Part Seventeen

617 29 3
                                    

November 09.

Egy óra maradt ameddig megérkezünk Londonba. A brazíliai hétvége nagy sikerrel ért véget. Mindkettő McLaren a top háromban. Daniel nyerte a futamot, amit nagyon jó volt látni. A méhészborz visszatért. Lando a második lett, aminek szintén örült a csapat. Bottas lett a harmadik, Verstappen és Hamilton egymást lökték ki a harmadik körben. Őrületes verseny volt.

- Mondj hálát a sorsnak, hogy olyan testvéred van, mint én - poénkodott a bátyám.

- Néha elgondolkodom, hogy fér bele a nagy arcod a sisakba. - közben vettem le a fejhallgatót a fejemről.

- Haha, vicces vagy. Amúgy mit hallgatsz?

- Kovács Lajos: Gyere velem, én se megyek sehova - nem tudom miért, de hatalmas nevetés tört ki belőlem, amint válaszoltam, ennek köszönhetően Lando is elkezdett nevetni.

- Te a saját poénodon nevetsz? - válaszként csak bólogattam, mert annyira nevettem, hogy egy szót se tudtam kimondani.

Már a repülőtér parkolójában sétáltunk a taxihoz, amikor kiszúrtam azt a Mercedest. Intettem Landonak, hogy menjen haza nélkülem. Amikor Mason észrevette, hogy közeledek, akkor kipattant a kocsiból, én meg, mint egy ötéves kislány, ugrottam a nyakába.

- Mason!

- Szia Han! - adott egy hosszú csókot, ilyenkor meg állítanám az időt.

- Te itt?

- Jöttem érted.

- Miért érzem azt, hogy ma nálad alszok? - közben Mason keze még mindig a derekamon volt, az én kezem pedig a nyaka körül pihent.

- Jók a megérzéseid - majd kacsintott egyet.

- Ott alszok egy feltétellel.

- Na és mi lenne az?

- Star Wars maratont tartunk.

- Oké, nézzünk Star Warst.

Mason épp az első részt kereste HBO GO-n, amikor kaptam egy üzenetet Olivertől. A kislányáról, vagyis az unokahúgomról küldött képet. A kiscsaj szeptember 20-án látott napvilágot, Landoval pont akkor indultunk Oroszországba.

- Na kész, indíthatom?

- Igen.

- Gondolom Han Solo a kedvenced - mosolyodott el, gondolom poénnak szánta.

- Ha poénnak szántad, akkor gyenge volt, de egyébként Anakin a kedvencem.

- Akkor ezentúl Hanakin leszel.

- Nagyon vicces vagy.

- Figyelj, és tanulj, ifjú padawanom, aztán te is ilyen vicces lehetsz, mint én.

- Vidd arrébb az egód, mert nem férek el tőle a kanapén.

- Ne szemtelenkedj, a végén büntit kapsz.

- Jézusom, jól van, inkább nézd a filmet.

Hey, Hannah ( Mason Mount ff. )Where stories live. Discover now