Sabah olmuştu ve oldukça zinde uyanmıştım. Bu gece çok rahat uyumuştum. İçimde anlam veremediğim sıcak bir his vardı. Daha önce hiç yaşamadığım türden bir duyguydu.21 yaşındaydım ve şuana kadar kimseyle Jeonginle kurduğum kadar uzun bir iletişim kurmamıştım. Onunla arkadaş olmak istiyordum.
Araştırmama göre jeongin 19 yaşındaydı. Üniversiteye gitmesi gerekiyordu ama gitmeyip çiçekçide çalışıyordu.
Bundan sonraki her gidişimde onunla konuşmaya çalıştım , genelde soğuk davranıyordu çünkü yaşadıklarını atlatamamıştı doğal olarak. Günler aylar geçtikçe daha sıcak olmaya daha çok gülümsemeye başlamıştı. Onu mutlu görmek ruhumun huzurla dolmasına sebep oluyordu. Güldüğünü ilk gördüğümde nutkum tutulmuştu. Çok güzel ve masumdu. Dünyada sadece iyi şeyleri hak ediyordu.
Bir gün yine yanına gül almaya gittim ancak içeri girerken ayağım takıldı ve düşecek gibi oldum. Jeongin bunu görüp gülmeye başladı. Belli ki bugün neşesi yerindeydi. Onunla şakalaştım ve baya güldük. İlk defa gülmenin kahkaha atmanın nasıl bir şey olduğunu anladım.
Jeongin'in dilinden
Yaşadığım olaylardan sonra gerçekten çok mutsuzdum ancak zaman bunun ilacı olmuştu. Olayın üstünden yaklaşık 2 ay geçmişti ve yavaş yavaş kendimi daha iyi hissetmeye başlamıştım. Genel olarak yalnızdım ve bütün gün çiçekçide oturuyordum. Orası bana iyi geliyordu, ailemle birlikte gibi hissediyordum kendimi. Konuşup sohbet ettiğim tek kişi sürekli beyaz gül almaya gelen yakışıklı çocuktu.
Gerçekten çok ilginç ve gizemli biriydi. Karanlık birine benziyordu. Sorduğum çoğu şeye cevap vermiyordu. Sanırım bende çok şey soruyordum çünkü merak ediyordum. Çok garip bir şekilde ilgimi çekmişti. Onu gördüğüm ilk günden beri bana çok ilgili davranıyordu ve bu çok hoşuma gidiyordu. Normalde çok soğuk ve katı biri gibiydi ama sanki benim yanımda heyecan yapıyordu.
O dükkana gelmediği günler merak ediyordum ve kendimi çok eksik hissediyordum. Bu hissettiğim de neydi böyle...
Acaba neydi jeonginciğim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devil's Love - Hyunin
Storie d'amoreHyunjin çok güçlü bir şeytandı ama onu güçsüz kılan biri vardı. Bu güçsüzlüğün bedelini ağır ödeyecekti...