Karan
Sonunda nöbetim bitmişti ve eve gelebilmiştim. Saat gece yarısı 2 idi . Hemen üstümü giyip yatağa uzandım. Bugün baya yorucu geçmişti serserilerle uğraşmaktan sinirlerim tepeme çıkmıştı. Çok uykum vardı tam gözümü kapatmıştım ki konuşma sesleri geliyordu . Geçer diye bekledim ama yok beyefendi kapatmak bilmiyordu sinirle yataktan kalktım.
_ Ne laftan anlamaz adamsın beni bir daha arama diyorum arama anlayacaklar .
Ne saçmalıyordu böyle bu velet . Hemen kapıyı açıp Toprak 'ın elindeki telefonu çektim.
_ Kimle konuşuyorsun sen böyle. Alo! Alo. Gel sen benimle.
Kolundan çekiştirip odama getirdim daha doğrusu odama ittim .
_ Gecenin bu saatinde ne bağırıp rahatsız ediyorsun lan sen bizi . Kendi rahatsızlığın yetmedi bir de ses kirliliği yapmaya başladın.
_ Kusuruma bakma senin odanın önünde olduğumun farkında değildim. Sesim konusunda da haklısın daha dikkatli olurum .
Hemen hatasını kabullenmesi beni şaşırtmıştı.
_ Hem sen ne haltlar karıştırıyorsun. Kimdi o telefondaki .
_Hiç bir sey olduğu yok . Artık beni böyle gereksiz şeylerle suçlamayı bıraksan diyorum bir şey yaptığım da yok
_ Yok öyle mi ? Anlayacaklar dediğin konu neydi, kimdi lan bu saatte konuştuğun. Cevap ver lan bana!
_ Sessiz ol herkesi uyandıracaksın.Bir daha söylüyorum bir şey yaptığım yok paranoyak olmayı bırak
Hemen yanına gidip elimle çenesini sıktım
_Bana bak eğer bir yanlışını görürsem ve bir daha bana veya bir büyüğüne saygısızlık yaptığını görürsem bittin sen, gözüm üzerinde . Şimdi defol çık odamdan.
Önce şokla bana bakmış daha sonra ters bir bakış atıp telefonu elimden çekip hızla çıkmıştı odamdan, hala sinirden boynumdaki damar atmaya devam ediyordu . Bu saatte kimle konuşuyordu bu çocuk. Neler karıştırıyordu. Bizimkilere bir zarar mı vermeye çalışıyordu. Düşünmekten başıma ağrılar girmişti.
Bu işin peşini bırakmayacaktım .
Haksızlık yapıyorum galiba bu çocuğa diye düşünüyordum bir de beyefendiye bak Allah bilir şimdi ne planlar peşindeler. Güvenmeyecektim, güvenmemeliydim ,kanmamalıydım bir daha acımak falan yok kimseye...Sonraki gün güzel bir kahvaltıdan sonra Yiğit abim ile evden çıktım.
_Karan sence de Toprak 'a sert davranmıyor musun?
_ Nereden çıktı şimdi bu ? Ne sert davranması aksine gayet iyi davranıyorum. Bir daha kimseye güvenmeyeceğim bir daha aynı hataya düşemem .
_ Herkes aynı değil. Toprak 'ın bir hatasını da görmedik. Ona bu kadar yüklenme.
_ Ben bir sey yapmadım nereden çıktı şimdi bu konuşma Beni sana mı şikayet etti bu çocuk.
_Sakin ol bakışlarınla çocuğu dövüyorsun resmen sürekli onu terslemen çok yanlış.
_Abi kapatalım konuyu daha dün gelen çocuk için birbirimizi kırmayalım . Hadi görüşürüz
Arabama sinirle bindim . Bu çocuk yüzünden abimle bile tartıştım. Emniyete giriş yapıp hemen bizimkilerin olduğu masaya geçtim
_Günaydın gençlik
_Günaydın hoşgeldin tam zamanında geldin olay var çıkmamız lazım.
_Tamam Oğuz hadi çıkalım olay ne
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK ÖZ
Teen Fiction"Olumlu veya olumsuz her anımızda onlar vardır yanımızda. İlk başarılarımızı ailemizle kutlar ve birlikte eğleniriz. İlk kalp kırıklıklarımızı yaşadığımızda yine ailemizin omzunda ağlarız. Bunun yanında verdiğimiz tüm kararlarda yine arkamızda olaca...