OMG 1003 VIEWS ^^ ďakujem vam z celeho srdca a dufam že sa vam táto časť bude páčiť.
Venujem MissingGirl4 jej dielo (zamysli sa!) Ma dostalo :DKeď som to dočítala,letela som dole schodmi až do kuchyne.
Na drese bola obalka,pomaly ju otvaram...otvorila som ju a vybrala som bankovky.
20..40..60..80..100..120..140..150.
Na dva tyždne mi to postači a mam ešte kreditku takže dobre.Keď už som v kuchyni tak si spravim niečo.
Rozmyšlala som čo si urobim ale nakoniec som si vybrala cestoviny.
Tak som hladala tie cestoviny všade, a našla som ich v dolnej skriňe.
Do hrnca som dala vodu, a nehala ju chvilu variť.
Keď bola voda dosť tepla, dala som tie špagety do hrnca a uzavrela som ho.Išla som do izby a vtedy som tam zazrela niekoho koho som nemala.
Dan.
"D-Dan,,som zakoktala on sa vtedy postavil a približil sa ku mne.
Vtedy som citila jeho dych na mojom krku.
Odtiahla som sa od neho a pozrela som sa naň ho svojim nebezpečnym pohladom.
"Dan! Veď stači mi že mi v škole robia zle!,,som zhukla.Vzdychla som a potom som uprela pohlad naň ho.
"Robim špagety...chceš?,,
On prikývol.
Išli sme dole do kuchyne a on si sadol za stôl.
Špagety som skontrolovala a neboli ešte hotove a tak som začala robiť omačku.
Prehodila som si vlasy na jednu stranu lebo mi zavádzali.
Do omačky som dala pretlak,kečup,parmezan,bazalku.
Omačku som nehala variť a vtedy som vybrala sýr z ladničky.
Nastruhala som ho a tanier som položila na stôl.Keď bolo všetko hotove, nachistala som taniere a príbory.
Dan tam sedel ako taky mali chlapec pritej predstave som sa zasmiala.
"Dan...vieš to čo si urobil v škole nebolo pekne,,som sa ho smutne spytala.
On sklopil zrak.
"Žiarlil som na Bena,,
Ako maly chlapec!
Zasmiala som sa nan ho.Vtedy som mu naložila špagety na tanier a poliala ich omačkou.
Zobrala som tanier zo syrom do ruky, a podala mu ho.
"Ten moj balkon je nebezpečny,,som sa zasmiala.
On prikyvol a pri tom si naložil ďalšie sústo do ust.
"Si ako maly chlapec,,som odvetila a utrela mu škrvnu omačky z úst.
Keď sme dojedli, umyla som riad a išla hore do izby.
Našla som Dana na svojej posteli ako spal.
On len žiarlil...Je tu ďalšia časť ^^ dufam že sa vam pačila a ešte raz ďakujem za 1003 views ^^.
Nezabudnite na VOTE a KOMENT :3
♡♥♡♥PEACE♡♥♡♥
YOU ARE READING
Dievčatko
Teen Fiction,,Nikto ma nechápe!" vykríkla som na matku. ,,Správate sa ku mne ako k malému dievčatku!" ,,To sa ako somnou rozprávaš?!" "Tak ako som sa s tebou mala rozprávať už davno!,, ,,Už dosť!" Jej tvár sa teraz zhodovala s paradajkou. Videla som ako chcela...