Part Twenty-One

604 34 3
                                    

H A N N A H     N O R R I S

December 11.

Elérkeztünk a 2021-es, szezon utolsó futamához. Hamilton és Verstappen között még mindig megy a verseny a világbajnoki címért. A McLaren továbbra is a Ferrarival küzd a harmadik helyért, Lando, pedig Bottassal, és Perezzel harcol szintén a harmadik helyért. Mint minden évben, ez is érzelmes futam lesz. Nekem ez az utolsó hétvégém a csapattal, amiért nagyon fáj a szívem.

Mivel Masonnek pont ma van meccse, ezért a holnapi futamra eljön a családjával. Abu Dhabiba, és az én családom is itt van, szóval lesz a futam után egy közös vacsora.

Az időmérőn jól teljesítettek a srácok. Lando a 4., Daniel a 3. rajtrácsról indulhat a holnapi nagydíjon. A pole-t  Max húzta be, Lewis csak a második.

Este tízkor landolt Masonék gépe. Landoval kimentünk értük, két kocsival, hogy ne kelljen taxit hívniuk. Amikor visszaértünk a hotelbe, mindneki megkereste a szobáját, és aludni mentek. Mason egyértelműen velem aludt. 23:00 körül léptem ki a zuhanyzóból, és a szobába érve láttam, hogy Mason már aludt. Halkan bebújtam mellé, és elaludtam.

Reggel 8-kor szólt az ébresztő, mivel a futam este 6-kor kezdődik, ezért kivételesen nem kellett korán kelni. Miután kikapcsoltam az ébresztőt, Mason felé fordultam, aki még mindig aludt. Nem volt szívem felkelteni, de muszáj volt, ha időben el akarunk indulni városnéző túrára.

- Mason, kelj fel. - simogattam a fejét, de nem akart reagálni. Gondoltam kedvesebb leszek, ezért fogtam egy párnát, és rávágtam egyet. - Mason, ébresztő! - erre már felébredt.

- Máshogy nem lehetett volna felkelteni? - dörzsölte meg a szemeit.

- Én próbáltam. - majd ráhajtottam a fejem a mellkasára, és átöleltem.

- Amúgy, te még nem is szólítottál a becenevemen. Mindig Masonnek hívsz. - kezdte el birizgálni a hajam.

- Baj?

- Nem, csak nem tudom miért nem hívsz a becenevemen.

- Mert a Mason jobban tetszik.

- Értem.

- Na, menjünk készülődni! Összedobok valami reggelit, ameddig zuhanyzol. - kipattantam az ágyból, és a konyha felé vettem az irányt, hogy összedobjak valamit. Tegnap bevásároltam élelmiszerekkel, de nem tudom miért, ha simán lemehetnénk reggelizni.

Na nézzük, mi van itt. Tej, tojás, liszt, eper, csokicsepp, és jó sok nutella. Az utóbbiból, lehet adok Latifinek, ha pontszerző helyen végez. Elkezdtem sütni mini, fluffy, japán palacsintákat, de tényleg minik voltak, körülbelül pénzérme nagyságúak. Azokat betettem egy kis, gabonapelyhes tálba, beledaraboltam az epreket, raktam rá egy marék csokicseppet, majd hozzáadtam két kanál nutellát, végül tejet öntöttem a tálba. Egész jó kis reggelit dobtam össze, mire Mason is végzett a zuhanyzással.

- Hűha, jól néz ki!

- Igen, tudom, hisz én csináltam. Na, de edd meg addig, ameddig lezuhanyzok, és ha végeztél mosogass el, kérlek!

- Oké, főnök!

Miután megebédeltünk, még volt időnk csónakázni egyet, mivel nekem, és Landonak háromra már a motorhomeban kell lennünk.
Mindenki itt volt a szülőkön kívül. Ők majd csak a vacsoránál ismerik meg egymást.

Liked by masonmount and 390 523 othershannahnorris Majdnem beleborultunk a vízbe 🥲View all 903 commentslandonorris Kár, hogy csak majdnem    —> masonmount @landonorris 😂😂😂

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liked by masonmount and 390 523 others
hannahnorris Majdnem beleborultunk a vízbe 🥲
View all 903 comments
landonorris Kár, hogy csak majdnem
   —> masonmount @landonorris 😂😂😂

Hey, Hannah ( Mason Mount ff. )Where stories live. Discover now