Bölüm 23

7.3K 339 114
                                    


Toprak odasında Melek ile beraber uzanmış sohbet ediyorlardı daha doğrusu iyi olduğuna dair Melek 'i inandırmaya çalışıyordu. O malum olay üzerinden 1 ay geçmişti ama Melek hala onun etrafında dört dönüyordu . Uzuun Bir konuşmanın ardından uyuyakalmıştı. Toprak sağ kolunu başının altına alıp tavanı izlemeye başladı ve aklıma hastanede yaşanan son olay gelmişti.

_____1 ay önce ____________________

Toprak odaya giren Ömer ile şoka girmişti. Onca laf etmesine rağmen gelmesine şaşırmıştı. Toprak yavaş bir şekilde oturur vaziyete geldikten sonra Ömer 'e selam vermişti ama Ömer 'in yaptığı sadece ters ters bakmaktı . Kapıyı kapatıp kilitledikten sonra

_ Ne oldu Ömer niye öyle bakıyorsun bir problem mi var .

_ Sen gerçekten de salaksın beni hala tanıyamadın mı?

_Ne alâka

_ Sen geçmişini ne çabuk silip atmışsın seni bundan 3 sene öncesine götüreyim. Arif Tekinin yanında gördüğün işkenceleri ne çabuk unuttun hahahaha. İnanır mısın ben o zamanlar çok eğleniyordum.

Ömer 'in bu dedikleri ile Toprak geçmişi hatırlamıştı.

Toprak parası eksik çıktığı için bir güzel dayak yedikten sonra hırsla Ömer' in yanına gelip ona yumruğu geçirmişti .

_Ömer yeter artık. Benim paralarımı niye çalıyorsun puşt. Bu kaç oldu ha kaç!

_Sanane lan buralar benim . Istedigimi alırım sana mı soracaktım .Burda benim sözüm geçer. Arif baba buraları bana emanet etti . Bir daha işime karışırsan seni mahvederim .
_____

Toprak Ömer 'in küçük çocuğa bağırıp çağırmasına ve itip kakmasına daha fazla dayanamaz .

_Yeter lan yeter . Şerefsiz o daha 5 yaşında küçücük çocuk, gücün ona mı yetiyor.

Çocuğu Ömer 'in elinden aldıktan sonra bir güzel dövüşmeye başladılar . Toprak her ne kadar Ömer ondan yaş olarak büyük de olsa güzel karşılık veriyordu. Burada kalmak ona dövüşmeyi kendini korumayı öğretmişti. O esnada içeri giren Orhan ikiliyi ayırmış ve tabiki suçlu olarak Toprak seçilmişti. Orhan Toprak 'ı orada dövdükten sonra
_ Ben sana buranın kuralları dışına çıkmayacaksın demedim mi? Sana mı kalmış bu veletleri korumak .

Her kelimesinde bir tekme atıyordu karnına

_Şerefsizler. Her zaman sizin gibi adilerden de koruyacağım. Şerefsiz

Toprak bir yandan dayak yiyor bir yandan bu kelimeri bağırıyordu. Etrafında olan çoğu kişi yardım etmek isteselerde Orhan ve Arif denen pislikten korkuyorlardı. Küçük çocuk ise korku ile bir köşeye sığınmış onu kurtaran abisi için göz yaşları döküyordu. Ama bilmiyordu ki Toprak 'ın onu ilk kurtarışı olmayacaktı...

GERÇEK ÖZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin