Bölüm 31

4.1K 218 70
                                    

 Kapımın sertçe açılmasıyla hızla arkama dönmüştüm neyse ki odama dalan kişiler bizim iki afacandı. Elim bir an panikten ağrımaya başlayan kalbime gidecekken çocuklar yanımda olduğu için elimi tamamen göğsüme götürmeden indirdim.

_Vay vay vay gözlerim kimleri görüyor hoşgeldiniz. Gelin bakalım 

_Kusurumuza bakma Toprak abi aman amca kapıyı çalacaktım ama Melek ile yarış yaptık hızımı alamadan odana dalmış bulundum.

_Sorun değil Egem . Eee ne yapıyorsunuz bensiz gününüz nasıl geçti bakayım?

Bizim ikiliyi alıp onlarla beraber oturma odasına ilerlemeye başladım

_Çok güzel geçti abi  biliyor musun Ege ile aynı sınıftayız.Ben onun halasıyım deyince kimse bana inanmadı .Bu durum beni baya sinirlendirdi ama 

_Evet ama ben kızınca doğru olduğunu söyleyince çok şaşırdılar.

 Ege kıkırdayıp

_Daha sonra ne zaman oyun oynasak veya sıraya girsek Melek sen büyüksün deyip ona öncelik verdiler .

Melek biraz somurttuktan  sonra  hınzır bir gülümsemeyle

_Ben yaşlandım mı şimdi abi ? Yok ya ben hala gencim ama var ya abi ben ne dersem onu yapıyorlardı çok güzel sevdim bunu ben .Ayrıca Ege bana bundan sonra hala de .Halanım ben senin 

_Ama çok garip aynı yaşta sayılırız aramızda bir kaç ay var, Toprak abi  pardon amca biraz daha büyüdükten sonra desem olur mu? 

_Melek hanım izin verirse neden olmasın.

_Tamam tamam şimdilik sadece adımla seslenebilirsin .

 Onların bu tatlı hallerine gülerken salona gelmiştik bile .Salonda sadece annem ve babam vardı. Annemin orda olmasından dolayı çekinerek yanlarına gittim. Ege hemen koşup babamın yanına geçti tabi Melek i de beraberinde götürdü. Ben de yanlarına varınca 

_Geldiniz sonunda hadi oğlum oturda filmi başlatayım .

_Tamam başlatabilirsin baba .

Geldiğimden beri annem yüzüme bile bakmamıştı. Filmi gayet eğlenceliydi babam,Ege ve Melek aralara girerek filmi daha eğlenceli hale getiriyorlardı .Her ne kadar onların arasına katılıp sorularına cevap versem de annemi tavırları beni fazlasıyla rahatsız ediyordu ,onunla bir şekilde konuşmam gerekiyordu. 

Mehmet Aslan ,Zeynep ve Toprak arasında bir sorun olduğunu anlamıştı ama çocuklar varken sormak istemiyordu .Bir süre sonra Zeynep hanım mutfağa gidince Toprak ta peşinden  gitmişti. Bir süre sonra Mehmet bey durumun garipliğinden ve durumu sormak için o da kalkmıştı .Mutfağa gireceği an Zeynep hanımın sesini duymuştu.

_Yeter Toprak  seni ne dinlemek ne de sesini duymak istemiyorum .

_Ben isteyerek yapmadım neden birini öldürmüşüm gibi davranıyorsun.Açıklama yapmama bile izi vermiyorsun ?

_Neden mi ? (Sesini yükseltip ) Çünkü benim büyüttüğüm hiç bir çocuk kadına el kaldırmaz ve kaldıramaz  ben bunu asla affetmem !

_Özür dilerim , haklısın beni sen büyütmedin ama bende asla bir kadına el kaldıracak biri değilim .Ayrıca sen beni ne kadar dinlemek istemesende söyleyeceğim Yağmur beni zorla öptü ve bizi o durumdayken Buket gördü ben onun peşinden gitmeye çalıştım ama Yağmur beni bir türlü  bırakmayınca hafifçe ittirmeye çalıştım ama o yere düştü ve sen her şeyi yanlış anladın tamam mı ?Durumu açıkladığıma göre ben odamdayım babama uyumaya gittiğimi söylersin. 

