Bölüm18

6.7K 327 40
                                    

Odamda oturmuş yarın olacaklara kendimi hazırlıyordum. Şimdi bir yolunu bulup evden çıkıp Yeşim abla ile buluşmam gerekiyordu .
Melek 'in doğum gününü kutladıktan sonra gençler ve büyükler olarak bir köşeye ayrılmıştık ve tabiki Melek ve İrem ikilisini de unutmamalıydık. Birbirlerini çok sevmiş ve Melek hanımın ona gösterecek özel ve önemli şeyleri olduğu için odaya kapanmıştılar. Akrabalarımız iyi insanlara benziyordu hepsini sevdim ve güzel sohbetlerimiz oldu. Daha doğrusu onlar konuştu ve ben dinledim . Aralarda sorulan soruları cevapladım. Ama Ömer beni sevmişe benzemiyordu . Bunu bakışlarından ve beni habire iğnelemesinden anlamıştım. Bunlara alışkındım. Şuan neden mi tek başıma oturuyorum . Yiğit abi ve Ahmet dayım hastaneden çağrılınca beraber çıkmışlardı. Burak abim bir süre daha yanımızda kalıp tahminimce Güneş hoca ile buluşmaya gitmişti bunu yüzündeki gülümsemeden anlamıştım. Eskiden bende olduğu gibiydi. Güneş hoca iyi biriydi umarım bu masalın sonu iyi biterdi. Burak abim gittikten sonra ben Karan abim, Arda abim ve Ömer kalmıştık sadece ortam her ne kadar beni gersede nezaketten kalkmamıştım. Ama Ömer gerçekten sabrımı zorluyordu. Onlar aralarında sohbet ederken dahil olmamaya çalışıyordum çünkü Karan abim ordaydı ve bakışları ile beni orda çok defa dövmüş gibi hissettiriyordu. Arda abim ve Ömer abim bir olup sürekli sorular sorup cevabı beklemeden tekrar konuşmaya devam ediyorlardı ben orda yokmuşum gibi. Ömer heralde beni uşağı sanmış olmalıydı ki kendime kahve almaya giderken ona da getirdim diye garsonluğumla alay ediyordu , tabi ona bu kısımları Arda abim anlatmıştı. Tabiki de yaptığım işten gocunmuyorum . Seve seve o işi yine olsa yine yaparım çünkü çalışma hayatımın bana bir çok getirisi oldu . Başta sesimi çıkarmasam da dayanamayıp odama gitmeye karar verdiğim zaman benimle beraber ayağa kalkıp cebinden para çıkartıp hey garson bana marketten cips ve atıştıracak şeyler al üstü de senin bahişişin olsun deyip gevşekçe gülünce tabiki bende okkalı bir yumruğu yemeğe hak kazanmıştı. Sabrettim ama o kadar da uzun boylu değil. Ses çıkarmamamın sebebini yanlış anlamış olmalıydı tabu biz o arada birbirimize girmiştik . En son Karan abimin beni başka bir odaya çekmesiyle olay son bulmuştu. Neyseki annemde peşimden gelmişti de Karan abimle baş başa kalmamıştık. Sonuç olarak şuan odamdaydım .

Pencere kenarına oturmuş elimde sigara sinirimi atmaya çalışıyordum . En çok zoruma giden şey Ömer embesilinin bana onca lafina rağmen ne Arda abim ne de Karan abim ağzını açıp tek laf etmemişlerdi. Neyse neyse şimdi bunları düşünmenin sırası değil telefonuma mesaj gelince açıp baktım baba müsveddesinden gelmişti

" Canım oğlum sevkiyat yarın saat 16.00 te ... adreste eski fabrikada yapılacak mallarla beraber sende gideceksin.Çok sevgili ailene haber vermeyi unutma sonra seni merak etmesinler.

Nefret ediyordum bu adamdan da Arif denen yaşlı bunaktan da hayatımın içine etmişlerdi.Anneme ikizlerle buluşacağıma dair yalan söyledikten sonra evden çıkmıştım. Tabi ikizlere de bu konuda bana destek çıkması adına mesaj atmıştım, bizimkiler sorarsa onlarla beraberdim . Yeşim ablayı arayıp onunla beraber emniyete geçmiştik. Yeşim abla ile tanıştıktan sonra onu çok sevmiştim ablammış gibi davranıyordu ve Karan abime karşı bir çok defa beni korumuşluğu da olmuştu. Sakatlandığım zamanki gelgit zamanlarında aramız daha da iyi olmuştu . Bir gün yine Orhan denen pisliğin tehdit mesajlarından sonra ona yakalanmıştım . Bana attığı Melek 'in okulda uzaktan çekilmiş fotoğrafı bardağı taşıran son damla olmuştu odamda sinir krizi geçirecek raddedeyken yanıma gelmiş bana destek olmuştu sarılıp sakinlesmemi beklemişti. Daha sonra ona bana yaptığı şeyleri şiddet kısımları hariç her şeyi anlatmıştım. Ben anlatırken ağlamaya başlamış ve benimle beraber Orhan şerefsizine küfürler yağdırmıştı. O zaman onunla yakınlaştık işte çünkü onunda benim gibi ilginç küfürler etme özelliği vardı . Daha sonra ben ona uyuşturucu olayını detaylı anlatınca bana yardım etmek istemişti başta çekinsemde kabul etmiştim. Bu işin artık bir sonu gelmeliydi ya ben onları öldürecektim ya da onlar hem bana hem de aileme zarar verecekti. Kendimden yana korkum olmadı hiç bir zaman ama bu işin sonu aileme dokunmamalıydı daha fazla , zaten Karan abimin kanı dökülmüştü bu yolda . Her zaman bizimkilerin fotoğraflarını çekip takip ettiklerine dair tehdit ediyorlardı. Yeşim ablanın yardımıyla beraber narkotik şube ile ortak bir operasyon halindeydik .
Gizli bir operasyondu bu . Şuan büyük çeteyi çökertme planları yapıyorduk her ne kadar beni olayın dışında tutmaya da çalışsalar ben zaten en başından beri bu olaya dahil olduğum için devam etmek istemiştim. Daha fazla masumun canını yakamazlardı , yüzlerce hatta binlerce ailenin canını da yakmışlardı. Şuan hedef tabiki de Arif Tekin ve onun bağlı olduğu dev ekibiydi. Bu konuda en bilgili kişilerden biriydim . Bizzat her türlü pisliklerine şahit olmuştum ve bir çok şey yaşatmışlardı. Bundan bizimkilerin haberinin olmamasını özellikle istemiştim hele ki Karan abimin zaten bana güvenmiyordu ve benden nefret ediyordu daha fazla onu rahatsız etmeyip bu tehlikeden onu uzak tutmalıydım. Kadir abi (Emniyet müdürü)

_ Toprak şimdi her şeyi tekrar baştan anlatıyorum. Bu kulaklıklar ve takip cihazı mutlaka seninle olmalı . Yarın dedikleri saatte orda olacaksın tabiki bizde, nereye gittiğinizi öğrendikten sonra olay üstünde ve eş zamanlı olarak bize verdiğin diğer adreslere baskın olacak .

_ Yarın her şey sonunda bitiyor yani .

_Evet aslanım her şey senin sayende olacak . Kendine yarın çok dikkat ediyorsun anlaştık mı ?

_Tamam abi ya merak etme alışkınım ben bu şerefsizlere,bana bir sey yapamazlar ama yeter ki siz o kaçırılan çocukları bu adilerden kurtarın. Yarın o sevkiyat işi de kesin olacak çünkü bana yola çıkacak malların örneğini bile verdiler ki mallar taşınırken kontrol edebileyim diye .

_Toprak eve gidince dikkatli ol tamam mı uyuşturucuyu kimse görmesin hele ki Karan 'a o tilki gibidir her şeyin kokusunu önceden alır. O öğrenirse

_ Merak etme Yeşim abla zaten bende onun öğrenmesi taraftarı değilim. Merak etme kimse görmeyecek. Hadi ben gideyim ,yarın gitmeden önce buraya uğrayacağım zaten . Bizimkiler daha fazla şüphelenmesinler.

_ Hadi gel bakalım bugün ben seni evine bırakayım.

_Hiç gerek yok Kadir abi ben kendim giderim zahmet etme .

_Çok konuşma aslan parçası benimlesin diyorsam benimlesin . Zaten yolumun üstündesin. Hadi Yeşim sende gel seni de bırakalım.

_ Hayır abi zaten benim de arabam kapıda, hem benim ev size ters kalıyor biliyorsun . Ben sonra size uğrarım Aras 'ı yerime öp ve Denize selam söyle . Hadi görüşürüz

Kadir abi ve Yeşim abla kardeştiler ilk öğrendiğim zaman ben de şaşırmıştım. Zaten birbirlerine benziyorlardı da Kadir abi 30 32 yaşlarında kafadar bir insandı. Onunla sohbete doyum olmuyordu gerçekten. Yeşim abla ve ondaki bu sıcaklık genetik olmalıydı. Kimse ile kolay anlaşamayan ben bu iki kardeşle gayet iyi anlaşıyordum. Eve gelmiştik bile

_ Her hangi bir sorun olursa ya da canını sıkan bir konu olursa numaram sende zaten hemen beni arıyorsun anlaştık mı?

_Tamam Kadir abi ya her zaman bunu demek zorunda mısın? Kendimi küçük çocuk gibi hissediyorum olmuyor ama öyle tüm karizmamı çiziyorsun .

_ Hahaha Tamam aslanım tamam seni düşünmekte suç artık anladık hadi iyi geceler .

_ Iyi geceler abi dikkatli sür.

Son kez kornaya basıp gitmişti marketin orda inmiştim sigaram bitmişti . Aldıktan sonra eve varmıştım neyseki misafirler çoktan gitmişti bile . Odama gelip üstümü değiştirdikten sonra izlenme hissine kapılmıştım sanki arkama dönünce kimseyi görememiştim ,kimsenin sırtımdaki yaraları görmesini istemezdim tabiki bir de bununla uğraşamazdım, aralık kapıyı tam kapatıp her zamanki gibi balkona çıktım ve geceyi izledim sessizce .
















-Destek ,oy ve yorumlarınızı bekliyorum.😊


























GERÇEK ÖZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin