10 yıl sonra
Melek Aslan
Ben Melek Aslan , Aslan ailesinin tek kızı ve evin en küçük çocuğuyum. Hayatım boyunca bir çok zorluk gördüm ve tabi bunların yanında hayatımı güzelleştiren kişiler de oldu . Bunlardan en önemlisi Toprak abim . Öz ailemizle kavuşmadan önce diğer ailemiz tarafından çoğu kez mağdur edildik,hor görüldük ve Toprak abim çoğu kez şiddet gördü. Her ne kadar bunu benden gizlemeye çalışsada ben anlıyordum. Benim üzüldüğümü görünce o da üzülüyordu ve bende bu durumda yaşanan olayların çoğunu görmemiş gibi yapıyordum. Toprak abim benim kahramanımdı her yönden bir çoğumuzun kahramanıydı . Bundan 10 yıl önce yaşanan lanet günün sonunda annemizi kaybetmiş hepimiz yıkılmıştık, bu da yetmezmiş gibi Toprak annemin haberini alınca kalp krizi geçirmiş ve vücuduna aldığı darbelerden dolayı 1 ay boyunca hastanede kalmıştı. O lanet yerden Karan abim sayesinde kurtulmuştuk aslında. Toprak abimin bir önceki olayından sonra abim tedbir amacıyla Toprak abimin kolundaki saat içerisine çip yerleştirmiş ve o saat sayesinde hem polis teşkilatına sinyal gitmiş hem de yerimizi kolayca bulmuşlardı. Ama malesef annemizi kaybetmiştik. Toprak anneme kırgınken annem gitmişti. Hepimiz bunun farkındaydık. Çünkü kalp krizi geçirmeden önce sürekli anne kendini bana affettirmeden nereye gittin diye sayıklamıştı.
O zamanlar hepimiz için çok zor geçmişti. 2 yıl boyunca darmadağın bir haldeydik ama Toprak ve Karan abim bir şekilde aileyi toparlamayı başarmıştı.Arda abim tedavisini tamamlamış ,avukat olmuştu 2 yıl önce de Gamze adında bir meslektaşıyla evlenmişti. Burak abim annemizi kaybettikten 3 yıl sonra Güneş yengemle evlenmişti . Karan abim ise Yeşim
abla ile evlenebilmişti sonunda . Annemi kaybettikten sonra öğrendik ki Karan abim Yeşim abla ile nişanlanmış ve 2 yılın sonunda evlenebilmişti şimdi Deniz adında tatlı mı tatlı bir yeğenim vardı. Yiğit abim ise Esra yengem ile arasındaki buzlardan eser kalmamış ve Efe ye kardeş bile gelmişti Ece . Toprak abim ile Buket yengem geçen sene evlenmişti . Toprak diş hekimi olmuş, Buket yengem ise mimar olmuştu evden de çalışabiliyordu. Bu kadar geç evlenmelerinin sebebi ise ikisi de kendini hazır hissetmiyorlarmış. Aslında işin doğrusunun öyle olmadığını biliyordun Toprak abimin korkuları vardı. Tekrar yeni aile olmuşken kaybetmekten korkuyordu . Buket yengemi çok da sevse kendi ayakları üzerinde durana kadar evlenmeme kararı almışlardı . Şuan ise çok mutlulardı umarım ömürleri boyunca hicbir abim bir daha acı çekmezdi, keder yanlarına uğramaz bile .__Baba ya neden bu filmi açtık ki !
_Ne oldu kız korktun mu ?
Babam gülmeye başlayınca . Hemen başımı koyduğum dizinden kalktım ve ona kötü kötü bakmaya çalıştım. Çalıştım diyorum ama pek becerebilmiş değildim.
Herkes evlendikten sonra koskoca evde ben ve babam kalmıştık tabiki Toprak abimler şuan tatilde ama bunu görmezden gelebiliriz şuan ben ve babam varız . Toprak abim ayrı eve çıkmak istememişti , Buket yengem gerçek bir melek olduğu için bu teklifi hemen kabul etmişti. Biz ikimiz bir olunca bu evde ne kıyametler kopuyor bilemezsiniz . En büyük hobimiz ise Toprak abimi sinir etmek . Tabi ben diğer abimlere ve babama da sataşıyorum o ayrı._Tamam Meleğim tamam hiç birşey demedim . Istediğin filmi aç da onu izleyelim madem .
_Pekiii. Ama öncesinde mısır patlatıp geliyorum.
_Daha cipslerin ve kolan duruyor bak sonra karnım ağrıyor diyorsun .
__Bana bir şey olmaz yakışıklım
Yanağından kocaman öpüp mutfağa gittim .
Güzel geçen film keyfinden sonra
_Baba yarın Toprak abimler geliyor ya diğerlerini de arayalım ve burda güzel bir ziyafet cekelim hem ben size mükemmel yemeklerimden yapmış olurum .
_Sakın!! Ah şey meleğim sen kendini yorma ben dışardan yemek sipariş ederim sen sadece abinleri ara haber ver yeterli .
Babamın bu tepkisine gülmüştüm. Çünkü ben mutfakta gerçekten berbatım. Bir defasında yemek yaparken evi yakmaya baya yaklaşmıştım. Bir defasında ise Arda abime yaptığım kek yüzünden zehirlemiş bile olabilirim . Ve daha niceleri...
_Hahah korkma yakışıklım şaka yaptım senin bu tepkilerini görmek çok hoşuma gidiyor yanlız haberin olsun. Ayrıca ben her şeyi hallederim sen merak etme .
__ Anlaştık madem küçük cadı.
______________________________________
_Kız Melek! Sen neden bana haber vermiyorsun ben bir şeyler hazırlardım ne gerek vardı dışardan yemek söylemeye.
_Ya Buket' im, yengem yabancı mı geliyor sanki zaten çok bir şey sipariş etmedim, diğerlerini biliyorsun elleri dolu gelecek, sende şimdi o mükemmel pastandan da yapıyorsun tadaaam her şey hazır olacak . Hem abim nereye gitti.
_Hastaneye gitti yarın başlayacak ya evrak için imza falanmı gerekliymiş neymiş. Karan la beraber geliriz dedi
_Hmm anladım . Hadi sende kaytarma bakim geçte bana pasta yap .
Benim konuşmamla beraber ayağındaki terliği çıkartıp beni biraz kovaladıktan sonra
_ Hadi çırak seni de alayım mutfağa yemek öğren biraz . Ilerde evlenirsen aç kalma bari .
_Merak etme yengem ben aşçı birini alacağım ben keyif kahvemi içerken o da bana yemekler yapacak hahahaha
_ Hadi çok konuşma düş önüme
Oflayıp mutfağa gitmeye başladım boylece zorlu mutfak maceram başlamış oldu .
Akşam tüm kadro tamamlanmış hep beraber yemek yiyorduk .Arda ve Burak abim hala birbirleri ile uğraşmaya devam ediyor . Yiğit abim ise Ece'in yaramazlıklarıyla baş etmeye çalışıyor Ece ye yemek yedirmek tam bir işkence , Karan abim ise Yeşim yengeme ve Deniz e aşkla bakıyor ,ara arada Burak ve Arda ya sataşıyordu. Toprak abim ise Buket yengemle hararetli bir konu üzerinden tartışıyor gibi görünüyordu. Gamze yengem ise koluma dirseğiyle hafifçe vurup kaşıyla Toprak abimleri gösterip
_Kız bunlar ne karıştırıyor haberin var mı?
_Valla Güneş'im anlamadım ki var bir karın ağrıları ama dur bi ben şimdi öğrenirim
_Ihım ıhım
Herkesin bakışı bana dönmüştü utandım ya
__Toprak abicim ve Yengem hanımcım bize söylemek istediğiniz bir şey mi var
Ikisi birbirine bakıp gülümsediler sonra
_Evet ! Aslında herkesin burda toplanması çok iyi oldu bunu bizde size nasıl söyleyeceğimizi düşünüyorduk. Biz hamileyiz!
Herkes mutlulukla birbirine bakmaya başladı erkekler Toprak abimi kucaklayıp sırtına vurup tebrik etti biz kızlar ise Buket yengeme sarılıp tebrik ettik. Daha sonra yemeklere kaldığımız yerden devam ettik herkes koyu ve güzel sohbete devam etmişti.
Mehmet Aslan ise ailesine ışıldayan gözlerle baktı. Bir yanı mutluluk ve huzurla doluyken bir yani ise buruktu yanında can yoldaşı olmasa bile emanetleri vardı. Her zaman onlara gözü gibi bakmış ve bakmaya da devam edecekti. Bu mutluluklarının bir ömür devam etmesi için dualar ediyor ve anın tadını çıkarıyordu . Çünkü tüm evlâtları yanındaydı ve herkes mutluydu....
_ Vee final ... Sizleri çok beklettim farkındayım.Bunu da güzel bir finalle telafi edebilmisimdir umarım. Bu süreçte yanımda olan ve beni destekleyen herkese çok çok teşekkür ederim . Ne kadar acı da çekseniz kötü günler de geçirseniz sizi hep mutlu eden kişilerle bir arada olmanız dileğiyle. Mutlu ve sağlıklı günler diliyorum hepinize 😊🥰
-Ayrıca destek ,oy ve yorumlarınızı bekliyorum. 😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK ÖZ
Roman pour Adolescents"Olumlu veya olumsuz her anımızda onlar vardır yanımızda. İlk başarılarımızı ailemizle kutlar ve birlikte eğleniriz. İlk kalp kırıklıklarımızı yaşadığımızda yine ailemizin omzunda ağlarız. Bunun yanında verdiğimiz tüm kararlarda yine arkamızda olaca...