_ Yolun sonu
Arif ve Orhan Toprak'tan duydukları cümle ile şaşkına uğramışlardı. Toprak onlara tuzak kurmuştu, Toprak onları ihbar etmişti. Buna nasıl olurda cesaret ederdi yıllardır ona türlü işkenceler uygulamış ve onlardan korkmasını sağlamışlardı. Arif etrafının sarıldığını fark eder etmez hemen belindeki silahı çıkarmış ve Toprağın başına dayamıştı. Girilen çatışmada bir çok adamı ya vurulmuş ya da yakalanmıştı. Kadir Toprak 'a bir şey olacak endişesiyle hemen öne atılmıştı elindeki silahı Arif' e doğrultarak
_Arif teslim ol etrafın çevrili. Bırak o çocuğu.
_Sence bu kadar çabuk teslim olur muyum? Ha komiserim .Geri çekilin yoksa gözünü bile kırpmam sıkarım kafasına.
_ Kadir abi boşverin beni ,vurun gitsin bu adiyi. Çocuklar nasıl kurtardınız mı onları ?
_ Merak etme çocuklar güvende . Diğer ekipler hala almaya devam ediyor. Birazdan sende yanımızda olacaksın
_ Ne çocuğu neyden bahsediyorsunuz siz ?
Toprak kahkaha atıp
_ Hahahah seni kökten bitirdim Arif Tekin , bu saatten sonra sen ve o çok sevgili çeten artık bir hiç.
Arif duyduğu şeyler ile sinirden deliye dönmüştü. Elindeki silahla aniden Toprağın kafasına vurmuştu. Kaşı kanıyordu ama o hala gülüyordu. Bu saatten sonra ondan mutlusu yoktu herkes kurtulmuştu.
Arif ve Orhan birlik olup adamları ile beraber polislere kurşunlar yağdırmaya başlamıştı Toprak 'tan dolayı çok fazla karşılık veremiyordu karşı taraf ve bu Arif 'in hoşuna gitmişti. Adamları dikkat dağıtırken bir yolunu bulup oradan kaçmaya çalıştılar ,Toprak zorluk çıkarınca kafasına vurup onu bayıltıp onunla beraber olay yerinden ayrılmışlardı.Kadir merkeze gelince öfke ile bağırıp masasını dağıttı. Bir emanete sahip çıkamamıştı. Kardeşi yerine koyduğu çocuk saatlerdir kayıptı. Onun sayesinde binlerce kişi kurtulmuştu. Ama biz onu koruyamamıştık. Toprak 'ı iki katilin eline bırakmıştı. Ekipteki herkes Toprak 'ı çok sevmişti . Bu yüzden canla başla onu arıyorlardı ama yoktu hiç bir yerde yoktu .
_ Ailesini aradın mı?
Yeşim bir yandan ağlayıp bir yandan cevap veriyordu
_Aradım abi bende kalıyor demiştim dün akşam. Ama bugün konuşmamız lazım bilmeleri gerek .
_Tamam Yeşim babasını ara ve buraya çağır hatta abisini de çağır belki yardımı olur.
Yeşim denileni yapmış ve Mehmet bey ile Karan' ı narkotik şubeye çağırmıştı. Karan şubeye varana kadar Toprak ın bir suça karıştığını düşünüyordu ama oraya varınca olayın hiç düşündüğü gibi olmadığını görmüştü . Mehmet bey olayları ilk duyduğu zaman ofke ile ayağa kalkmıştı ama hemen ardından bir yere tutunma ihtiyacı hissederek kalktığı yere geri oturmuştu.
_Yeşim sen buna nasıl izin verirsin . O daha 17 yaşında bir çocuk bu kadar tehlikeli bir görevi nasıl ona verirsiniz.
__ Çok özür dilerim Mehmet amca ne olur affet bizi . Toprak 'ı en başından beri bu olaylardan uzak tutmaya çalıştık ama ne yaptıysak kabul etmedi zaten uzak da duramadı sürekli onunla iletişim halindelerdi. Istese de uzak duramazdı. Orhan ve Arif Tekin hep onun yakasındaydı
_Arif Tekin mi ?
_ Neden bunca zaman bana söylemedin! Gizli gizli buluşmalar telefonla mesajlaşup konuşmalar hepsi bu olay için miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK ÖZ
Novela Juvenil"Olumlu veya olumsuz her anımızda onlar vardır yanımızda. İlk başarılarımızı ailemizle kutlar ve birlikte eğleniriz. İlk kalp kırıklıklarımızı yaşadığımızda yine ailemizin omzunda ağlarız. Bunun yanında verdiğimiz tüm kararlarda yine arkamızda olaca...