Toprak
Üstümü giyindikten sonra müşterilerle ilgilenmeye başladım. Boş bir masayı silerken,gözüm yine o masaya takılıyordu. Melis tekrardan birini ağına düşürmüş ve karşımda masadaki adamla yüksek sesli kahkahalarla gülüyordu. Bunu bir şekilde Arda abime göstermeliydim . Buldum . Bu biraz onun canını acıtacak ama iyi bir ders alması lazım anladığım kadarıyla Melis yüzünden herkesi kırmış. Bu gerçeği öğrenmenin zamanı geldi . Hemen Arda abimi görüntülü arayıp telefonu kamerayı ayarlayıp cebime yerleştirdim tabiki karşı taraftan gelecek sesi kısmayı unutmadım.Abim telefonu açmıştı "soru sorma sadece izle ama ses çıkarma "dedim. Ben bunları ayarlarken Melis bana seslenmişti .
_Garsoon !
_Buyrun efendim siparişinizi alayım, Melis hanım size her zamankinden mi getireyim?
_Aşkım sen önceden de mi bu kafeye gelmişti?
_ E evet hayatım arkadaşlarla sık sık bu kafeye geliriz .
Gözüm ellerindeki yüzüğe takıldı._Tebrik ederim nişanlandınız mı?
_ Sağol biz geçen sene nişanlandık aslında yeni değil .
_Ne çok konuştun sen hadi siparişleri al da işine dön.
Buna gerçekten çok şaşırmıştım 1 senedir nişanlı ve bir çok kişiyi aldatıyor. Umarım abim gerçekleri görür artık. Zavallı adam nişanlısının iyi biri olduğunu sanıyor. Bu duruma karışmak bana düşmez. Ben abimi kurtarsam yeter . Masadan ayrılır ayrılmaz telefonu elime aldım o esnada da arda abim aramayı sonlandırmıştı. Hemen Karan abime durum hakkında mesaj atıp işime devam ettim . Karan abim, Arda abimin yanında olurdu her ne kadar benden nefret etselerde bu olaylara sessiz kalamazdım , sonuçta onlar benim abim. Aslında bu adamı da kurtarsaydım iyi olurdu aklıma bir fikir geldi hemen masaya doğru ilerledim gizlice Melis in yanındaki adamın cüzdanını cebime attım ve işime kaldığım yerden devam ettim. Yakalaıp yarim saat sonra adam cüzdanının kaybolduğunu fark edince onunla beraber güvenlik kameralarını kontrol etmeye gittim ve bilerek yanlış bor günü ve Melis 'ın başka insanlarla samimi olduğu kısımları gösterdimcaktirmadan da ceketinin cebine cüzdanını yerleştirdim . Adam o kadar sinirlendi ki hızla kayıt odasından çıktı. Bundan sonrası beni ilgilendirmezdi artık.
Sonunda mesaimi bitirip eve gelmiştim. Ama bende bitmiştim. Burak abimin cezası üzerine iş hiç çekilmiyordu. Hemen odama çıkıp üstümü değiştirdim ve kendimi yatağa attım. Kimse beni bu yataktan kaldıramazdı bugün.
_Yetğerr gel buraya
Duyduğum seslerle yerimden kalktım ve salona indim . Salonda ben hariç herkes vardı. Şuan gördüğüm manzara tam bir komediydi. Arda abim, Karan abime sarılmış onu öpmeye çalışıyordu , Yiğit ve Buraķ abim onların bu hâline kahkahalar atıyordu annem babam ve Melek ise her şeye yabancı şekilde olayı izliyorlardı. Bu duruma gülerken Babam
_ Ne olmuş buna niye böyle diye soru yöneltti haklı olarak
_ Sorun yok sadece bugün gerçeklerle yüzleşti ve aldatıldığını öğrendi.
_Ne! Nasıl öğrendi? Sonunda!
Herkes her şeyin farkındaydı demek ki bu olaya kör olan tek kişi Arda abimdi . Yamuk bir gülüş atıp
_ Benim sayemde . Olayları kısaca anlattım.
Babam afferin oğlum deyip anlımdan öptü ve bu duruma daha fazla katlanamamış olacak ki Melek ve annemle beraber salondan çıkmışlardı._ Seğn bana buğnu nasıl yaparsın ha
Karan abimi Melis sanıp kollarından tutmuş silkeleyerek hesap soruyordu . Kelimeleri yayvan şekilde söylemesi epey komikti. Burak abim mutfakta kola ve çekirdekle geri dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK ÖZ
Novela Juvenil"Olumlu veya olumsuz her anımızda onlar vardır yanımızda. İlk başarılarımızı ailemizle kutlar ve birlikte eğleniriz. İlk kalp kırıklıklarımızı yaşadığımızda yine ailemizin omzunda ağlarız. Bunun yanında verdiğimiz tüm kararlarda yine arkamızda olaca...