Toprak
Karan abimle şuan arabadaydık. Suçsuzluğumu ispatlamıştık neyseki . Şimdi sırada Melis meselesini ona söylemekte.
_Bir daha beni böyle gereksiz konularda uğraştırma. Senin için yapmadım,benden olsa seni hiç çıkartmazdım.
_Biliyorum . Sana bir şey söylemem lazım . Arda'nın sevgilisi onu aldatıyor .
Hiç bir tepki vermeden "Biliyorum" dedi. Biliyor muydu ?
_Ama bu ilk değildi ben onu birçok kere başka başka adamlarla gördüm. Bunu Arda 'ya söylememiz lazım.
_Hayır kimse bir şey söylemeyecek !
_ Ne demek söylemeyecek ben eve gidince ona söyleyeceğim. Göz göre göre aldatılmasını mı izleyeceğız?
Alaycı bir gülüş atıp
_Ne o sana inanacağını mı sanıyorsun ?Hem sanane ondan bizden !
Haklıydı bana inanamayabilirdi ama ben söyleyecektim. Ne kadar da benden haz etmeseler de bunu bilmeye hakkı vardı. Yol boyunca bir daha konuşmadık.
Salonda ben ,Yiğit abim ,Karan abim ve Arda abimden başka kimse yoktu. Diğerleri yemeğe çıkmışlardı. Yiğit abim baya düşünceli görünüyordu elinde telefon dalıp dalıp gidiyordu . Bir sorunu mu vardı acaba? Arda abime bakıp bakıp duruyordum söylemek için fırsat kolluyordum.
_Çok mu yakışıklıyım? Bakıp bakıp duruyorsun problemin ne?
_ Sana bir şey söylemem gerek .Lafı hiç uzatmayacağım direkt söylüyorum sevgilin seni aldatıyor.
_Ne diyorsun lan sen! deyip yakama yapıştı. Karan abim ayak ayak üstüne atmış bizi izliyordu Yiğit abim ise hemen ayağa kalkıp aramıza girmişti bile
_Arda sakin ol . Kardeşin lan o senin .
_Ne kardeşi o benim hiç birşeyim değil . Ne diyor duymadın mı sen kim oluyorsun da iftira atmaya çalışıyorsun ha .
Tekrar bana saldırmak için atak yapmıştı ki Yiğit abimin sert ve otoriter sesi ile durdu_Arda dedim . Kırdırma o kafanı bana önce otur düzgünce bir dinle neden böyle birşey diyor
_ Ben bir kafede çalışıyorum . Melis'i bir kaç defa başka başka adamlarla gördüm. Bugün yine gördüm.
Arda abim, Yiğit abimin elinde kurtulup bir yumruk atmıştı bile . Ağzımdan gelen kan tadı ile dudağımın patladığını anlamıştım. Yiğit abim Arda abimin elinden beni kurtarıp sertçe koltuklara doğru fırlatmıştı onu
_Karan hemen Arda yı odasına çıkar ben ona bunun hesabını sonra soracağım.
Ikisi salondan çıkınca Yiğit abimde çıkmıştı daha sonra ,bir süre sonra elinde batikon ve pamuk ile geri dönmüştü. Karşıma oturup kanayan dudağımı temizlemeye başladı
_ Gerek yok ! Yani teşekkür ederim ben kendim halledebilirim.
_İndir elini Toprak bırakta işimi yapayım.
Elimi usulca indirip işini bitirmesini bekledim ._Seninle normal şartlarda tanışamasakta sende bizim kardeşimizsin. Bundan sonra ben de senin yanındayım herhangi bir sorunda benim yanıma geleceksin tamam mı ?
Şok olmuş gözlerle Yiğit abime bakıyordum . Ne olmuştu da kararını değiştirdi acıdığı için mi
_Hem Arda 'nın Melis yüzünden kavga ettiği ilk insan sen değilsin. Arda Melis konusunda biraz takıntılıdır. Onun inanması için olaylara bizzat şahit olması gerek .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK ÖZ
Teen Fiction"Olumlu veya olumsuz her anımızda onlar vardır yanımızda. İlk başarılarımızı ailemizle kutlar ve birlikte eğleniriz. İlk kalp kırıklıklarımızı yaşadığımızda yine ailemizin omzunda ağlarız. Bunun yanında verdiğimiz tüm kararlarda yine arkamızda olaca...