Je tu 30 KAPITOLAAA SOM ÚŽASNA JA VIEM JA VIEM....PRÍJEMNE ČÍTANIE PS: ĎALŠIE INFORMACIE O SÚŤAŽY SÚ NA KONCY PRÍBEHU.
Celé dní som plakala a plakala. A to ešte na mojej oslave! Ten bastard. Vzlyky boli počuť určite aj na druhom konci sveta. Vreckovky boli všade a Makeup určite rozmazaní. Ešte ako som otvorila dvere...tá brunetka sa na mňa usmievala ako na slniečko. Môj mobil už štrnásti krát zvonil. Zavrčala som, sadla si a vypla mobil. ,,Lucy dole je Dan mám ho pustiť dnu?" ,,NIE" zakričala som. Počula som ako sa s ním rozpráva, ale nevedela som o čom lebo som počula len šum. Nad hlavu som si dala podušku a tak ostala ležať. A až po dvoch minút sa dvere mojej izby otvorili. ,,Zmizni" zamrmlala som ešte stále pod poduškou. ,,Lucy ja-" ,,ZMIZNI" sadla som si a hodila naň ho podušku. ,,Počuj ja woah- vyzeraš hrozne" ale hneď stíchol a na ústa položil dlaň ,,J-ja som to tak nemyslel prepač..." zdvihla som jedno obočie a pozerala sa naň ho. ,,To kvôli tebe!" Zhukla som. ,,Ja...ta brunetka..poznám ju už dva mesiace" sykla som. Moje oči boli plne bolesti a spodna pera sa mi chvela. ,,Mám ju rád a chcem aby si to vedela ver mi nikdy som ťa nechcel zraniť...a...ako som povedal poznáme sa už dva mesiace a mesiac spolu chodíme" pohlad som uprela na moje ruky ktore sa hrali s paplónom. Hlavu som mierne poklonila do lava a prižmurila oči. ,,Môžeš ísť" šepla som. ,,Lucy ja..." vzdychol si ,,Prepač" boli jeho posledne slova keď odišiel, rozplakala som sa. Na chvílu som prestala a pretrela si spánky. Padla som na matrac celým svojím telom a zaspala.
*17:30*
Zobudila som sa až na to že ma niekto budil. Otvorila som oči a pozrela sa na Iana ktorý skoro vybuchol smiechom. Čudovala som sa že sa ešte nezadusil. Lahla som si na druhý bok a pod hlavu si dala ruku. ,,No taaak prespala si skoro celý deň choď na chvíľu von" vzdychla som si a postavila sa. Na nohy som si dala papuče ktore vyzerali ako žaby a išla do kupelne. Keď som sa pozrela do zrkadla, skoro som odpadla a na druhej strane sa nečudovala Danovy a Ianovy. Dan...zamračila som sa a spravila si cop. Umyla som si tvár a naniesla si makeup. Hnedý a červený očný tieň a linky. Vlasy som si rozpustila a otvorila šatník. Vybrala som si sivé rifle a na to čierne tielko. Keď som sa otočila zastavila som sa. Izba vyzerala hrozne. Upracem ju potom. Mobil som vytiahla s nabijačky a zo stola si zobrala peňaženku. Išla som dole po schodoch a zastavila v obývačke kde sedela Teta Beth. ,,Idem von" ,,Počkať počkať počkať dúfam že sa neopiješ alebo niečo take" ,,Nie" záporne som zakrutila hlavou a odišla. Síce bol už September vonku bolo horko. Nasadla som do auta a išla. Rozhodla som sa pre Obchodne centrum. Zaparkovala som na parkovisku a išla. Videla som auto ktore malo aj Dan. Keď ho tu stretnem tak..nie budem úplne v poriadku a nezosypem sa ako troska. Keď som bola už v centre, išla som do prvého obchodu ktoré som videla. Išla som do vnútra a poobzerala sa. Videla som pekne biele tričko s nápisom I'm strong and I know it a k tomu čierne rifle. Potom som našla pekne krémove tričko ktore nemalo výstrih ale miesto toho to tam bolo čipkovane, ale neodhalovalo nič čo by malo. K tomu krémove lodičky a čierne slnečne okuliare. Zaplatila som a išla do Starbucksu. Objednala som si latté a sadla si do rohu. Asi po dvoch minút vošiel dnu Dan a tá brunetka ktorej meno ešte stále neviem. Zo slámky som pila kávu a pozerala sa naň ho. Keď sa naše pohladi stretli zamrzol.Chvílu som sa na neho nemo pozerala a potom sa usmiala a postavila sa. Zobrala som si tašky a bez slova odišla. Domov som prišla asi tak o siedmej a keď som uvidela svoju izbu,...mykla som plecom. Upracem ju potom. Možno. Dala som si dole makeup a obliekla sa do pyžama...
TAKŽE V PONDELOK MÔŽETE ODOVZDAŤ VAŠE PRÍSPEVKY. STAČI AK MI NAPÍŠETE NÁZOV PRÍBEHU DO SPRÁV. ŽREBUJEM UŽ V PONDELOK. (REKLAMU ROBIM VŠADE NIE LEN NA WATTPAD ALE AJ NA GOOGLE+ YOUTUBE A INÉ)
YOU ARE READING
Dievčatko
Teen Fiction,,Nikto ma nechápe!" vykríkla som na matku. ,,Správate sa ku mne ako k malému dievčatku!" ,,To sa ako somnou rozprávaš?!" "Tak ako som sa s tebou mala rozprávať už davno!,, ,,Už dosť!" Jej tvár sa teraz zhodovala s paradajkou. Videla som ako chcela...