32.Kapitola

93 17 4
                                    

Viete aký to je pocit keď sa cítite ako mala myš? Presne taký pocit prežívam. Som naivna keď som si myslela že ma Dan ma rád. Do oči sa mi hrnuli slzy. Vzlyk opustil moje ústa. Hlavu som si vložila do dlaň. "Prečo som ja taka naivna?,, smutne som sa zasmiala a pretrela si oči. "Prečo ma to včera tak zobralo? Keď mi Ashley povedala s čoho mám tu jazvu?,, "Tá jazva ma bude do konca môjho života prenásledovať,, pretrela som si spánky a postavila sa. Nebudem vám hovoriť čo ráno robím lebo to je vždy to isté...

*v škole*

Sadla som si na svoje miesto a čakala na učitela. Určite som vyzerala ako Zombie. Oči som mala smutné tak isto ako aj moje srdce a mala som pod očami kruhy. A predstavte si že som ích nemohla zakriť makeupom. Dan sa celú čas na mňa pozeral no ja som zrak uprela na svoje ruky. "Dobre čo sa s tebou deje? Včera si bola úplne plna energie a tak skvelo si trénovala a dnes si ako bez duše,, nechcela som sa naň ho pozrieť lebo som vedela že mám oči plne sĺz "nerieš to prosim,, šepla som uplne ticho "Lucy no ták,, "prosím ťa nechaj ma,, šepla som a on prestal. Po hodine prišla ku mne Ashley "Hej uhm...Lucy nechcela som sa ťa včera dotknuť nevedela som že si bola postrelena...keď chceš tak sa môžeme porozprávať,, toto nebola Ashley nemohla...ona má srdce? "Ashley bola som naívna a...ja..som obetovala svoj život pre niekoho koho som milovala,, Ashley uprela zrak niekde inde "Takže Dan hovoril pravdu,,šepla zrak som uprela na ňu a ona sa usmiala "Hovoril mi o tom, ale ja som mu neverila...uhm chcela som sa ťa spýtať neišla by si somnou dnes na kávu? Ako take udobrenie viem že som bola sviňa a naozaj mi to je lúto,, pri tom jej monológu som sa usmiala a prikývla. "Dobre tak o piatej pri Starbucksu?,, usmiala som sa a prikývla.

Keď skončila škola išla som domov. Prezliekla som sa a išla behať. Rozhodla som sa pre les. Tam ma nikto nevidí a nepočuje. Woah to bolo strašidelne akoby som sa chistala niekoho zabiť. Zobrala som si Mp3 a sluchadla. Pred odchodom som povedala že idem behať a išla. Keď už som bola v lese, spomalila som. Tam som si sadla na kmeň a oddychovala. Keď som sa postavila, narazila som do niekoho a padla na zadok "Ouch,, sykla som "Prepač ja... nevidel som ťa,, povedala osoba ktorá stála nadomnou. Bol to Chlapec asi osemnásť roční mal zelene oči a hnede vlasy ktore mal trochu dlhšie. Podaval mi ruku a ja som ju prijala "Som...Jack,, povedal s úsmevom "Lucy,, "Krásne meno pre krásnu slečnu,, "Viem že sme sa teraz len stretli, ale nechcela by si sa ísť prejísť?,, "kludne,, a tak sme vyrazili. Boli sme v lese a rozprávali sme sa o všetkom. Zistila som že má osemnásť rokov a žije neďaleko mojho domu kedže sa len pred nedávnom sem nasťahovali. Má ešte brata ktorý je o rok starší. A má aj psa. Keď sme odchádzali z lesa, zastavil ma Jack "Uvidíme sa ešte?,, prikývla som "Podaj mi ruku,, odvetila som a onnurobil tak ako som povedala. S vačku som vybrala fixku a napísala mu moje telefónne číslo na ruku. "Zavolaj mi,, som povedala a odišla. Keď som sa pozrela na čas, boli štyri hodiny. O piatej som dohodnutá s Ashley. Viem je to divné ale čo už. Doma som bola asi za desať minút a cesta do mesta trvá pätnásť minút. Rýchlo som sa osprchovala, obliekla a odišla. V starbucksu som bola presne o piatej. Sadla som si do boxu a čakala na Ashley ktora prišla hneď po mne. "Ahoj,, šepla. "Ahoj Ashley,, usmiala som sa. "Lucy ja...ja vážne som nevedela..a kto to bol...pre koho si sa obetovala?,, "Ashley ja...bol..bol to Dan.,, Ashley zamrzla na mieste. "Na mojej oslave som vás vtedy prichitila,, Jej oči zmäkli. "Nechcem sa s tebou hádať Lucy ja viem bola som mrcha, ale žiarlila som že si Dana poznala lepšie než ja,, hlavu si podoprela pravou rukou. "To nevadí ja-,, mobil mi vtedy zazvonil "počkaj chvíľu,, povedala som ona prikývla "Ano?,, "ehm ahoj tu je Jack,, "Ahoj Jack,, "Kde si?,, "V starbuckse,, "aha ok ja potom ti ešte zavolám,, "dobre pa,, potom zložil "Kto to bol?,, spýtala sa Ashley a usmievala sa "Jack dnes som ho stretla v lese,, "V lese?!,, "Ano,, zasmiala som sa "Je to faj chlap a je pekný a milý ach a tie jeho oči,, "Takže tak...ty si do neho buchnuta!,, zhukla Ash. Trochu som sa červeňala. Ashley vybuchla do smiechu. Keď sa na to teraz pozriem Ashley je pekná a keď sa smeje ešte krajšia "čo sa tak na mňa pozeráš?,, "Si pekna keď sa smeješ nepasuje ti to keď si zlá,, "Ďakujem,, šepla "Môžme byť kámošky?,, spýtala sa jej oči žiarili. Prikývla som a ona zviskla. Zasmiala som sa a dodala "Si milé dievča Ash, ale tie veci neboli milé,, " ja viem prepač,, "Ospravedlnenie akceptované,, obydve sme sa postavili, zaplatili za kávu ktoru som nespomenula a išli. "Tak zajtra v škole,, zakričala a kývala rukou. "Dobre,, zakričala som späť a išla.

Domov som prišla s dobrou náladou a Ian sa na mňa pozeral s divnou grimasou "čo sa stalo že sa tak usmievaš? Zabila si niekoho?,, zasmial sa Ian a ja som mu bachla do ramena "Si hnusný, "Ja viem,, zamrmlal a odišiel. Ja som išla do izby a pozerala na ten bordel ktorý tu mám už neviem kolko. Upratala som ju, osprchovala sa a išla spať.

Ták nezabudnite na Koment a vote...a naozaj som bola trochu sklamaná keď mi nikto neposlal príbeh. Tak čo už. *^* ♥♡♥
Prosím nezabudnite koment budem rada za kritiku.

♡♥♡♥PEACE♡♥♡♥

DievčatkoWhere stories live. Discover now