Part three

910 34 2
                                    

Másnap újra otthon voltam, hogy Landot Bristolba vigyem, mivel minden kész van. Már a ház előtt hallottam, hogy dobol. Vagyis próbál dobolni. Az ajtófélfának dőlve vártam, hogy észrevegyen, ami nem telt sok időbe.

- Hazajöttél?

- Nem, egy szellem vagyok.

- Attól még takarítani tudsz igaz? - nézett rám, közben úgy vigyorgott, mint egy 6 éves.

- Nagyon vicces vagy, - nevetve megforgatom a szemem - na de készülj, mert megyünk anyáékhoz.

- Ma?

- Nem, tegnap. Na haladjál már.

Miután fél órát vártam a tökfej tesómra végre elindultunk. Félúton éreztem magamon a tekintetét.

- Ha bajod van a vezetési stílusommal, akkor meg se szólalj. - mondtam, miközben továbbra is az útra koncentráltam.

- Nem a vezetéseddel van a baj, hanem a zenei ízléseddel. - mi baja van a retro, latin zenékkel?

- Lando, a L'italiano egy mestermű, ahogy az összes olasz zene.

- Te tényleg olasz zenéket hallgatsz a döntő előtt?!

- Ettől még nem az olaszoknak szurkolok! - ha nem fejezi be én lehajtok egy hídról.

Újra itthon vagyok, a buli remekül sikerült. Max tegnap átjött, és itt is aludt, mivel együtt streameltek Landoval twitchen. Max Fewtrell is autóversenyző, és nagyon régóta Lando barátja, így ismerjük egymást egy ideje. Nemrég lépett be Lando E-Sport csapatába, a Team Quadrant-ba. Ő egy fokkal értelmesebb, mint a bátyám.

Készülődtem a döntőre, volt még 1 órám letusolni, hajat mosni, felöltözni, és sminkelni. Zuhanyzás és hajmosás után, megszárítottam a hajam, és kivasaltam. Az öltözetet nem akartam túlzásba vinni, de mivel Lando és Max is ingben és farmerben lesznek, követem a példájukat. Sminknek húztam egy rövid tusvonalat a szememhez, kis szempillaspirál, és a szemöldökömet is megcsináltam. Felvettem a Michael Kors órámat, és táskámat, majd befújtam magam vaníliás-barackos parfümmel.  Levettem a polcról az újonnan szerzett fekete Nike cipőmet és jeleztem a fiúknak, hogy indulhatunk.

- Na végre királylány, elkészültél! - állt fel a kanapéról a tesóm.

- A jó dolgokra várni kell - kacsintottam. A válasza csak nevetve, fejrázás volt.

Max külön kocsival ment, mi a McLarennel. A stadion elé érve láttam, hogy ellepi a szemét az egész járdát, a kukák felborítva. Ilyenkor letagadom, hogy félig angol vagyok. Miután leparkoltunk, megkerestük Maxet, mert egymás mellé nem tudtunk parkolni. Bementünk és elfoglaltuk a helyünket. A csapatok a pályán melegítettek. Az első játékos akit megláttam, az Mount volt. Őt figyeltem még egy jó ideig, amíg azt veszem észre, hogy Lando és Max vigyorogva néznek rám. Ijesztő.

- Mi van? - tettem fel nekik a kérdést, de ők csak egymásra néztek és mosolyogtak tovább. - He, - itt Lando félbe szakította a mondandómat, jól is tette.

- Valakit nagyon nézel - vigyorgott továbbra is az egyre idegesítőbb bátyám. Ha így folytatja én esküszöm, hogy megverem.

- Lando, meccset nézni jöttem. Mégis mit kéne néznem? Az előttem ülő fejét? Találjam ki, hogy hány napja mosott hajat? Vagy hogy milyen sampont használ? - ez a megszólalás nem igazán volt helyén való, mivel az előttem ülő kopasz volt. - Jó, inkább hagyjuk. - néztem el az olasz játékosok irányába, de erre csak elkezdtek nevetni mindketten.

Vége a meccsnek. Anglia kikapott. Az olaszok az Európa Bajnokok. Csalódottak voltunk, de az éremosztást megvártuk, sok angol "szurkolóval" ellentétben. Csináltam mindkét srácról egy-egy képet a kérésükre, amit ki is tettek az instagram oldalukra. Lando és Max már elindultak a kocsik felé, de én még maradtam a stadionban, mert ki kellett mennem a mosdóba. Amikor kiértem Max már elindult haza, Lando pedig az autóban ült és messziről nem láttam elég jól, de nem tűnt boldognak. Odafutottam és beültem mellé. Sokkolt állapotban volt. Enyhén könnyes szemekkel nézett rám, a kezei remegtek. Mielőtt bármit is mondott, vagy kérdeztem volna, magamhoz húztam egy hosszas ölelésre. Sosem láttam így. A szívem szakadt meg, hogy így láttam. Helyet cseréltünk, én vezettem. Elmondta, hogy pár angol szurkoló lefogta, és ellopták az óráját. Amikor megtudtam nagyon dühös lettem. Ezt biztos jelenteni fogjuk a rendőrségen.

Hey, Hannah ( Mason Mount ff. )Where stories live. Discover now