-3-

4.9K 425 15
                                    

ZAWGYI READERS CAN SCROLL DOWN

UNICODE

အသက်၂၆နှစ်အရွယ်လို့မထင်ရအောင်နုငယ်နေတဲ့ မျက်နှာသွင်ပြင်က အပြစ်နာဆာမရှိ..အ​ဆင့်မြင့်Alphaဖြစ်တဲ့အဖေနဲ့ အဆင့်မြင့် Omega အမေပေါင်းစပ်တဲ့အခါ မျ်ိုးဆက်ကနှစ်မျိုးပဲရှိတယ်...အဆင့်မြင့်Omegaဖြစ်ရင်ဖြစ် မဟုတ်ရင် အဆင့်မြင့် Alphaပေါ့...ရောင်ခြည်သွေးကတော့ အဆင့်မြင့်Omega ဖြင့်မွေးဖွားလာတယ်...

အဖေဖြစ်သူရဲ့ရှမ်းသွေးနဲ့အတူပြင်ဦးလွင်ရဲ့ အအေးဒဏ်ကြောင့်ပါးနှစ်ဖက်ကပန်းရောင်သန်းနေပြီး ဖြူဖွေးသော အသားရည်ကြောင့်သွေးကြောစိမ်းတစ်ချို့တောင်ပေါ်လွင်နေသည်...မျက်တောင်ရှည်တွေနဲ့ မျက်လုံးအောက်ကမှဲ့သေးသေးလေးဟာ ထိုယောက်ျားကို ပိုပြီးခန့်ညားစေသည်...နူးညံသောအသွင်ပြင်နှင့်အတူ ရှည်သောအရပ်ကထိုယောက်ျားကိုတစ်ချိန်တည်းယောက်ျားဆန်စေတာတော့အမှန်ပင်...

ရောင်ခြည်သွေးကထိုသို့သောလူမျိုးပင်...ချိုသာပြီးသန်မာထက်မြက်တဲ့ပုံမျိုး..မျက်လုံးတွေကစူးရှသလောက်ထိုအောက်ကမှဲ့လေးကနူးညံ့အောင်လုပ်ပေးသလိုမျိုး...ဒါကလဲအံ့သြစရာမဟုတ်ပါ..အဖေဖြစ်သူAlphaထံမှ Omega ဖြစ်သည့်တိုင်အမွေရထားတာတွေဖြစ်တယ်...

ချော်လဲရင်ငိုရမဲ့အစား သူမွေးထားတဲ့ကြောင်လေးသေလို့ဖက်ပြီးငိုတယ်..

ကျောင်းမှာအနိုင်ကျင့်ခံရတိုင်းတစ်စက်မှမငိုပဲ တောင့်တောင့်ခံနိုင်ပေမဲ့ သူ့အမေဖျားရင်သူဟာ မျက်ရည်ကျတယ်...

စာမေးပွဲကျတဲ့သဋ္ဌေးသားကိုလှောင်နိုင်ပေမဲ့ ဆင်းရဲတဲ့ကျောင်းသား အတန်းမအောင်မှာစ်ိုးလို့သူ့အဖြေလွှာကြီးပေးခဲ့တာမျိုး....

သန်မာပြီးချိုသာတဲ့ Omega...ဘယ်လောက်တောင် ဆန်းကြယ်တဲ့ဖြစ်တည်မှုလဲ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ရောင်ခြည်သွေးက ဖြူစွတ်နေပြီးပြန့်နေအောင်တိုက်ထားတဲ့အဖြူရောင်အကျလက်ရှည်နှင့်အတူ ခရမ်းရင့်ရောင်အကွက်ဖော်ထားသည့်ပုဆိုး
ကို ဝတ်ဆင်လိုက်သည်...နဖူးပေါ်ဝဲကျနေသောမဟူရောင်ဆံနွယ်တို့ကဖြီးစရာမလိုအောင်နူးညံနေပြီးသား...

To Be Loved...Where stories live. Discover now