osem hodin večer. Ja nechápem ako som mohla tak dlho spať. No nič. Otvorila som si šatník a vybrala si z neho pyžamo. Obliekla som si ho a lahla si.
Ráno
Zobudila som sa na otrasny zvuk budíka. ZAS som si pomyslela a pomrvila sa v posteli. Lenže nevedela som že ležím na okraji a padla som. ,,Do pekla!" Som zanadávala a postavila sa. Išla som do kúpelne a tam som sa "ako tak" upravila. Išla som von z izby a zobrala si zo šatníka biele tielko a čierne rifle.
Išla som dole a pozdravila tetu Beth sadla si, naraňajkovala sa a išla do školy. Je to divné. Každé ráno robím to isté. Bola som tak hlboko zaujatá vo svojích myšlienkach že som ani nevedela kedy som prišla do školy. Keď som bola už v areáli škole, obklopili ma traja študenti...a jedna z ních bola Eleanor. Jeden ma kopol do nohy tak silno že som padla na zem. Eleanor mi chitila vlasy a poťahala ma za ne. A ten druhy mi dával facky. Keď zazvonilo všetci išli dnu a ja som sa horko-ťažko postavila. Prečo mi to urobili? Veď ja som im nič nerobila. Rýchlo som si odskočila na WC a tam som si aspoň napravila vlasy. Išla som do triedy a na moje šťastie tam ešte nebol učitel.Eleanor začala na mňa kričať : ,,Ty škrata veď po škole si to zopakujeme" všetci pozerali na mňa ako na ducha a ja som sa radšej pozrela na lavicu. Mala si byť celú čas namyslena...a teraz ti skáču po hlave a šikanuju ťa. Potlesk dámi a páni zas sa ozvalo moje vnútorne JA. Do triedy prišla učitelka a všetci boli ticho. Hodina skončila naozaj rýchlo. Ale aj tak : Tu som sedela, Tu som žila (tých 45 minút) a hovno som sa naučila.
Škola skončila a ja som sa bála ísť von...ale musela som. Bola som vonku...jeden krok...druhy kr-...do riti... Eleanor mi dala silnu facku načo som padla na zem. A druhý ma kopol do brucha pričom mi vyrazil dych. Eleanor ma chitila pod krk a dusila ma. Po minute som vydela už len tmu. A prestala vnímať okolitý svet...♡♥♡♥PEACE♡♥♡♥
VOUS LISEZ
Dievčatko
Roman pour Adolescents,,Nikto ma nechápe!" vykríkla som na matku. ,,Správate sa ku mne ako k malému dievčatku!" ,,To sa ako somnou rozprávaš?!" "Tak ako som sa s tebou mala rozprávať už davno!,, ,,Už dosť!" Jej tvár sa teraz zhodovala s paradajkou. Videla som ako chcela...