Bölüm 37

3.7K 209 125
                                    

_Ne! Bu ne demek Karan !  Arda nerde

_ Biz sizi biraz yanlız bırakalım belki özel konuşacaklarınız vardır . Gelişte size küçük bir sürprizimiz de olur kim bilir .Hadi Oğlum çıkalım.

Arif ve  Ömer odadan çıkar çıkmaz bakışlar Karan ve Toprak dönmüştü. Karan derin bir nefes alıp tüm olanları bir bir anlattı.

_İnanmıyorum benim evlâdım onca acı çekerken biz neredeydik ! Arda Arda nerede Karan

Zeynep hanım bir yandan ağlayıp bir yandan konuşuyordu .  Toprak bu duruma az olsa kırılmıştı.  Arif onun hakkında onca şey anlatmasına rağmen hiç onun için böyle ağlamamış içten ne yaptın oğluma bile dememişti .  Toprak 'ın bu durumu Yiğit ve Karan 'ın   gözünden kaçmamıştı. 

_Arda iyi anne merak etme onu rehabilitasyon merkezine yatırdık şimdi tedavi görecek Allah 'ın izni ile bir kaç aya iyileşecek.

_Toprak ım oğlum nasılsın

Mehmet beyin sorusuyla Toprak içine düştüğü düşüncelerden arınmıştı

_Iyiyim baba merak etme. Herşey geçmişte kaldı.

Mehmet bey Toprak 'ın ona baba demesiyle her ne kadar çok mutlu olsada içinde bulunduğu andan ve durumdan dolayı burukca gülümseyip

_Bunları buradan  kurtulduktan sonra konuşacağız tamam mı ?

Toprak evet anlamında kafasını salladı. Ama geçmişini anlatabilecegini pek sanmıyordu. Karan surekli hareket edip duruyordu .

_Abi iyi misin?

_Iyiyim merak etme ipleri çözmeye çalışıyorum

Sandalyesini Toprak a daha da yaklaştırıp elleri birbirine denk gelecek şekilde durdu.

_ Hadi ipleri çözmeye çalış da buradan kurtulalım. 

Uzun uğraşlar sonucu Toprak ipi tam çözmüştü ki odaya Arif Ömer ve adamları girdi.

_Kolay gelsin beyler . Ama bu yaptığınız çok ayıp oldu siz bizim misafirimizsiniz size bu hareketler yakıştı mı  hiç. 

Adamlarına emir verip Karan ve Toprak ı birbirinden ayırdı.  Ipleri tekrar sıkıştırdıktan sonra

_Şimdi gelelim  sürprizimize

_Ne o kendini mi öldüreceksin . Dünyayı senin gibi bir pislikten kurtarmaya mı karar verdin

_Toprak Toprak hala çok asisin  . Dilinin ayarı hiç yok degil mi hadi o zaman ilk senden başlayalım

   Adamlara işaret vermesiyle içeriye çeşit çeşit malzemeler bulunan masa ile geldiler . Toprak başta korktuysa da bunu çaktırmamakta kararlıydı.

_Ne o beni bunlarla korkutabilecegini mı sandın. Hatırlatayım sana ben işkence sanatları üzerinde master bile yaptım

_Hahaha göreceğiz bakalım ne kadar dayanıklısın.  Beni içeri artırmanı cezasız bırakacağımımı sandın .  Oğlum önce sen başla   sonrasına bakarız.

Böylece Toprak 'ın saatler süren işkencesi başlamış oldu . Ömer den sonra Arif devralmıştı.   Aile üyeleriyse  bağırıyordu ,tehdit ediyordu bırakmaları için Toprak bunu başta çok net duysada zamanla işkencenin dozu arttıkça bilinci yavaş yavaş gidip gelmeye başlamıştı .  Toprak inat etmişti ne yaparlarsa yapsın ses çıkarmayacaktı.

_Aferin Toprak bu kadar dayanıklı olduğunu ben bile tahmin etmemistim. Bakalım bunada  sessiz kalabilecek misin?

Toprak gülüp Arifin yüzüne tükürmüştü.  Buna iyice öfkelenen Arif ateşte ısıttığı demir ile Toprak 'ın bir çok yerinde iz bırakmıştı. Bu iz yıllarca ona eşlik edeceğe benziyordu . Toprak daha fazla dayanamamış bir bağıntının ardından bilincini tamemen kaybetmişti. Diğerleri ise Toprak için ağlıyordu .

_Gebereceğim lan seni . Ikimizin ölümü benim elimden olacak serefsizler .

_Aaa Karan sen de mi istiyorsun ? Başlayalım o zaman

----

Toprak yavaş yavaş kendine gelmeye başlamıştı kulağına diğerlerinin bağırma sesi geliyordu . Odağını kazanır kazanmaz Karan a işkence yapıldığını görünce çılgına döndü. Ona yapılan şeylere katlanırdı ama sevdiklerine zarar gelirse işte buna dayanamazdı

_Arif ! Dur! Yapma ne yapacaksan bana yap bırak onu . Ömer ! Bari sen bir şey yap yıllarca onlarla beraber yaşadın hiç mi hatırları yok senin üzerinde

_ Ben yıllarca bu anı bekledim annem sizin yüzünüzden intihar etti sence ben buna engel olur muyum ha!

_Ne diyorsun sen annenin bizimle alakası bile yoktu ne yapacaksanız bana yapın çocuklarıma, aileme dokunmayın .

Ömer öfkeyle Mehmet beyin yanına gitmiş ona ard arda vurmaya başlamıştı

__ Bu olanların tüm sorumlusu sensin ve senin o biricik karın annem babamın sevgisini kazanmak için her şeyi yapmıştı ama ne oldu sen her zaman önümüze çıktım ve babamın seni sizi unutmasına izin vermedin . Yaptığımız tüm işlere burnunu soktun   herşeyimizi kaybetmiştik senin yüzünden hepsi senin yüzünden annem intihar etti

Mehmet bey bir süre öksürdükten sonra

_Bu ne saçma bahane bak anne için çok üzgünüm ama bak sende söylüyorsun herşeyin sorumlusu benim ne yapacaksanız bana yapın bırakın onları gitsinler.

Ne kadar zaman geçti bilinmez bir süre sonra Arif ve Ömer yorulmuş köşeye çekilmişti.  Ne yaparlarsa yapsınlar onlara söz geçirememişlerdi Karan ve Toprak çok kötü durumdaydı.  Mehmet bey ise aldığı darbelerle karını ve dudağını patlamıştı .  Arif 'in adamları arasında   koşuşturma başladığını fark eden Toprak anlamıştı  polisler geliyordu bulmuşlardı.  Onları ama nasıl ? Arif iyice öfkelenmişti bu duruma tam adamlarına emir veriyordu ki kapı kırıldı ve bir çok polis  depoya girdi ve hummalı bir çatışma gerçekleşti.  Arif kolundan vurulmuştu ama Ömer çatışma esnasında ölmüştü.  Arif için her şey şimdi bitmişti ekip Aslan ailesini çözdüğü sırada Arif bir polisin silahını kapmış ve üç el ateş etmişti.  Tabi sonrasında ekibin açtığı ateşte vurulmuştu.
  Bugün bu depoda 4 ceset çıkmıştı.  Bir ailenin  yüreğine kor atesı düşmüş , zaman mekan her sey  durmuş  geriye sadece bir ailenin haykırışları kalmıştı ....
















-Destek ,oy ve güzel yorumlarınızı bekliyorum. 😊😊💜💜











































GERÇEK ÖZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin