Part Fourteen

630 31 2
                                    

M A S O N    M O U N T

Augusztus 13.

- Jó edzést, szia! - és Hannah bontotta a vonalat, pedig egész nap bírnám hallgatni.

Indulnom kell ha nem akarok elkésni, az edzésről. Holnap lesz az idei szezonban az első meccsünk. A Crystal Palace ellen játszunk, szóval nem kérdés, hogy nyernünk kell. Szerencsére nem lakok messze a Chelsea edzőközpontjától, ezért körülbelül 5 perc alatt ott vagyok kocsival.

Az öltözőbe érve köszöntem a srácoknak, akik a kelleténél is jobban fel voltak pörögve, főleg Kai, bár benne mindig túlteng az energia. Thomasnak nehéz dolga lesz ma, ami azt jelenti, hogy nekünk még nehezebb.

Bemelegítő futásnál jó barátom, Ben Chilwell, becenevén Chilly, futott mellettem, egy ideig csendben, de utána be nem állt a szája. Nem is tudom, hogy bírta tüdővel. Ivószünetben Tammy is csatlakozott hozzánk.

- Mi a téma srácok? - ült le mellénk.

- A holnapi meccs. - adtam a választ, miközben kortyoltam egyet a vizemből.

- És a barátnőd jön, Mase? - olyan hangerővel tette fel a kérdést, mintha hallássérült lennék, ezt persze Reece meg is hallotta, és egyből közénk vágta magát.

- Masenek vagy barátnője? - ő halkabban, pontosabban suttogva kérdezett.

- Nincsen - az igazat mondtam, mivel Hannahval nem beszéltük meg, hogy akkor most, hogy állunk.

- És akkor miért találkozgatsz Lando Norris testvérével? - Tammy kicsit meglepett engem is, és a másik két csapattársamat is.

- Honnan tudsz erről?

- Majd az öltözőben beszélünk erről, addig az edzésre koncentráljatok. - hát így nehéz lesz.

- Jól van fiúk, ma jól teljesítettetek, de a holnapi nap a fontos, pihenjétek ki magatokat!

Az öltözőben már csak négyen maradtunk, miután direkt lassan öltöztünk át. Jorginho volt az utolsó aki kisétált az öltözőből, utána azonnal Tammy felé fordultam.

- Na akkor mesélj - a kezembe nyomta a telefonját. Egy brit magazin cikkje volt megnyitva a böngészőben.

- Olvasd el. Hangosan.

- Bla, bla, bla, Egy rajongónak sikerült lencsevégre kapnia, a  tegnap este folyamán Mason Mountot, és Lando Norris ikertestvérét, Hannah Norrist együtt vacsorázni a Blacklock Cityben. Az angol válogatott, és a Chelsea játékosának rajongói arról pletykálnak, hogy titokban együtt vannak. Satöbbi, satöbbi. - nyújtottam vissza a telefont Tamnek.

- Ő tud róla?

- Szerintem nem, akkor hívott volna.

- Elhívtad a meccsre? - kérdezte Chilly.

- Nem.

- És miért nem? - egyszerre kérdezték mindhárman.

- Mert Unitedos.

- És akkor mi a fasz van? - háborodott fel Tam.

- Hát, hogy nem megy el minden PL meccsre - Reece itt félbeszakított.

- Mase, érzel te iránta valamit?

- IGEN! Még szép, hogy érzek iránta valamit! - mostmár én is feldúlt voltam.

- Akkor légyszíves ne balfaszkodj, és hívd el, utána beszéld meg vele a dolgot! - köszi Tam, mintha ez nem jutott volna az eszembe.

- Jól van srácok, elhívom, de akkor akadjatok le rólam!

Hey, Hannah ( Mason Mount ff. )Where stories live. Discover now