Bölüm 5

8.8K 374 46
                                    

Mehmet Aslan

Aradan geçen 2 haftanın ardından Çetin beni aramıştı ve buluşmak istediğini söyledi. Acaba çocuklarımı mı buldu .

_Hoşgeldin Mehmet .

_Hosbuldum Çetin inşallah güzel haberlerin vardır . Çetin gülümseyerek yüzüme baktı . Gözleri parlamıştı adeta

_Evet abi buldum çocuklarını hatta tam emin olmak için Dna testi bile yaptırdım.

_Onu nasıl yaptın?

_Abi şimdi senin çocuklardan biri 1. Sınıfa gidiyor diğeri ise 12. Sınıfa bir şekilde okullarıyla ayarlama yaptım ve sonuçları  alabildim . Abi büyük oğlunun adı Toprak ve tatlımı tatlı kızımızın adı da Melek. Bak bakalım fotoğraflarına .

Hemen fotoğrafları elime alıp incelemeye başladım şimdi bunlar benim çocuklarım mıydı ?
Gözümden bir damla yaş düştü. Çetin'e sıkıca sarılıp

_ Çok teşekkür ederim Çetin senin hakkını ödeyemem .

_Ne demek abi yeğenlerini bulduğuma bende çok sevindim . Inşallah bende bizzat tanışırım onlarla.

_Tanışırsın elbet tanıştırırım,şimdi Zeynep 'e de haber verip çocuklarımızı almaya gideriz .
Zeynep e gerçeği söylemiştim. Mektubu aldığım ilk günün akşamı onunla konuşmuştum çok ağlamıştı ama şimdi gerçeği öğrenince çok sevinecek .

Toprak

Dün akşam yine yoktan sebepten dayak yemiştim. Her yanım ağrıyordu. Bugün sonunda Murat 'ın dahiyane planını uygulayabilecektik . Geçen haftalarda bir türlü planı uygulayamamış uygun fırsatı bulamamıştık şimdi Burak hocanın arabasının önündeydik.

_ Hadi Murat ne yapacaksan yap yakalanacağız.

Şimdi Murat 'a gözcülük yapıyordum Burak hocanın arabasının dört tekerini de patlayacakken engel oldum oda bundan vazgeçerek  en afillisinden söz yazdı. Ne harika bir plan ama .

_ Tamam Toprağım hadi gel sende güzelinden bir söz yazda gidelim.

Hemen işimizi bitirip sınıfa geçmiştik.
Son dersteydik ve bir bahane bulup dışarı çıkmıştık. Burak hoca da şuan yan sınıftaydı vereceği tepkiyi heyecanla bekliyorduk .

_ Gıcıklar prensi sürprizimizi görünce ne tepki verecek

_Kesinlikle çıldıracak ve bakalım o çok sevgili egosunu konuşturabilecek mi

_Tamam hadi hadi zil çaldı . Herkes dışarı çıkınca okulun penceresinden aşağı baktık Gıcıklar prensi gelmis arabasını görünce öfkeyle bağırıp sağa sola bakıyordu

_Hhahahh nasılda çıldırdı keşke çekirdekte alsaydık Toprağım ya

_ Hadi buradan çıkıp gidelim yakalanmayalım yoksa çok kötü olur
Umarım bizim yaptığımızı anlamazdı

Bir yandan masaları silmeye devam ederken bir yandan da siparişleri getir götür yapıyordum. Her zamanki rutin işler .Çok yorulmuştum bugün. Eve geldiğimde Melek uyumuştu üstümü değiştirip bende hemen uyudum . Yarın izin günümdü neyseki.

Her izin günümde olduğu gibi Melek ile vakit geçirdikten sonra onu evde bırakıp Murat ile banka işini hallettikten sonra eve geldim
kapıyı çaldım ve Meleğimin açmasını beklerken anne kişisi kapıyı açmıştı ve baya mutlu görünüyordu.
Neler oluyor acaba

_ Sonunda geldin geç odaya misafirlerimiz var

Bu saatte ne misafiri . Odaya geçince koltukta oturan 40 larında bir adam ve kadın vardı . Baba kişisi de çok mutlu görünüyordu hayırdır inşallah bana dönüp

GERÇEK ÖZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin