Twenty-Three

539 32 2
                                    

December 24.

A karácsonyi vacsora után, a Mount családdal filmet néztünk. Pontosabban, a Reszkessetek Betörőket. Summer egész este fel volt pörögve, és még mindig nem álmos, én meg mindjárt elalszok. Jelenleg Mason ölében ül, és kakaót iszik, egyáltalán nem tűnik álmosnak, így viszont sose fogjuk tudni berakni az ajándékokat a fa alá.

Amikor Summer elaludt, Debbie felvitte a szobába, és Harley mellé befektette, aki már régen elaludt. A többiek elkezdtek takarítani, amíg Mason, és én az ajándékokat kezdtük el a fa alá pakolni. Nem tudom, hogy meddig bírom még, nagyon álmos vagyok.

-Ezt oda tedd légyszi... ne, ne úgy, fordítva! A másik oldala látszódjon.

- Mason! Ez egy kibaszott ajándék, ami be van csomagolva. Mindenhogy ugyanúgy néz ki!

- Jó, bocsi, elfelejtettem, hogy amikor álmos vagy, akkor hisztis is.

- Oké, mennyi van még?

- Ennyi.

- Akkor mire várunk még? Menjünk már aludni! - úgy duzzogtam, mint egy ötéves.

- Jól van, megyünk. - nevetett.

Másnap reggel mindenki karácsonyi pizsamában bontogatta az ajándékokat a nappaliban.

- Mason, ez a tiéd. - emeltem fel a hatalmas dobozt, ami majdnem akkora volt, mint én. Nem, nem egy gyereket rejtettem el benne.

- Óvatosan! Inkább átveszem.

Nem volt semmi jó ötletem. Rengeteget gondolkodtam, hogy mit vegyek neki, ami tetszeni fog. Nem vittem túlzásba. Vettem neki pár játékot PS 5-re, 3 pár Nike-t, amiket még mutatott múlt hónapban, de nem tudta, hogy melyik legyen. Gondoltam, hogy valami elképesztően jó felső is kell a cipők mellé, ezért csináltattam egy rózsaszín pólót, amire rányomtattam a fejem.

- Han, te tényleg megvetted mindhárom cipőt? - ezaz, örült neki, láttam az arcán. Már csak a pólóra vagyok kíváncsi.

- Te nem tudtál dönteni, ezért megvettem mindhármat.

- Köszönöm. - húzott magához, és egy puszit nyomott az arcomra.

- Szívesen, de ott van még valami!

- Te jó ég! - amikor meglátta a pólót, a fejét fogta, és csak nevetett. - Imádom! Ez a legjobb!

- Örülök, hogy tetszik!

- Várj, hozom, a te ajándékodat! - és kisétált a kertbe. Amikor visszajött, nem egyedül volt. A karjában feküdt egy kölyök Golden Retriever. Ritkán hatódok meg, de ettől most elkezdtem könnyezni. Le kellett ülnöm a kanapéra.

- Mase... ezt nem hiszem el! - alig tudtam megszólalni. Végre lesz egy kutyám!

- Úristen! A becenevemen szólítottál! - lepődött meg, majd nekem adta a kutyát, és leült mellém. - Mi lesz a neve?

- Kislány?

- Nem.

- Akkor legyen... Cooper.

Liked by unonorris1 and 297 577 othershannahnorris Üdv a családban, Cooper! 😍View all 567 commentsolivernorris Uno imádni fogja! 😍🐶stevealvarezbrown Ugye jön a forgatásokra is?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liked by unonorris1 and 297 577 others
hannahnorris Üdv a családban, Cooper! 😍
View all 567 comments
olivernorris Uno imádni fogja! 😍🐶
stevealvarezbrown Ugye jön a forgatásokra is?

Reggel, amikor felébredtem, kicsit megijedtem, hogy fekszik valami a lábamnál.  Hozzá kell szoknom, hogy van egy kutyám.

- Jó reggelt! - mormogta Mason a nyakamba.

- Felkeltettelek?

- Nem.

- Köszönöm, mégegyszer! - pusziltam meg a feje tetejét.

- Nagyon szívesen. - pár perc csönd telepedett közénk, majd felkönyökölt. - Amúgy.. ha szeretnéd, de csak ha szeretnéd, meg úgy érzed, hogy nem gyors, és neked oké...

- Mount, nyögd már ki, hogy mit akarsz!

- Igazából, csak arra gondoltam, hogy átköltözhetnél hozzám. - köpni, nyelni nem tudtam abban a pillanatban.

- Oké, ez egy jó ötlet...szerintem.

- Biztos?

- Igen, ha neked is jó.

- Szuper! Mikor kezdjünk átpakolni? - hirtelen, nagyon felpörgött.

- Mondjuk, szilveszter után?

- Oké! - és a kapcsolatunk, egy újabb szintet lépett.

Hey, Hannah ( Mason Mount ff. )Where stories live. Discover now