Bölüm 13

7.8K 368 66
                                    

Toprak

Hastane yatağında oturmuş taburcu işlemlerinin bitmesini bekliyordum . Tahmin ettiğim gibi bacağımı kırmıştım daha doğrusu Arda abim kırmıştı. Bacağıma vurduğu son darbeyle beni yere sermeyi becerebilmişti ama sonuç itibariyle bana bir bacağa da mâl olsa maçı  kazanabilmiştik. Keşke Murat'ta gelebilseydi .Babam ve Yiğit abimle beraber apar topar hastaneye gelmiştik. Babam taburcu işlemelerini yapmaya gitmişti.

_Nasılsın şimdi ağrın falan yok değil mi ?

_İyiyim abi sağol .

Abi dememle gözündeki ışıltıları görmüştüm. Doğrudan onlara abi dememiştim sadece bir iki defa sinir olmaları için demiştim. Gözleri dolu bir şekilde

_Teşekkür ederim kardeşim çok teşekkür ederim beni kabul ettiğin için .
Ardından sıkı sıkı sarılmıştı. Umarım pişman olmazdım. Umarım güvenimi boşa çıkarmazsın abi . Her hangi bir karşılık vermedim tam o esnada babam da gelmişti.

_ Hadi çocuklar çıkıyoruz. Toprak sende tutun bana seni şu sandalyeye alalım .

_Hiç gerek yok baba ben yürüyebilirim.

Bugün hepsini şaşırtacaktım anlaşılan . Babamda heyacanla bana baktı ama bir şey demeden sandalyeye oturtmuştu bile. Ona bakınca gözlerindeki minneti görmüştüm .

Güzel bir araba yolculuğunun ardından sonunda eve girebilmiştik. Hastanedeyken Murat 'a olanlar hakkında kısa bir mesaj attım. Geleceğim diye tutturunca da evin adresini mesaj atmıştım. Umarım bir olay çıkarmazdı. Benden önce eve gelmişti ve yanındaki Melek 'le sinirle bana doğru geliyordu . Melek 'in ağladığını fark edince hemen ayağa kalkmaya çalıştım ama kırık kendini muhteşem bir acıyla hatırlatmıştı.

_ A abi canın çok yanıyor mu? Merak etme ben Arda abimin bacağına öyle bi vurdum ki bir daha sana zarar veremeyecek . Artık ben de seni koruyabileceğim.

Bunları söylerken hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.

_Şşşşş tamam ama Meleğim bak bir şeyim yok sadece ufak bir kırık hem tatil yapmış olacağım . Sen de bana yardımcı olursan hemencecik iyileşirim .

_Tabi abi ben her zaman sana yardım ederim yeter ki sen hemen iyileş

_Tamam öncelikle bu çeşmeyi bir kapatıyoruz. Yakında buraya sel vuracak. Hem ağlayınca çook çirkin oluyorsun sana daha önce de söylemiştim prensesler ağlamaz. Anlaştık mı ?

Evet anlamında başını salladı bu arada ben de göz yaşlarını sildim. Murat a bakınca Arda abime hala öfke ile baktığını farkettim. Ardından babama dönüp

_ Daha Toprak buraya geleli kaç gün oldu ve siz şimdiden ona zarar mı vermeye başladınız.?

_Oğlum ...

Babamın zorlandığını ve üzüldüğünü fark edince hemen sözünü kesip olaya müdahale etmeye karar verdim .

_ Murat sakin ol hiçbir şeyim yok iyiyim ben

_ Bok iyisin şu hâline bak ben daha ne kadar senin bu hallerini göreceğim?

Şokla gözlerimi açıp Murat ta öfkeyle baktım tüm sırrımı ortaya dökmeye niyetli gibi duruyordu. Hemen Melek'i annemle beraber yukarı çıkartıp Murat 'ı yanıma çekiştirdim fısıltıyla

_ Sus artık Murat geçmişimden kimsenin haberi yok . Biraz daha konuşursan senin kafanı da ben kıracağım. Hem istenmeden olan bir şey uzatmaya gerek yok .

Arda abim de ben bunları derken

_Sen kim oluyorsun da bize hesap soruyorsun ? Biriniz yetmedi şimdi de yandakçısı da geldi tam oldunuz .

GERÇEK ÖZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin