Tökéletesre sikerült a szezon utolsó versenye. A McLaren megőrizte a konstruktőri harmadik helyet, ahogy Lando is az egyéniben. A világbajnokságot Lewis Hamilton nyerte, ezzel behúzta a nyolcadik világbajnoki címét. Büszke lehet a Mercedes csapata, mert ő az első, aki nyolc világbajnokságot nyert. Michael Schumacher nyert hetet, őt előzte meg.
Nagy volt az öröm vacsora közben is. Mindenki ivott minimum egy pohárral. Summer, és Sarah (Oliver és Savannah lánya, a kis unokahúgom), fent maradtak a hotelben, Daniellel, mert volt olyan kedves, és felajánlotta, hogy vigyázni fog rájuk. A vacsorára visszatérve, mindneki jól szórakozott. Lando ivott pár pohár pina coladat, én is ittam egy-két pohár tequilát. A szülők nem vitték túlzásba a borozást, Mason, pedig Mason. Ő mindenből is ivott egy pohárral, állítása szerint Lando helyett, és helyettem is ivott.
Este 10 körül értünk vissza a hotelbe. Mindketten szó szerint beestünk az ajtón, és nem voltunk a legjózanabbak, ezért még fetrengtünk a földön egy kicsit. Két perccel később, Mason már csukott szemmel feküdt a földön, ezért felé hajoltam.
- Élsz még? - kuncogtam. - Mason? - továbbra se reagált. Itt már nem mosolyogtam. - Mason! - már a légzését akartam ellenőrizni, mire beleordított a fülembe. - MASON TONY MOUNT, A JÓ ÉDES KURVA ANYÁDAT! - csaptam rá a mellkasára, de ő csak nevetett.
- Bocsánat!
- Nem vagy normális.
- De te így szeretsz. - kacsintott, majd magához húzott egy csókra. Miután elváltunk, az arcát simogattam, és fürkésztem a szemeimmel. - Mi az?
- Semmi, csak szeretlek. - ezt még sose mondtam neki, de tudta, hogy így van. Nem a legromantikusabb pillanatban sikerült ezt kinyögnöm. Gyakorlatilag a padlón feküdtünk, részegen.
- Én is szeretlek, Han.
Reggel arra keltem fel, hogy túlságosan világos van. Az éjszaka nem mentünk be a szobába, hanem a nappaliban aludtunk el a földön. Ha a lustaság fájna... Mason még aludt, de most kivételesen felébresztettem, mert ha tovább fekszik a padlón, akkor megfájdul a háta.
- Mason, Mason, Mason. Ébredj, ébredj, ébredj. - bökdöstem az arcát.
- Egyszer ébressz fel normálisan!
- Nem.
- És amúgy, hogy lesz a karácsony, és a szilveszterezés? - kérdezte a repülőn, a barátom.
- Nem tudom, Mason. Dobjunk fel egy érmét? Vagy kő, papír, ollózzunk?
- Szerintem bokszoljátok le! - hajolt előre Lando, mivel mögöttünk ült a gépen.
- Majd mindjárt én bokszollak le, ha nem mész vissza a helyedre, te betonkeverő arcú! - betonkeverő arcú... szép volt Hannah.
- Hogy beszélsz te velem? - megpöckölte a fejem, amire én válaszul a fejére csaptam. - Elmondalak anyának!
- Jól van, te taknyos.
- Milyen kedves testvér vagy! - nevetett Mason.
- Ne nevess! Tudod milyen idegesítő?
- Akkor nálam lesz a karácsony?
- Nálam, pedig a szilveszter.
- Megbeszéltük.
Sziasztok! Már nagyon a könyv végén járunk. Pár rész, és vége. Remélem, hogy mindenkinek tetszett eddig! 😊
YOU ARE READING
Hey, Hannah ( Mason Mount ff. )
FanfictionHannah Norris, a brit autóversenyző, Lando Norris ikertestvére. A lány minden álma, hogy a Manchester United labdarúgó csapatának az egyik fotósa legyen, ezért gyakorlatait a McLaren F1-es csapatánál tölti, de nem minden úgy alakul, ahogy szeretné.