_ Meral teyzee!
Melek kapıyı açan Meral teyzeye sıkı sıkı sarılıyordu ve onu öpücüklere boğuyordu. Gülerek onları izliyordun
_Yeter kız bize de bırak biraz
_Sen karışma sıpa . Sen nerelerdesin haftalardır biz çağırmazsak geleceğin yok
Ardından bana da sarıldı Meral teyze bize gerçekten çocuklarıymışız gibi davranırdı hatta çoğu zaman Murat onu benden daha çok seviyorsun diye annesine trip bile atardı. Tabi Meral teyze evet deyince susar kalırdı.
Murat ile ekmek almak için evden çıktım tabi ben o arada sigaramı yaktım . Gidip gelene kadar 2 tane içmiştim bile.
Eve geçince Meral teyzenin mis gibi börekleri ve hazırladığı mis gibi sofrayla ziyafet çekmiştik, yarına kadar bir şey yemesem de olurdu.ASLAN AİLESİ
Mehmet Aslan ve ailesi evlerinin bahçesinde oturmuş keyifle kahvaltılarını yapıp güzelce sohbet etmekteydiler lakin Arda ve Karan ikilisi yine susmayıp birbirleri ile laf dalaşına girmişti bile
_Baba ya 4 numaraya söyler misin bana ekmeği uzatsın
_Karan ne 4 numarası ,Arda sen de ekmeği uzat abine bir günde sofrada huzurla tartışmadan yiyin yemeğinizi.
_4 numaraymış pehh pis kıskanç bu gençliğimi , bu yakışıklılığımı ve atik hallerimi kıskanıyorsun dimi doğruyu söyle . Zaten alma adımı o pis ağzına
_Arda getirme beni oraya pis ağız nasıl olurmuş sana göstermek zorunda bırakma beni . Hem senin muşmula suratını niye kıskanayım farkındaysan polis olan benim ve atik olmam lazım dimi zeki olmayan 4 numaralı şahıs
_Karan, Arda yemeğinize dönün uzatmayın. Karan sen de çocukla çocuk olma .
demişti en büyük abi Yiğit Aslan_Tamam abi . Dedi Karan
_ Zaten benimde Melis ile buluşmam gerekiyordu. Canım ailem hepinize afiyetler olsun Karan abi sen hariç .
_Sen hala o kızla konuşuyor musun ? Ben sana bir daha o kızla görüşmek yok demedim mi ?
_Sanane ya sanane hem ne oluyor gerekçen ne ki Melis e bu kadar takıksın ben onu seviyorum biraz saygı duy !
_Ardaa abinle düzgün konuş. Hadi sen çık akşama gecikme yemeğe yetiş tamam mı
_Tamam annem tamam hadi benim aslan ailem görüsürüz .
Arda' nın çıkmasıyla beraber Mehmet Aslan a bir mesaj gelmişti, Mehmet Aslan mesaja baktıktan sonra tedirgin bir şekilde ev halkına veda edip evden çıktı. Herkes şaşırmıştı Mehmet beyin bu ani gidişine çünkü şirkete bugün geç gidecekti.
Mehmet Aslan
Yemek masasında bana gelen mesaj Arif Tekin ' in avukatındandı ve Arif olacak şerefsizin ölmeden önce bana bir emanet bıraktığını söylüyordu .Arif Tekin benim ezeli düşmanlarımdan biriydi katıldığım veya katılmak isteyeceğim her ihaleye benle beraber girer ve benim almamam için elinden gelen her şeyi yapardı, beni sık sık tehdit eder ve hayatımı tehlikeye atmışlığı çok olmuştu. Bana böylesine düşman olan biri bana ne bırakmış olabilirdi. Düşüncelere dalmışken şirketime gelmiştim bile hemen arabamdan inip kendi odamın bulunduğu kata çıktım avukat gelmis kapıda beni bekliyordu .
_Merhaba avukat bey buyrun odama geçelim.
Odaya geçince hemen konuya girmesini bekledim çünkü o adama dair hiç bir seyi hayatımda istemiyordum .
_ İsterseniz direkt konuya girin.
Avukatta bunun üzerine çantasından bir zarf çıkarıp bana uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK ÖZ
Fiksi Remaja"Olumlu veya olumsuz her anımızda onlar vardır yanımızda. İlk başarılarımızı ailemizle kutlar ve birlikte eğleniriz. İlk kalp kırıklıklarımızı yaşadığımızda yine ailemizin omzunda ağlarız. Bunun yanında verdiğimiz tüm kararlarda yine arkamızda olaca...