Part Fifteen

645 29 6
                                    

H A N N A H N O R R I S

Nem gondoltam volna, hogy a streamelés ilyen fárasztó is lehet. Öt órán keresztül Minecraftoztunk Landoval, és Maxszel, amit mindhárman élőben közvetítettünk. Teljesen belemerültünk a játékba. Olyan délután hat körül végeztünk. Fél hétkor csörgött a telefonom.

- Szia Han. - szólalt bele a telefonba Mason.

- Hello, mi újság?

- Átjössz hozzám vacsorázni? - lényegretörő.

- Persze, mikor induljak?

- Majd elmegyek érted.

- Mason, ez kedves tőled, de nekem is van autóm, amit szeretek használni. Írj, ha indulhatok. - és bontottam a vonalat, mielőtt még elkezdtünk volna ezen vitatkozni.

Egy közepesen magas, széles lábszárú, világoskék farmernadrágot, és egy vékonypántú, fehér bodyt vettem fel, fehér bokazoknival, és nike cipővel. A hajamat copfba kötöttem fel, a sminkem ugyan az volt, mint az EB döntőn. Magamra fújtam egy kicsit a megszokott, vaníliás-barackos parfümömből. Miután elkészültem, lementem a nappaliba, és leültem Lando elé az egyik fotelbe. A telefonját nyomkodta, de amikor felnézett, elvigyorodott.

- Mason? - csak ennyit kérdezett.

- Nem, házi divatbemutatót tartok neked!

- Én vagyok a zsűri? Mert akkor ez egy 5/10.

- Ennyire rossz? - ne szórakozzon már, mert mindjárt rosszul leszek.

- Csak viccelek, nyugi! Jól nézel ki! - ezt is csak azért mondja, mert hasonlítunk egymásra. - És mikor jön?

- Én megyek hozzá, csak várom, hogy írjon amikor mehetek. Gondolom most ő főz. - amitől kicsit félek, hisz nem akarok valami ananászos Istennyilát enni.

Landoval ültünk egymás előtt, a homokszínű bőrfotelekben, és activityztünk. Most neki kellett elmutogatnia valamit. Belekapaszkodott a fotel kartámlájába, és ezt a mozdulatot ismételgette.

- Üt, ver, csapkodik, csapkodás. - mindegyik tippemre csak rázta a fejét. - Fotel!

- Nem!

- De! - mielőtt még folytathattam volna tovább a tippelgetést, rezgett a telefonom. - Mason írt, hogy mehetek.

- Kapaszkodósáv - mondta a megfejtést.

- Hát, jó bénán mutogatsz, na szia.

Mason háza előtt álltam, de amikor csöngettem volna, ajtót nyitott. Egy rövid, világoskék farmer volt rajta, és egy fekete, Calvin Kleines póló. Versace Eros parfümöt használ. Mentaolaj, zöld alma, és olasz citrom. Isteni.

- Csodálatosan nézel ki - bökte ki végül, miután kétszer is végigmért, ráadásnak nyomott egy gyors puszit a számra.

- Köszönöm, te is jól nézel ki - mondtam kicsit félénken.

- Gyere be, csináltam ribeye steaket, sült krumplival, paradicsommal, és hagymakarikával. Remélem szereted.

- Biztos vagyok benne, hogy ízleni fog.

Miután végeztünk a vacsorával, kimentünk a teraszra, mivel estére lehűlt az idő, ami jól esett, egy 36 fok után. Kicsit tartottam attól, hogy miért hívott át. Egész este feszült volt.

- Hannah, mutatnom kell valamit, amit szerintem még nem láttál. - majd felém nyújtotta a telefonját. Egy cikket mutatott kettőnkről. Miután elolvastam visszanyújtottam a telefont.

- Nem tudom, hogy mit mondjak - hevesen vert a szívem, nem tudtam, hogy mire akar kilyukadni.

- Figyelj Han, azért hívtalak, hogy megbeszéljük, mi van most köztünk, mert szerintem több, mint barátság. - igen, ideje ezt megbeszélnem vele, és remélem jól végződik ez a beszélgetés.

- Igen, ezt feltétlenül meg kell beszélni. - nagy levegő - Szerintem is több van köztünk, mint barátság, és - elakadt a szavam, nem tudtam mit mondani.

- Han, - fogta meg a kezem - biztos vagyok benne, hogy működne a kapcsolatunk, de ha neked ez túl gyors, akkor várhatunk még. - várni? Biztos nem várok többet.

- Muszáj várni? - mosolyogtam rá félénken.

- Akkor, ez hivatalos? - megint jönnek a pillangók, eljött az idő.

- Legyen az - most először, ÉN kezdeményeztem a csókot. - Viszont mostmár indulok, neked pihenned kell.

- Várj, várj, várj! Nem alszol itt?

- Mason, nem hoztam semmit.

- Tudok adni neked ruhát, van baba tusfürdőm, ami igazából Summeré, és van még egy plussz elektromos fogkefém, amit sose használtam. - az igen.

- Rendben, legyen.



Na megtörtént, aminek meg kellett történnie. Viszont... F1 fanok... A Magyar Nagydíj után, Russellt a Mercibe kéne ültetni. Emlékezetes verseny marad az biztos.

Hey, Hannah ( Mason Mount ff. )Where stories live. Discover now