Bölüm 19

6.7K 335 63
                                    

Kahvaltıya oturmuş Melek hanımın yeni arkadaşını dinliyorduk . Öyle heyecanlı ve kıpır kıpırdıki bu hali günümün güzel geçmesi için yeter de artardı bile. Ailemize tahminimden daha çabuk alışmıştı ve tabiki bizimkilerde öyle Karan ve Arda abim bile ona karşı duvarlarını indirmiş onunla oyunlar oynamaya bile başlamışlardı. Bu durum beni mutlu ediyordu onların mutluluğu bile huzurla dolmama yetiyordu. Karan ve Arda abim her ne kadar beni sevmeseler de onlardaki iyiliği ve sevgiyi Melek sayesinde görüyordum. Bir şeyler olmuş olmalıydı ki bana önyargı ile yaklaşıyorlardı. Hatta emin gibiyim benden önce onların güvenini kıracak bir şeyler olduğuna dair. Bunun sebebini merak etsem de onlar anlatana kadar sormaya niyetli değildim. Kahvaltı boyunca Yiğit abim gözlerini üzerimden almamıştı . Neden öyle bakıyordu.

Melek 'in benden istediği şeyleri almak için evden çıkıyordum ki Yiğit abimde bekle beni bende hastaneye gideceğim beraber çıkalım deyip benimle gelmişti. Market yakındı ama yine de arabaya binmiştim

_Toprak seninle bir yerlede oturup konuşsak olur mu ?

_Bir sorun mu var abi ?

_ Konuşuruz . Hadi in bakalım burası benim gizli yerim burada oturup çay içelim.

Güzel bir çay bahçesine gelmiştik ve gerçekten neler olduğunu merak etmiştim. Etrafta pek kimse yoktu dışarıdaki masalardan birine oturmuştuk ve bahçede kimse yoktu .

_Oo doktor oğlum hoş geldin .

_Hos bulduk Reis . Tanıştırayım bu kardeşim Toprak .

_ Hoş geldin oğlum , uzun zamandır yoktun Esra kızım nasıl ?

_ O da iyi Reis sana zahmet sen bize iki çay getir biz seninle sonra detaylı konusuruz olur mu?

2 dakika sonra çayımız geldikten sonra abim ile baş başa kalmıştık. Yüzüme bakıp

_Toprak abicim sana bir şey soracağım ama bana doğruyu söyle , sırtındaki izler ne ?

_Nn- ne? Ne izi abi ?

_Dün gece her şeyi gördüm bana her şeyi anlat . Orhan denen şerefsiz mi yaptı doğru söyle ?!

_ Yok abi ne alakası var düştüm ben o yüzden oldu o izler. Sen merak etme her şey yolunda

_ Bak yüzüme sinirlenmek istemiyorum ama doktor olduğumun farkında olarak cevap ver bana kim sana ne yaptı ?

Yiğit abimin gözleri dolmuştu ama bir o kadar da sinirliydi.

_ Tamam sana her şeyi anlatacağım abi söz ama bugün değil.

_ Ama yarın her şeyi öğrenmek istiyorum yarına kadar kafanı topla kendini hazırla olur mu? Abicim hala kendini hazır hissetmediğini biliyorum bize hala tam güvenemediğinin de farkındayım. Sen bizim kardeşimizsin bunu kimse inkar edemez . Karan ve Arda ya bakma onların daha doğrusu hepimizin yeni kişilere karşı korkusu var .
Derin bir nefes alıp devam etti konuşmaya
_2 yıl önce Karan birine güvenip yardım için birini eve getirdi senin yaşlarında genç bir çocuktu Ali . Hepimiz ona yardımcı olmak için bir çok şey yaptık ama çok çabuk güvenmiştik Ali ye en büyük yanlışımız bu olmuştu. Hatta ben haddinden fazla güvenmişim. Esra yani karım Ali 'yi hırsızlık yaparken yakalamış, evden bir şeyler çalarken yakalamış ama ben ona inanmadım kimsesiz çocuğa acıdım ama hayat arkadaşıma inanmadım. Yaptığım ilk en büyük hatalardan biri bu olmuştu. Daha nice nice olaylar yaşandı o evde ama bardağı taşıran son damla ve
Ali' nin gerçek yüzünü görmemize sağlayan olay Ege nin kaçırılması olmuştu . Koskoca 1 sene boyunca her yerde Ege yi aramıştık . Allah a şükürler olsun ki biri sayesinde oğluma kavuşmuştuk. Ege 'yi kurtaran kim onu bilemiyoruz çünkü o yaşanan olaylardan dolayı Ege bir daha konuşamadı. Tüm bu yaşananlardan dolayı Esra 'nın bana olan güveni yıkıldı tabi haklı olarak şuan İzmir 'de ailesinin yanında . 2 3 Hafta sonra gelecek ve ben yine evliliğimi kurtarmak için her şeyi yapmaya devam edeceğim.
Tekrar derin bir nefes alıp verdikten sonra konuşmaya devam etti .
_ Yani demem o ki ilk başta sana olan güven problemimizin nedeni buydu sakın kişisel olarak algılama, yaşadıklarımız bizde böyle bir etki bıraktı. Karan tüm bu yaşanan olaylardan kendini sorumlu tuttu ve halla tutmaya devam ediyor. Çünkü Ali 'yi eve getiren kişi oydu . Belki bu yüzden sana karşı ekstra temkinli ve korumacı. Lütfen bize karşı soğuk olma ve bizden nefret etme .

