VENOVANE MarsMallow001♡♥♡♥
Sedela tam moja matka s mužom ktory bol asi tak stary ako moj otec!
Hned som vytiahla mobil a nahrala ich.
Otvorila som dvere a vtedy som videla ako sa držia za ruky!
"Za toto schitaš!,,som zhukla na nu.
"Nie Lucy...Nie...nerob mi to prosim..Lucy,,ma prosila pričom som ju ignorovala a išla von.
Ja sa zbavim mojej macochy! A budem žit krasny život s mojim otcom.Pred domom som stretla otca...plakala som....
"Lucy...Lucy čo sa stalo?,,sa ma spytal.
Ja som len vytiahla mobil z vačku a ukazala mu video.
On tam len šokovane stál pričom sa chitil za hlavu.
Ja som len viac začala revať.
"Lucy bude všetko v poriadku,,ma utišoval.
"Nie nebude!ty začneš pit ako všetci iny otcovia ked stratia manželku!,,
"Lucy prestan! Nezačnem piť prisaham,,chcel ma presvedčit ale nevišlo mu to.
Ja som začala plakať ako o život...prečo?! Prečo ja?!...Behla som do svojej izby a zamkla sa.
Na jednej strane som štastna lebo ona sa ku mne spravala ako k handre na druhej nie lebo moj otec začne pit a možem si robit čo chcem.
Počula som ako sa niekdo šplhal po strome...Ben?
Ked som mu nakoniec videla do tvare,videla som Dana..."D-Dan? Čo tu robiš?,,som sa ho neisto spytala.
"Čo si taka prekvapena? Ved Ben tu chodieva vždy,,lahol si na moju postel...
"Mal by si isť,,som nakoniec hrdo povedala.
Vtedy sa postavil a buchol ma o stenu.
Zašuškal mi niečo do ucha
"Teraz sa s tebou zahram ja,,a usmial sa."Čo?! Ked si mysliš že som s Benom niečo robila tak sa myliš! Nie som štetka!,,som vyštekla.
On len zdvihol obe ruky na znak obrany.
Otočila som sa mu chrbtom a ticho povedala "Chod,,
Vtedy ma chitil okolo pása a objal...horučava mi stupala až po hlavu a mala som chut ho pobozkat...NIE svedomie mi hovorilo že to je ešte priskoro.
"Myslel som si že si sa s Benom vyspala,,mi zamrmlal.
Usmiala som sa...ja som sa usmiala?!...
Pozerala som sa do jeho krasnych oči...
Vtedy ma pohladil na tvary a išiel.
Wau...to čo bolo.
Ja som sa asi zamilovala do Dana! Citila som ako moje srdce bije.
Lahla som si na postel a objala macka.Ked som vstala uvidela som mojho otca...vyzeral smutne.
Sadol si na moju postel a uložil si hlavu do dlaň.
Objala som ho...objala som ho ako on mna ked som bola smutna.
Rozplakal sa"prečo mi to urobila?,,
"Na svete existuju krajšie a milšie ženy,,som mu povedala s nadejou.
On sa len usmial a prikyvol.Dobre milačikovia tu je dalšia čast a dufam že sa vam pačila :) velke vdaka MarsMallow001 za to že si mi vždy davala pozitivne komenty a kvôli tomu aj pišem dalej...budem rada za VOTE A KOMENT...
♡♥♡♥PEACE♡♥♡♥
YOU ARE READING
Dievčatko
Teen Fiction,,Nikto ma nechápe!" vykríkla som na matku. ,,Správate sa ku mne ako k malému dievčatku!" ,,To sa ako somnou rozprávaš?!" "Tak ako som sa s tebou mala rozprávať už davno!,, ,,Už dosť!" Jej tvár sa teraz zhodovala s paradajkou. Videla som ako chcela...