Moj otec stal šokovane medzi dverami.
"Oci ja ty to vysvetlim,,som prosikala pričom pribehol ku mne a vylepil mi facku dost silno.
Dan rychlo vstal a išiel preč."Vy ženy ste všetky tie iste,,odfrkol si otec.
"Daj mi tvoj mobil,tablet,počitač a balkon ty zavrem!.,,zakričal
Ja som sa nemotorne postavila a podala mu veci ktore chcel.
Išiel von z izby a po chvile sa vratil.
Zamkol mi balkon a odišiel.
Ja som si uložila hlavu do dlaň a plakala.
Prečo..prečo ja musim takto žiť?!Ubehla hodina a ja som celu čas rozmyšlala nad Danom.
Dufam že na zajtra ma pripravene vysvetlenie.
Neviem ako, ale zaspala som.RÁNO
Otvorim zalepene oči a mierim to do kupelne.
Na líci mam ešte slaby otlačok ruky.
Oplachnem si tvar a umijem si zuby.
Zoberem si do ruky korektor a začinam natierat červeny odtlačok na líci.
Ked som išla von z kupelne,išla som k šatniku.
Otvorila som ho a vybrala som si normalne rifle a k tomu som si vybrala čierne tielko na ramienka...Keď som išla von z mojej izby,ulavilo sa mi.
Otec nebol doma a tak som sa mohla v klude naranajkovat.Upratala som riad,a išla ku dveram.
Dala som si na seba svoj svetrik kremovej farby,a išla do školy.V škole som počula ako mi hovoria nadavky ako: "štetka,, alebo "kur**,,.
Ked som zbadala Dana,hned som behla k nemu."Dan čo to ma znamenat?! Dufam že si si nachistal vyhovork-,,vylepil mi facku...FACKU?!
"Si len obyčajna štetka ako všetky ine,,odfrkol si a pri tom sa chvilu zasmial.
"ČO SI TO KURVA DOVOLUJEŠ?!,,som ho chitila pod krk.
On ale ostal v klude a tak som ho pustila.
"Všetci to vedia,,povedal a ukazal na fotku ktora bola na stene nalepena a tam som bola ja v spodnom pradle!.
Neveriacky som sa nan ho pozrela a rozplakala som sa.
Hned som behla na WC a tam som aj plakala.
Potom som počula ako sa otvaraju dvere a tak som behla na zachod a zavrela sa tam.
Počula som Alin hlas.
"No veď! Je to štetka a celu čas mi rozkazovala...tak jej treba nezasluži si kamaratku.,,zasmiala sa a potom sa pridali aj ine.
Takže takto.
Plakala som ešte viac ale zakrila som si usta aby som nevidala ani jeden hlasok.
Počula som ako zazvonilo a tak som sa ponahlala na hodinu.
Dvere už boli davno zavrete a učitel tam už bol.
Vzdychla som si a otvorila dvere, kde sa všetky oči upreli na mna.Bezslova som si sadla na svoje miesto, vedla ALI a bola ticho.
Ked učitel odišiel a hodina sa skončila,spolužiaci sa postavili a išli ku mne."Vedel som že si štetka,,jeden začal.
"NIE SOM!!,,
Vylepil mi a chitil ma za bradu.
"Ale si,,pustil ma.Ali bola ticho a nič nerobila.
"Ved ty si tiež ohovarala tvoju kamaratku cele tie roky Ali,,spolužiačka začala.Ahojte prepačte že to trvalo tak dlho ale nemohla som pisať a dalšia časť bude možno aj dnes ^^.
♡♥♡♥PEACE♡♥♡♥
ESTÁS LEYENDO
Dievčatko
Novela Juvenil,,Nikto ma nechápe!" vykríkla som na matku. ,,Správate sa ku mne ako k malému dievčatku!" ,,To sa ako somnou rozprávaš?!" "Tak ako som sa s tebou mala rozprávať už davno!,, ,,Už dosť!" Jej tvár sa teraz zhodovala s paradajkou. Videla som ako chcela...