_ Yaşanan şeyler çok kötü abi . Ben zaten bir şeyler olduğunu tahmin etmiştim. Asla sizden nefret etmedim etmem de . Karan ve Arda abimin tavırları başlarda beni biraz üzse de bu tavırların sebebini şimdi daha net anlıyorum ve hak vermeye başladım.Ama benimde güven problemlerim oldu bana biraz zaman ver tamam mı ilerde her şeyi yavaş yavaş anlatmaya başlayacağım.

_Tamam abicim o güne kadar seni bekleyeceğim ama biraz hızlandır o günü olur mu? Ben her zaman senin yanındayım bunu bil tamam mı ? Hadi gidelim bizimkiler seni merak etmesin Melek 'in gözü şimdi yollardadır onu unuttun sanmasın .

_Çok teşekkür ederim abi bana güvendiğin için. Hadi gidelim .

Abimle beraber markete uğradıktan sonra eve geçtik. Eve gelince herkesin evin salonunda olduğunu gördüm. Herkes sinirli gibiydi daha doğrusu annem hariç herkes ,annem ağlıyordu. Ne olmuştu . Bizim geldiğimizi görünce Karan abim hızla yanıma gelip osmanlı tokadını yapıştırdı yüzüme öyle hızlıydı ki her sey bir anda olmuştu Yiğit abim önüme geçmiş ne oluyor Karan diye bağırmaya başlamıştı. Yüzüm şuan alev alev yanıyordu.

_Bu ne lan bu ne ! Ben sana ayağını denk alacaksın demedim mi ha . Önceden yediğin boklar beni alakadar etmiyor bu evde her hareketine dikkat edeceksin demedim lan ben sana ha . Çık abi aradan biraz daha geç kalsaydım Melek bu zıkkımı açsaydı ve bilmeden kullansaydı ha hiç mi beynin yok senin !

Abimin elindeki uyuşturucu paketini görmemle olanları anlamıştım cebimden düşmüş olmalıydı .Melek hemen benim önüme geçmiş

_ Ne olur vurma abime ne olur ! O bir şey yapmadı zarar verme ona !

Melek ağlayarak abime karşı gelmeye çalışıyordu.Herkes durmuştu o an .Çünkü Melek çok içli ağlıyordu ve çığlık atıp bağırıyordu. Önceden yaşadığımız anları hatırlamıştı biliyordum . Hemen ona sarılıp kulağına sakinleşmesi için bir şeyler söyledim. Anneme dönüp Melek' le yukarı çıkmalarını söyledim annem hayal kırıklığı ile bana bakıyordu. Ah be annem keşke bana güvenseydin biraz da olsa beni dinleseydiniz. Babam evde yoktu . Ondan başka herkes salondaydı. Melek ve annem gidince Karan abime baktım sinirle bana bakıyordu ve salonda sinirle volta atıyordu. Ah beni nasıl düşürürdüm o paketi ya abim dediği gibi geç kalsaydı Melek 'e bir şey olsaydı kendimi asla affetmezdim . Bunları düşünürken göğsümde ağrı ve sıkışma olmaya başladı, nefesim daralıyordu ve öksürmeye başladım hemen elimi cebime atıp astım ilacımı 2 3 kere kullandım. Nefesim düzene girince bizimkilere odaklandım Yiğit abim dediği gibi yanımdaydı. Diğerleri de bana öylece bakıyordu tabi Karan abim öldürecek gibi bakıyordu her zamanki gibi .

_Ne o aklına yalan gelmeyince hemen hastalığına mı sarıldın? Acındırma taktikleri falan, sen baya iyi oyuncuymuşsun tebrik ederim seni

_Arda kapa çeneni bi bırakında çocuk açıklama yapsın.
Yiğit abime dönüp ona anlatmaya başladım
_Evet beni bir dinleyin, abi şimdi ...

_Ne dinleyeceğim lan seni daha söyleyecek yalanın kaldı mı ha

Bana doğru bir atak yapınca Yiğit abim önüme geçmişti Burak abim de Karan abimin kolunu tutup

_ Abi bir dur dinleyelim açıklasın kendini .

_ Ne bu sizdeki Toprak sevgisi daha bu çocuk ne yapacak ne yapmasını bekliyorsunuz. Bunun gibileri iyi tanırım ben . Ne söylerse söylesin ben inanır mıyım sanıyorsunuz ? Ben bir daha öyle bir hataya düşmeyeceğim bir daha olmaz !

_ Beni diğerleriyle karıştırma . Bir dur sakinleş ve beni dinle artık !

_ Hahh diğerlerine benzemezmiş.

O esnada bana mesaj gelmişti hatta sabahtan beri geliyordu . Kadir abiden bir çok mesaj vardı operasyonu aksatıyordum geç kalmıştım. Telefonum çalınca açtım ve geliyorum dedikten sonra telefonu kapattım hemen . Benim yüzümden operasyon mahvolmamalıydı onca masumu kurtarabilirdim .

_ Ben çıkıyorum siz sakinleşince geri gelirim. Deyip bir şey demelerine fırsat vermeden evden çıktım.

Arkamdan Karan abimin bağırma sesi geliyordu . Ayaklarımın bağı çözülmüştü sanki bir süre olduğum yere çöküp kaldım. Bu olay bitince her şeyi anlayacaklardır umarım.

Kadir abilerin yanına gelince hazırlıkları tamamlayıp olay yerine gitmeye başladım tabi ekipte benimle beraber çıktı. Bu beladan kurtulmanın zamanı gelmişti sonunda ....











-Destek ,oy ve yorumlarınızı bekliyorum.😊





GERÇEK ÖZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin