Média nap van, és már láttam hírességeket a paddockban. Itt van Tom Cruise, Harrison Ford, James Rodríguez, és még Gareth Southgate is. Hát igen, ha már a foci nem jött haza, mindenki egy brit győzelmet vár hazai pályán. Nyitott szemmel jártam, és figyeltem, hogy Mason itt van-e, bár csak annyit mondott, hogy a versenyen ott lesz, de azt nem említette, hogy az egész hétvégén. Mióta szó nélkül otthagytam, azóta nem beszéltünk. Mondjuk miért is beszélnénk? Nem vagyunk még baráti kapcsolatban sem.
Lando első interjúrára készültünk Charlotteval. Már minden brit újság, hírlap, weboldal írt az esetről, de nem kérdeztek tőle semmit, amit nagyra becsültem, hogy a hétvége előtt nem zaklatják.
Interjúk után rakott ki Lando az instagram sztorijába egy üzenetet, hogy jól van, és köszöni a kedves szavakat amiket kapott. Én az utat nem figyelve olvastam a kis szöveget, és ennek köszönhetően neki is mentem valakinek, és ha nem tart meg a felkaromnál fogva, én dobok egy hátast. Először a gépemre vetettem egy pillantást, hogy nem törtem-e el, de szerncsére semmi baja nem lett. Felpillantottam, és akaratlanul is elmosolyodtam. Örültem, hogy itt láttam.
- Szia Hannah - villantott egy széles mosolyt.
- Szia, ne haragudj, nem figyeltem - Ferrarit megszégyenítő piros lehetett az arcom, miközben hátráltam.
- Semmi gond, van időd egy kávéra? - továbbra se tűnt el a hatalmas mosoly az arcáról. Na, várjunk. A motorhomeba nem jöhet be, szóval gondolom a városban akar kávézni. Vagy a Paddock Clubban? De én oda nem mehetek be. Hogy lehet egy ilyen egyszerű kérdésen ennyit agyalni?
- Bocsi, de még ezer a munkám, és holnapra végeznem kell vele - hazudtam. Szinte mindig a motorhomeban végzem a munkámat, és már mindent össze is pakoltam - de, máskor bepótolhatjuk - te jó ég, mit művelek?
- Rendben, akkor majd írj, ha jó neked, jó munkát! - kacsint egyet, majd sarkon fordul és elmegy. Bal oldalra nézek, és Carlos néz vissza rám, mivel a Ferrari motorhomeja előtt voltunk.
- Szép volt Linda! - nevetve jött oda hozzám, és egy öleléssel köszöntünk egymásnak. A nevemet illetve, mindig így hív, mert nem csak a külsőnk hasonlít Landoval, hanem a személyiségünk is.
- Fogd be Carlos! - játszottam a sértődöttet. - És, ha lehet ne szólj erről senkinek, főleg Landonak ne.
- Lakat a számon.
YOU ARE READING
Hey, Hannah ( Mason Mount ff. )
FanfictionHannah Norris, a brit autóversenyző, Lando Norris ikertestvére. A lány minden álma, hogy a Manchester United labdarúgó csapatának az egyik fotósa legyen, ezért gyakorlatait a McLaren F1-es csapatánál tölti, de nem minden úgy alakul, ahogy szeretné.