beş

43.3K 1.6K 1.4K
                                    

komutan:

ölmüşüm bitmişim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ölmüşüm bitmişim

Ada:

iyi misin?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

iyi misin?

komutan:iyiyim yavrum yordular sadece

Ada:yemek yediniz altı üstü

komutan:beni çene her şeyden daha çok yorar valla ada

Ada:bu bana da sus demenin bir yolu muydu şu an?

komutan:sen hiç susma ben yine sana laf etmem

hatta sesini duysam o şekilde dinlesem daha bile iyi

yorgunluğumu alırsın

Ada:açık açık arıyorum desen de olurdu

komutan:utanırsın sanmıştım

Ada:ara Eren

komutan arıyor•••

Evet tam olarak bir saniye önce artistlik yapmış olabilirdim ama şuan heyecandan ellerim titriyor ve asla telefonu açamıyordum.

Kendine gel Ada,kendine gel kızım,kendine gel lan kendine diye sayıklamaktan ileriye gidemiyordum.

Çalan telefona baktığımda daha fazla uzatmanın bir anlamı olmadığını düşündüm. Ben burada istediğim kadar heyecanlanayım, gerileyim sonuç olarak açmam gerekecekti.

Telefonu aniden açtığımda duyduğum tek şey mırıltı sesleriydi,sanırım beklediği için söyleniyordu.

"Eren?" Sesim o kadar kısık çıkmıştı ki kesinlikle bir yerlerime kaçtığını düşünmeye başlamıştım. Bunun başka bir açıklaması olamazdı.

"Ada,hiç açmasaydın kızım.Ben beklerdim sabaha kadar." Sitemli sesi beni güldürmüştü.

"On saniye bekledin diye ölmedin değil mi Eren?" Kavga etmemiz yok muydu bir anda?Yoktu.

"Sesin çok güzel." Ne?Siktirrr.Aa siktirr.Ne demem gerekiyordu?Teşekkür ederim canım ya seninde çok güzel falan mı?

"Öyledir." Gerizekalı.Evet tam bir gerizekalı.Gerizekalı diye yaz Ada Tümer diye oku,çok iyi.

Güldüğünü duydum ve bu kendime daha çok küfür etmemi sağladı.

"Mesajlaşırken egon kenarda oturuyordu şu an baya kendisiyle konuşuyorum." Alaycı sesiyle kurduğu cümle mallığım sayesinde tepinmeme falan yol açıyordu. Kendi kendime utanmamı sağlamıştım.

"Ay Eren yalan söyleyemeyeceğim tamam arsız biri olabilirim ama ilk konuşma olunca insan çekiniyormuş birazda olsa." En azından yalan söylemiyorum ayol.

"Anlayabiliyorum yavrum geçer,alışırsın.Zaten bi sesini duymak istedim iki dakika,uykusuzluktan öleceğim." Ay hâlâ sesin diyordu,sanki sesim kaçıyordu.

Bu iki günde bana aşık olmuş olabilir miydi?Hadi inşallah diye bağıran iç sesime aldırış etmeden konuşmaya devam ettim.

"Hadi yat o zaman hemen.İyi gecelerr.Rüyanda beni gör komutan." Ona komutan demek hoşuma gidiyordu.Her komutan dediğimde kendimi istemsizce gülümsüyor bir vaziyette buluyordum.

"İyi geceler güzelim." Onunda mutlu çıkan sesiyle iyi geceler demesini duyduğumda telefonu kapatmıştım.

Yeter,fazla yüze gerek yok.Aynen.

Sanırım düşüyordum bu adama.Güzelimler, yavrumlar, sesin çok güzeller falan ki kendi sesinden hiç mi haberdar değildi bu adam? Bir sese bir ele çok düşerdim ve Eren'in sesi hem kalın hem yumuşak olabilmeyi becerebilen seslerdendi.Sen bitmişsin.

Aklımda bu düşünceler, yüzümde bir tebessümle uyuyakalmıştım en sonunda.

.

Daha beş dakika önce uyumuştum bana kalırsa ama zil çalıyordu yani bu demek oluyordu ki sadece beş dakika önce uyuduğumu sanıyordum .Kim, neden evime gelsindi? Ki İstanbul'dan İzmir'e geldiğimi kim biliyordu Allah aşkına.

Zar zor kalkıp kapıyı açtığımda karşımda kargocu vardı ve elinde de büyük bir ihtimal düşündüğüm şey.

Gerçekten amacı beni öldürüp bitirmekse bunu başarıyordu.

Ada:KOMUTAAANNN

SEN CİDDİ MİİSSİİİİİİİN

YA

BU NEEEE

🥺🥺🥺🥺🥺😻😻😻

BANA DAHA ÇOK YAKIŞTIIIII

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


BANA DAHA ÇOK YAKIŞTIIIII

OFFF BAKSANAAAA

GERÇEKTEN GÖNDERECEĞİNİ DÜŞÜNMEMİŞTİM YAAAA

komutan:siktir

gerçekten sana ayrı olmuş bu

üstünde benim olan bir kıyafeti görmek farklı oldu şu an

çok güzelsin

Ada:komutan🥺

bu arada

çok güzel kokuyorsun

komutan:birgün kokularımız birbirine karışacak kadar yakınımda olduğunda daha güzel kokacağıma eminim

Ada:birgün kokun bir gömlekten değilde teninden tenime geçtiğinde daha güzel hissedeceğime eminim

Hepinizi çok seviyorumm🥺

-luna

KOMUTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin