Part Four

825 31 0
                                    

Reggel megbeszéltük a dolgokat Landoval. Még mindig nagyon zaklatott. Megkért, hogy menjek el neki ételt venni. Ilyenkor, ha maga alatt van, mindig egészségtelen ételeket eszik 1-2 napig, aminek Jon nem nagyon örül. Ameddig én vásárolok, addig ő értesíti a szüleinket, és a McLarent a tegnap esti történésekről.

Kedvtelen voltam, dühös. Ha a nézésemmel ölni lehetett volna, nagyon üres lenne most ez a bolt. A zöldségek, és a gyümölcsök felé vettem az irányt, mivel valami egészséges kaját akartam összedobni Landonak. A paradicsomok előtt álltam, és a legtökéletesebb paradicsomokat próbáltam kiválogatni. A paradicsomok előtt az ananászok voltak, ahol hirtelen feltűnt egy kék melegítő pulcsis, magas személy. Az arcát nem láttam, de tudtam, hogy ki volt az. Nem néztem fel, mert most nagyon nincs kedvem senkihez. Senki nem tud még a tegnapi incidensről, de holnapra biztosan ezzel lesz tele az internet.

- Szia Hannah. - semmi bajom nincs Masonnel, de most tényleg nincs kedvem hozzá. Meg amúgy is, tegnap kaptak ki, nem akar pihenni?

- Szia. - a hangján nem hallatszódott, de az arcán látszódott a csalódottság, amiért meg is sajnáltam. Egy pillanatig azt éreztem, hogy legszívesebben órákat beszélnék vele a tegnapi napról, de ez gyorsan megváltozott, inkább furcsán éreztem magam, megzavarodtam, és ez látszott is rajtam. Hirtelen, gyors mozdulatokkal hagytam ott a focistát a gyümölcs/zöldség sorban.

Lando mindent elmondott vacsora közben. Beszélt a szüleinkkel, Maxszel, Jonnal és a McLarennel is. Az utóbbi kirakott egy közleményt az intagramra és a twitterre, hogy mi történt a fiatal tehetséggel. Még mindig kicsit sokkban van, de elmondása szerint jobban érzi magát, és innentől már csak a hétvégére fog koncentrálni. Megnyugodtam, és én is jobban éreztem magam.

Már pizsamában, az ágyon fekve, Riával váltottunk pár üzenetet whatsappon, hogy Lando és én milyen állapotban vagyunk, és egy kicsit a Quadrant is szóba jött, mivel ott is be szoktam segíteni. Miután elköszöntem a lánytól, jött egy értesítés:

Instagram: now
MM
(masonmount) started following you.

Valamiért jól esett ezt látni. Visszakövetni már nem volt szükséges, hiszen én már eleve követtem. A lelkem legmélyén kicsit vártam, hogy írjon, de erre nem került sor.

Hey, Hannah ( Mason Mount ff. )Where stories live. Discover now