Toprak kırgın ve sinirli bir şekilde cümlelerini söyleyip arkasını döndü Zeynep hanım tam o esnada söylediklerinden pişman olmuştu bile Toprak ın elini tuttuğu anda kapıda gördüğü Mehmet beyle utancı daha da arttı.  Çünkü Toprak a güvenmediği ikinci andı .Toprak ta babasını görmesiyle şoka girdi.

_Oğlum sen odana çık ben de birazdan geleceğim .

Toprak babasının isteğiyle odasına gitti ama o an aklında olan tek şey onun yüzünden evde sorun çıkmasıydı .Zeynep hanımla yanlız kalan Mehmet bey

_Zeynep neler oluyor anlatır mısın ?

Zeynep hanım her şeyi baştan sona anlattı ve gözleri dolu bir şekilde başını öne eğdi çünkü hatasını daha doğrusu hatalarını biliyordu.

_Zeynep bu ikinci oldu Toprak a güvenmemen ,neden ona karşı bu kadar güven problemin var ?

_Bilmiyorum yemin ederim neden böyle şeyler yaptığımı bende bilmiyorum .İOan her şeyi yanlış anladım  aklıma geçmişte olanlar geldi .Biliyorsun kadına şiddet konusunda da çok hassasım ve istemediğim şeyler yaptım.toprak şimdi beni hiç affetmeyecek?Nasıl kendimi affettiirim söyle bana.

_ Toprak a ben seni büyütmedim demen çok yanlıştı Zeynep .Şiddet konusundaki hassasiyetini ve tüm olanları ona anlat Toprak seni affeder mi bilmiyorum ama sana yardım etmeye çalışacağım.

_Teşekkür ederim canım. Sen çocukların yanına gidebilir misin ben Toprakla konuşmaya çalışacağım.

Mehmet bey onay verip çocukların yanına geçti ,Zeynep hanım ise hemen soluğu Toprak ın kapısının önünde almıştı hafifçe kapıyı tıklatıp odaya girdi. 

_Girebilir miyim?

Toprak babasının geldiğini sanmıştı ama annesinin sesini duyunca balkonuna doğru ilerledi ve orada bulunan sandalyesine oturdu .Zeynep hanım ise bunu evet olarak algılayıp hemen yanına gidip diğer sandalyeye oturdu.

_Oğlum.Toprağım nasıl başlayacağımı bilmiyorum ama bugün olan her şey yüzünden senden çok çok özür dilerim. Bahane olarak algılama ama bugün olan her şey benim kadına şiddete olan hassasiyetimden dolayı oldu .Ben aslında ailem tarafından kız olduğum için hiç sevilmez ve ötekileştirilirdim  ve bunun gibi nice nice meseleler  .Yani daha fazla seni sıkmak istemiyorum oğlum kalbini kırdığım ve tokat attığım için özür dilerim beni affedebilecek misin ?

_Tamam sorun yok Zeynep hanım .Gördüğün şeyi yanlış anlaman normal  keşke durumu açıklamaya çalıştığım zaman beni dinleseydiniz ama tamam sorun yok .Özür dilemenize de gere yok .

Zeynep hanım Toprak ın çok kırgın olduğunu anlamıştı yavaşça yerinden kalkıp toprak ın başını öpüp odadan çıkmıştı .Toprak ın kırgınlığının geçmesi için yavaş yavaş çalışmalara başlayacaktı.Yarın Melek ile uzun uzun konuşması gereken Toprak neler sever konusu vardı...

_______________________________________________________________________

Toprak dışarıya izlemeye dalmışken Arda ve Ömer in bir köşede gizlice konuştuklarını ve Ömer 'in gizlice Arda 'ya bir şey verdiğini gördü.

_Hayır Arda Hayır....



-Destek oy ve yorumlarınızı bekliyorum.😊






















GERÇEK ÖZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin