Már a reptéren voltunk, a váróteremben álltunk, amikor bemondták a hangosbemondóba, hogy a Madrid - London közti járat késik harminc percet. Nagyszerű.
- Még harminc perc - néztem fel Masonre. Szabad hely meg nem volt leülni, rengetegen voltak.
- Hamar eltelik. - és igaza volt. Lando gépét láttuk leszállni. Itt a "búcsú" ideje, ezért felé fordultam.
- Köszönök mindent - mosolyogtam rá - remélem nem zavartalak.
- Han, - fogta az arcom, a kezei közé - te sose zavarsz. - nagyon zavarban voltam, a pillangók a gyomromban életre keltek, reméltem, hogy most az fog következni, amit szeretnék. Mélyen néztem bele a barna, csillogó szemeibe, amelyek az én kékeimet fürkészték. A kezeimet az arcára tettem, amire elmosolyodott, majd lassan megcsókolt. Leírhatatlan érzés volt, amit abban a három másodpercben éltem meg, elfelejtettem mindent, csak Ő volt.
- Vigyázz magadra - simította végig a tűzpiros arcom, majd távozott a váróteremből. Én csak néztem, ahogy távozik. Nem sokkal később valaki a vállamra csapott.
- Szia hugi. Mi történt? Úgy nézel ki, mint aki szellemet látott.
- Szia, - nem jutottam szavakhoz, a két perccel ezelőtt történtek miatt - öhm... hát az.. őő...
- Értem, - nevetett fel - akkor majd elmondod otthon.
A taxiban ültünk, én meg vigyorogtam, mint a vadalma. Elfelejtettem mindent a Man Utd-del kapcsolatban.
- Na, de mondd már, hogy mi történt - nevetett fel a testvérem.
- Majd ha hazaértünk, de uuuuu, nem fogod elhinni - jelen pillanatban úgy nézhettem ki, mint egy kislány. Lando ettől csak még jobban nevetett. - Most mi van?
- Sose láttalak még ilyennek, és ez olyan vicces! - teljes mértékben megértem, én is nevetnék a helyében.
Otthon szóról szóra elmeséltem neki mindent, az emailt, az esti beszélgetést, a kanapés-bújós dolgot, és a reptéri sztorit is.
- Olyan gyorsan történt minden, teljesen lefagytam.
- De ez óriási! Szerintem jobban jártál, hogy nem téged választott az MU.
- De így nem lesz munkám jövőre.
- Megoldjuk valahogy, hogy maradj.
- Nem Lando, majd én megoldom egyedül. - igazából a testvéremnek köszönhetem a jelenlegi állásom, amiért belülről mar a bűntudat minden versenyhétvégén. A McLaren meg van elégedve a munkámmal, de nem hinném, hogy jövőre is kellenék nekik.
- Biztos?
- Biztos. Most pedig mesélj te. Milyen volt Madridban?
- Nagyon jó volt. Lenyomtam Carlost golfban! - erre nagyon büszke volt. Szegény Sainz, ezt hallgathatja egy darabig.
Sziasztok! Remélem eddig tetszik a történet! Még nincs vége a sztorinak, de szeretném megmutatni az új könyvem borítóját. ☺️
Amint befejeztem ezt a könyvet, egy Kai Havertz ff. lesz a következő 😁
YOU ARE READING
Hey, Hannah ( Mason Mount ff. )
FanfictionHannah Norris, a brit autóversenyző, Lando Norris ikertestvére. A lány minden álma, hogy a Manchester United labdarúgó csapatának az egyik fotósa legyen, ezért gyakorlatait a McLaren F1-es csapatánál tölti, de nem minden úgy alakul, ahogy szeretné.