Pozrela som sa kto to bol a nanešťastie tam stal Dan.
"Čo ešte odo mna chceš? A vlastne nevidel si Bena?,,som sa ho spytala dufajuc že mi odpovie.
On sa usmial a pohladil ma po lici...už druhy krat! Pomaly mi začina liezť na nervy.
Ked som zdvihla zrak,zlakla som sa lebo Danova tvar bola nebezpečne blyzko.
Myslela som si že ma pobozka ale nič take sa nestalo.
Ja fakt neviem čo odo mna chce.
Pozerala som sa nan ho nechapajucim pohladom ale ked som sa ho chcela niečo spytať,odišiel.
Len som pokrutila hlavou a dalej hladala Bena.Našla som ho...
Opieral sa o stenu a hlavu mal uloženu v dláň.
"Ben?,,som sa neisto a ticho psytala.
Niečo nie je v poriadku prečo by plakal?"Je to všetko moja vina...,,nakoniec trpko zašepkal.
"Ben čo ty je?,,stale som sa nan ho pozerala.
"V ten deň som sa pohadal s otcom a on havaroval,,tep srdca sa mi zrychlil.
"Je v nemocnicy?,,
On pokrutil hlavou...takže je mrtvy?
Slza mu tielka po lici...približila som sa a on zovrel päsťe.
"B-Ben?,,
Otočil sa mojim smerom a išiel ku mne.
Objal ma.Už mi s toho poriadne začina drbať.
"J-ja musim ist Ben...zastav sa u mne po škole...ale aby ta MOJ.OTEC.NEVIDEL,,on prikyvolŠkola ubehla rychlo a síce som bola na hodinach fyzicky,psychicky som bola niekde inde.
Keď som stála pri bráne školy,uvidela som Dana s jeho skupinou...musela som ist okolo neho.
Vzdychla som a išla čo najrychlejšim krokom."Lucy...nedaš si?,,sa spytal jeden z 'jeho' skupiny a pri tom sa slizky usmieval.
Pokrutila som hlavou na znak že nefajčim a išla som dalej.
"A lucy...,,sa ozval znamy hlas.Otočila som sa k nemu a pozerala sa nan ho spytavim pohladom.
"Zastavim sa u tebe,,usmial sa.
Jeho partia sa začala smiat a ja som sa nan ho pozrela vražebnym pohladom.
Pri mojom dome som uvidela Bena."Ahoj,,snažil sa usmiať sa ale moc mu to neišlo.
"Pod hore,,som odvetila a otvorila dvere.
Otec nebol doma a vyzeralo to tu akoby tu vybuchla bomba.
Služky maju volno na dva tyždne a tak musim ja upratovať.
Na stole som videla prazdnu flašu alkoholu a neviem prečo nahnevala som sa.
Išla som hore po schodoch a na posteli ma čakal sediacy Ben.Oči mal stale uplakane, a tak som zobrala vreckovku a utrela som mu slzy.
"Vlastne tvoji rodičia su rozvedeni...boli...kam teras ideš?,,som sa ho spytala smutno."Idem k tete Lil do San Antonio.,,
"Čo?!,,som zhukla
"Vieš ak daleko to je? Od Kanady do San Antonia?!,,som neveriacky nan ho pozrela.
"Viem...ale musim ist ostanem s tebou v kontakte,,odvetil
Ja som zadržala slzy ale citila som že nie na dlho.
Otvorila som dvere mojej izby a išla sole do kuchyne.
Napila som sa vody a oprela si dlaňe o dres.
Keď som išla do svojej izby,nikto tam nebol...
Na posteli som našla list.PREPAČ...
Lahla som si do postele a papier roztrhla a hodila do koša.
Zrazu sa ma niekto dotkol.
Otočila som sa a videla som Dana."Čau krasavica,,odvetil.
Pretočila som očami a sadla si.
Sadol sivedla mna a hladel na strop.
"Jeho otec havaroval však?,,sa po chvilke spytal.
"Ano...,,
Vzdychol A lahol si na postel.
Ruky si dal za hlavu a pozrel sa na mna.
Nehala som sa hypnotizovat jeho očami a on sa posadil.
Pohladil ma a približil sa.
Pobozkal ma na pere lahko aby zistil či to chcem.
Moje sebavedomie mi kričalo nenehaj sa! Odtiahny sa!
Ignorovala som ho.
Po chvili boli jeho bozky rychlejšie.
Pritiahol si ma bližšie a vtedy sa stalo čo sa nemalo stať...čo som tajila tak dlho.
Otec otvoril dvere a ostal tam stáť.
Ja som sa nan ho šokovane pozrela...Je tu ďalšia časť! Budem rada za KOMENTY a VOTES samozrejme to môžete aj ZDIELAŤ!
Dakujem vam za 522 VIEWS!!♡♥♡♥PEACE♡♥♡♥
ESTÁS LEYENDO
Dievčatko
Novela Juvenil,,Nikto ma nechápe!" vykríkla som na matku. ,,Správate sa ku mne ako k malému dievčatku!" ,,To sa ako somnou rozprávaš?!" "Tak ako som sa s tebou mala rozprávať už davno!,, ,,Už dosť!" Jej tvár sa teraz zhodovala s paradajkou. Videla som ako chcela...