8

337 63 7
                                    

Jeongin'in dilinden

Onu öyle görmek beni o kadar yaralamıştı ki dayanamayıp ağlamıştım. Ama beni böyle görmemeli diye düşünüp hızlıca toparlandım.

Yatağımda yatıyordu , bende yanına oturdum ve yüz hatlarını incelemeye başladım. Çene hatları çok keskindi ve güzeldi. Oldukça düzgün küçük bir burnu vardı. Ateşi olduğu için yanakları kırmızı kırmızı olmuştu. Dudakları kıpkırmızıydı ve çok kalındı. Gözünün altında küçük siyah bir ben vardı ve bu benim en sevdiğim özelliğiydi. Omzuna gelen koyu uzun siyah saçları büyüleyiciydi ve beni baştan çıkarıyordu. Gerçekten bugüne kadar gördüğüm en güzel varlıktı. Ama asıl şaşırdığım şey dış güzelliği değildi. Kalbi inanılmaz temizdi, saftı. Sanki benim için gönderilmiş bir melek gibiydi...

Oturmuş onu izlerken hyunjin yavaşça gözlerini araladı. Bana baktı ve hafifçe gülümsedi. Çok güzeldi ve ben bir anda heyecanlanıp paniklemiştim. "Neredeyim ben" diye sordu. Ona benim evimde olduğumuzu dükkanın hemen üstü olduğunu söyledim. Kalkmaya çalıştı ama onu hemen tutup tekrar yatağa yatırdım ve kalkmasına izin vermedim.

Kalkıp ona ilaç ve su getirdim bezini tekrar ıslatıp anlına koydum. Bunları yaptığım süre boyunca gözlerini benden hiç ayırmadı. Ve bir anda ağzından şu sözcükler döküldü.

"Seni çok özlemiştim"

Kalbim sanki alevler içinde yanıyor gibiydi. Bunun olmasını asla istemesem bile gözlerim dolmaya başladı arkamı döndüm ve gözümü sildim. Sonuçta o artık benim tek yakın olduğum bir şeyler paylaştığım insandı.

"Bende seni , hem de çok" dedim kendimi toparlamaya çalışarak. Daha sonra önüme döndüm ve "Neden kendine dikkat etmiyorsun, sağlıklı beslenmiyorsun, kendine neden değer vermiyorsun" diye bir ton bağırdım. Azarladım onu. Duyduğum şey ise onun kıkırdamalarıydı. İnanamıyorum şuna bak birde gülüyor utanmaz çocuk. Sinirlenmiştim.

"Sinirlendiğinde çok tatlı olduğunu biliyor muydun?" dedi.

Bunun üzerine bende dayanamayıp güldüm ve yavaşça yanına oturdum, mendili başına koydum ve "Hayır bilmiyordum ama sayenizde öğrenmiş oldum beyefendi" dedim kıkırdayarak. Acaba o her zaman çok tatlı olduğunu biliyor muydu. Ona bunu söylemek istedim ama biraz utandım açıkçası.

"Eee söyle bakalım hyunjin üç hafta boyunca nerelerdeydin??"

Ayy çok tatlı bunlarr :') 

Devil's Love - HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin