Gelen kişi Karan abimdi. Kapıyı sakince kapatıp yanıma geldi . Bende oturur pozisyona geçmiştim bile . Birden her iki kolumu tutup sıkmaya başladı.
_Bana bak bu masum numaralarıyla diğerlerini kandırabilirsin ama beni asla. Ben yemem bu ayakları . Aileme zarar vermeye kalkarsan nitekim üzersen sonun çok kötü olur haberin olur.
Biraz benden uzaklaştı ve hala tek kolumu tutup sıkar vaziyetteyken devam etti
_ Belli ki yanında getirdigin masum kızın hiç bir şeyden haberi yok . Konuş kim var senin arkanda kimin kuklasısınHem konuşup hem de bir yandan kolumu sıkıyordu. Geçen günden kalma yaralarım hala tazeyken böyle yapması canımı fazlasıyla yakıyordu yüzümü buruşturmayı bırakıp Karan abinin yüzüne öfkeyle baktım meydan okur gibi bir bakıştı bu
_ Ne saçmalıyorsun kimse yok benim arkamda ne yapayım ben sizin paranızı hem çok param olsun istemem zaten sonra mazallah sizin gibi karaktersiz falan olurum
Bunu dememle daha da deliye dönmüştü lan deyip elini kaldırmıştı ki kapım tekrar çalındı kapıya baktığımızda gelen kişi Meleğimdi. Karan abimi itip ayağa kalktım .Melek'in yanına gittim
_Abi bu gece yanında kalabilir miyim? Ne olur ne olur .
_Tamam fıstığım gel bakalım zaten Karan abimiz de çıkıyordu. Biz de uyuruz .
Melek çekingence Karan 'a bakıp
_İyi geceler Karan abi dedi . Karan abimin bakışları yumuşamıştı hemen
_Iyi geceler
Bana son kez baktıktan sonra odadan çıkmıştı. Bu evde çekeceğim vardı. Bela mıknatısıyım sanki maşallah. Gittiğim her yerde belalım olmak zorunda mı . Huzur bulurum diye düşünmüştüm belki bu ailem bana bize insan gibi davranır diye düşünmüştüm yine boş hayaller kurmuşum. Nefesim sıkışmaya başlamıştı derin derin nefesler almışken Melek korkuyla bana bakmıştı hemen beni kolumdan çekip balkon kapısına getirmişti. Biliyordu Meleğim böyle anlarda anca boyle nefesim düzene girerdi . Hala derin derin nefesler alıp veriyordum yandan da öksürük ile uğraşıyordum. Sakin ol Toprak ilk günden hastane olmaz kimse sana acımamalı kimseye muhtaç değilsin . Bu tür kelimelerle kendimi sakinleştirmeye çalıştım yaklaşık 15 dakika sonra az da olsa nefeslerim düzene girmisti . Meleğim benim yüzümden korkmuştu.
_ Hadi Meleğim yatağa geçelim uykun gelmedi mi senin?
_ İyi misin?abi doğruyu söyle.
_ İyiyim prenses sorun yok hadi yatağa
Beraber yatağa uzandık Melek bana sıkıca sarılıp konuşmaya başladı
_Abi anne ve babamız çok iyi insanlar biliyor musun az önce annem odama gelip saçlarımı taradı saçlarımdan öpüp
" bu kısımda sesi titremişti gözleri dolmuştu benim meleğim anne sevgisine hasretti o duyguyu bilmiyordu sağolsun Meral teyzemden sevgi alabilmişti ama hiç bir sey anne sevgisi gibi olamıyormuş demek ki "
bana masal okumak istedi tabi bende koca bir kız olduğum için izin vermedim. Ama seninle uyumaya alıştığım için uyuyamadım da senin için sıkıntı olmaz dimi zaten her zaman beraber uyuyoruz ._ Olmaz tabi meleğim iyi etmişsin hem bende uyuyamazdım sen olmasaydın ve evet anne babamız senin de dediğin gibi iyi insanlara benziyorlar . Abilerle aran nasıl sana bir şey dediler mi ?
_ Ben Arda abimizi en çok sevdim çünkü bana çikolata verdi. Biliyor musun o da annemle beraber gelmişti bana çikolata verip gitti. ' Suratını biraz asıp ve hafif dudak büzüp' ama daha diğer abilerle pek konuşamadım .
Dudak büzüşünü sevdiğim ya
_Meleğim daha ilk gün bırakalım da bize alışsınlar bir bakmışsın onları benden daha çok seversin . Belki benim pabucum dama atılır
_Hayır abi saçmalama her zaman ne olursa olsun en sevdiğim abim sensin hatta en sevdiğim insan sensin . Deyip sıkı sıkı sarıldı .
Saatler sonra Melek uyuduktan sonra yataktan çıktım ve odamda buluna minik balkona geçtim cebimden sigaramı çıkarıp yaktım. Ilk bir kaç sigara solumamda öksürüklerim olsada devam ettim .
(Toprağın balkonu evi 3 katlı hayal edin )
Odamda bir balkon bile vardı ve manzaram evin arka tarafına bakıyordu . Manzarası çok güzeldi.
Bu evde kalabilecek miydim daha ne kadar dayanırdım, istenmiyordum istenmeyecektim , sevilmeyecektim. Hep bir abim olsun isterdim babam bana her vurduğunda beni koruyan bir abim olsun isterdim arkamda dursun beni savunsun isterdim. Baba ve anne kavramının ne olduğunu bilmedim zaten hissettirmediler hatta bu kavramdan soğumama bile sebep oldular . Gerçek anne ve babama nasıl güvenecektim beni sevmeyen abilerime nasıl güvenecektim nasıl yanımda olmalarını isteyecektim. Gerek yok artık bu saatten sonra bana ben yeter kardeşimi üzmesinler kırmasınlar yeter. Saate bakınca saatin gece 3' e yaklaştığını gördüm sabah erken uyanacaktım okul ve iş vardı . Hafif bir üşüme gelince odaya geçtim ve uyumaya çalıştım.Sabah annem odamıza gelip beni ve Melek' i saçlarımızdan öpüp uyandırmıştı . Çok tuhaf hissetmiştim. Böyle uyandırılmak ne güzel bir hismiş.
Şuan herkes kahvaltı masasındaydı. Ben ve Melek yan yana ,anne babam karşılıklı baş köşedeydiler karşımda ise Karan ve Yiğit abim vardı. Karan abim ha bire bana bakıyordu ben de umursamadan yemeğimi yiyordum daha doğrusu umursamamaya çalışıyordum. Kahvaltı faslı bitince anne ve babamla konuşmak için bahçeye çıktık._ Bildiğiniz gibi ben bir kafede çalışıyorum ve bu işime devam etmek istiyorum .
_ Ama oğlum senin çalışmana gerek yok ki ben ve baban sana her konuda destek çıkmaya hazırız.
_Teşekkür ederim ama gerek yok ben çalışabilirim önceden nasıl idare edebiliyorsam yine öyle yapmak istiyorum . Size söylememdeki amaç eve geç gelebilme durumum olabilir bu yüzden benim hakkımda yanlış fikre kapılmanızı istemem ve endişe etmenizi istemiyorum . Lütfen kararlarıma saygı duyun .
_Tamam oğlum kabul ediyorum sende bu telefonu kabul edersen .
Cebinde çıkardığı iphone u bana uzattı. Ne kadar şaşırsamda belli etmedim. Hayır demek için ağzımı açmıştım ki_ İtiraz kabul etmiyorum aslanım yoksa sende işi unut. Anlaştık mı ?
Tamam anlamında kafamı salladım ve telefonumdaki hattı yeni telefonuma takıp eve geri girdik .
_ Ben çıkıyorum okula geç kalmayayım.
Annem tamam oğlum Allah zihin açıklığı versin deyip yanaklarımdan öptü. Melek i babam okula bırakacaktı . Tam kapıyı açmıştım ki
_Bir dakika kardeşim beni de bekle beraber çıkalım...
-Destek ,oy ve yorumlarınızı bekliyorum. 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK ÖZ
Teen Fiction"Olumlu veya olumsuz her anımızda onlar vardır yanımızda. İlk başarılarımızı ailemizle kutlar ve birlikte eğleniriz. İlk kalp kırıklıklarımızı yaşadığımızda yine ailemizin omzunda ağlarız. Bunun yanında verdiğimiz tüm kararlarda yine arkamızda olaca...