31.Kapitola

119 13 0
                                    

Na fotke Danova priatelka *^*

Zobudila som sa s pomerne dobrou náladou. Ešte včera som videla Dana a ako si užívali deň. Trochu mi to lámalo srdce, veď Dana poznám odvtedy čo sme sa stretli v bare. Sadla som si na postel a nadýchla sa. Moje oči boli plne sĺz a moje srdce už bilo bez života. Viem hovorila som že mi to TROCHU lámalo srdce. Opravujem sa, myslela som: dosť mi to lámalo srdce. Slnko svietilo cez žalúzie ktore som mala odostrete a nebo bolo čisté. Do rúk som si zobrala môj mobil a išla na Tumblr. Trochu som si popozerala fotky. Postavila som sa a natiahla sa. Bolo 7:40 a škola začína o deviatej. Moja izba vyzerala ešte stále hrozne. Upracem ju keď prídem zo školy. Išla som do kúpelne, vyzliekla sa a osprchovala sa. Rýchlo som sa ofénovala a rozčesala si vlasy. Na tvár som naniesla korektor, linku, špiralu a balzám. Opustila som svoju milovanu kúpelňu a otvorila šatnik. Vybrala som si kraťase a normalne čierne tričko ktore som si zapravila do kraťas. Do tašky som si nahádzala potrebne veci a išla dole do kuchyne. Z kuchyne som si zobrala flašu vody a jablko. Rýchlo som išla ku dverám a zobrala klúče. Nasadla som do auta a išla do školy.

*Už v škole*

Zaparkovala som svoje auto a išla do vnútra no niečo ma šokovalo. Dan a jeho priatelka...oni tam boli a rozprávali sa s riaditelom. Riaditel nad niečim kývol hlavou a oni išli do vnútra. Pozrela som sa či sa niekto na mňa pozera. Keď som zistila že vzduch je čistý, išla som ku dverám a priložila ucho na ne. "....ukážem vám 7C....dnes už môžete nastúpiť...môžete ísť" rýchlo som sa skrila a robila sa akože som išla ku skrinkám...čo sa aj stalo. Otvorila som ju a išla do svojej triedy. Sadla som si dozadu na svoje miesto a čakala na učitela biológie. Keď konečne dorazil, boli pri ňom aj Dan a ta jeho priatelka. "Tak toto je Daniel Storm a toto Ashley Mcdrew". A zabudla som povedať odvtedy čo ma Tom uniesol, bol na súde a dostal trest. Tri roky väzenia čo je podla mňa málo, ale lepšie ako nič. ,,Dan sadni si za...Lucy" zamrzla som. Toto nie je dobre. Nasilu išiel ku mne a sadol si. Ignorovala som ho čo aj budem robiť celý svoj život. Kvôli tomu debilovy som riskovala svoj život a on mňa vymenil za hentu oblúdu. No ako sa hovorí život je neférovy. Ashley si sadla za Andrew ktorý s ňou hneď začal flirtovať a ona...ako taka správna priatelka, flirtovala s ním. Videla som ako Dan zaťal čelusť a mne sa chcelo smiať. Uškrnula som sa a ďalej venovala pozornosť mobilu. Keď zazvonilo všetci sa postavili a to aj Dan. "Ashley,, povedal trochu naštvane "Áno cukríček?,, nad tým názvom som sa v duchu zasmiala a vyzeralo to tak že to na Dana pôsobilo. Ihneď som sa postavila a išla.

Keď skončili všetky hodiny, mala som krúžok. No veď viete čo som sa dohodla s riaditelom. Roztlieskávačka...je to hrozne dlhý názov, ale späť k téme. Obliekla som si dres našej školy. A to bol zeleno fialovy dres. Malo to fialovo-zelenú mini sukňu a tričko na ramienka kde bolo napísane Bulldogs. Išla som na ihrisko kde chalani mali hrať football. Počula som že tam bude hrať Dan a ako viem, určite sa na tento krúžok prihlasila Ashley. "Hey Lucy,, prišla ku mne Vivien. Po nejakom tom čase sme sa stali dobrými kamarátkami. A mimochodon je to kapitanka tohto tímu. "Áno?" "Počula som že sa sem prihlásila Ashley,, a už som jej stíhla povedať o Ashley. "Neboj sa mi ju doriadíme,, usmiala som sa a prikývla.

Po dvoch minút prišla Ashley. Zastavila sa a pozrela sa na mňa. "A ty tu čo robíš,, zhnusene sa ma spýtala. "Nemáš tu sukňu trochu pri-vysoko?,, spýtala som sa a zaklipala očami. "Dobre dievčata môžeme začať,, povedala Ashley "Ashley kapitankou tu je Vivien,,povedala Natalie kludne. "A čo?" Našpúlila pery. "Rob to čo ti kážem inač ťa vyhodím bez toho aby si protestovala,, zavrčala Vivien. Ashley pretočila očami a prikývla. Keď prišli chalani Ashley zapišťala až to bolelo. ,,Dobre dievčata urobime to tak Natalie ty tam stoj a Lucy ty urob salto a postav sa na Natalie. Clare ty urob šnuru a Ashley ty urob to iste čo Lucy len ty skoč na Hannu. Všetci sme sa rozišli a urobili to čo nám kázali až kým nebola na rade Ashley. Ta ani neurobila salto a hneď sa strepala na zem. Chalani vybuchli do smiechu a aj dievčata, len ja som tam stála bez mimiky. "Dobre Lucy ti to ukáže,, kývla ku mne hlavou a ja som urobila tak ako povedala. "Lucy skús vyskočiť na Clare zadným saltom a potom sa chiť kruhov,, Keď som sa pozrela na Clare, je tvár bola plna obáv lebo ona stála na Sáre a to bolo dosť vysoko. Medzitým dala Vivien nižšie kruhy. Skočila som na Claire zadným saltom a ladne zastala na nej. Dievčata zapišťali a ja som sa pozrela na kruhy. Predným saltom som sa chitila kruhov. Na zemy bola trampolína. Skočila som a vo vzduchu spravila trojite salto. Keď som dopadla na trampolínu všetky dievčata sa ku mne hrnuli a objali. "Super Lucy a Ashley ber si príklad,, Vivien žmurkla na Ashley a Ashley sa odula. Chalani zatial začali hru a mi sme ím tam robili spoločnosť. ,,Daaaaan ideš" zviskla Ashley. Dan hral football naozaj dobre. Keď skončili, išli sme do šatne. Práve keď som si dala dole tričko Ashley začala "To čo máš jazvu...čo si spadla dievčatko?,, začala sa smiať "Nie bola som postrelená,, mykla som plecom a odišla. Ashley tam stála ako obarená. Mne sa začali do oči hrnuť slzy a tak som rýchlo nastúpila do auta. Domov som prišla smutná a plna depresií. Lahla som si na postel a tam preplakala celý deň...

DievčatkoWhere stories live. Discover now