Arra ébredtem, hogy Cooper nyalogatja a fülemet. Mason még nem ébredt fel, ezért a szülinapi ajándékát leraktam a mellette lévő éjjeliszekrényre. Végül sikerült ajándékot venni neki, csak az a kérdés, hogy tetszeni fog-e neki. Nem sajnáltam a pénztárcámat, egy 980 eurós, GUCCI G-Timeless órát születésnapjára.
Gyorsan kikeltem az ágyból, hogy süssek palacsintát reggelire. Coopernek is adtam reggelit, amit öt perc alatt el is fogyasztott.
M A S O N M O U N T
Amikor felébredtem, Han nem volt mellettem, és Cooper se volt a szobában. A telefonomhoz nyúltam, hogy megnézhessem az időt, de egy GUCCI logós dobozt véltem felfedezni, egy cetlivel mellette. A kis papíron az állt, hogy ,,Boldog születésnapot! ~ Han ❤️".
El se hiszem, hogy ennyi pénzt rám költ. Kicsit rosszul is érzem magam miatta, de majd lesz neki is születésnapja. Egy Lamborghini Aventadornak biztos örülni fog. Miközben az ajándékomat nézegettem, és azon gondolkodtam, hogy mennyire szerencsés vagyok, egy nagyon jó illat csapta meg az orromat. Han reggelit csinál, pontosabban palacsintát.- Jó reggelt! Mi készül? - mintha nem tudnám.
- Reggelt. Palacsintát sütök a szülinaposnak.
- Han, nem kellett volna. - öleltem át hátulról.
- De nem volt más ötletem. Nem tetszik?
- Dehogynem! Imádom, köszönöm, csak ez piszkosul drága.
- Annyira nem is drága. - nem szóltam semmit, csak a vállára hajtottam a fejem.
- Egyébként, - szólaltam meg végül másodpercekkel később. - Kai és Sophie 8-ra foglaltak asztalt.
- Igen? És hol?
- A Noble Rot Sohoban.
- Oké.
H A N N A H N O R R I S
- Indulhatunk? - kérdezte Mason az ajtóban.
- Igen, csak még Coopert átviszem Stevehez.
- Stevehez?
- Ria most Dubaiban van.
- Ja rendben.
Miután beléptünk a garázsba, ő a Mercedeshez lépett, én meg a Mini Cooperhez. Na most, hogy vegyem rá, hogy az én kocsimmal menjünk? Csak nem lesz nehéz.
- Nem az én kocsimmal megyünk? - nem lesz nehéz, menni fog ez.
- Sose hagysz vezetni!
- De én szeretek vezetni.
- Szerinted én nem? Kérlek, Mason! Most az egyszer!
- Rendben van. - megint nyertem.
Öt perc múlva, már Stevnek adtam át Coopert, akiért holnap délben jövök vissza. Nem kellett sok idő Masonnek, hogy észrevegye, nem arra megyek amerre ő számított.
- Han, az étterem nem erre van.
- Tudok egy rövidebb utat.
YOU ARE READING
Hey, Hannah ( Mason Mount ff. )
FanfictionHannah Norris, a brit autóversenyző, Lando Norris ikertestvére. A lány minden álma, hogy a Manchester United labdarúgó csapatának az egyik fotósa legyen, ezért gyakorlatait a McLaren F1-es csapatánál tölti, de nem minden úgy alakul, ahogy szeretné.