Oy vermeyi unutmayınnnMedya Lea ve Nick ♡
Nick kızla beraber kanepeye oturduğunda onun tüm bunlara nasıl tepki vereceğini düşünüyordu.
Öğrenecekleri ağır gelecekti, bunu biliyordu. Ama bilmesi gerekiyordu... Onu korumak gittikçe daha zor bir hâl alıyordu, ve Lea Tom'a gittikçe daha fazla güveniyordu.
"Sadece 10 dakikan var," kız mırıldandı, onu dinlemeye karar verdiği için kendine şaşırıyordu, içinden bir ses hemen Tom'u aramasını söylüyordu ama bir yanı da bilmediği ne olabileceğini duymak istiyordu.
Ve dakikalar geçti, 10 dakika oldu. Sonra bir 10 dakika daha.
Nick konuştu, Lea'nın başlardaki kayıtsız tavırları dakikalarla birlikte kayboldu. Önce kabullenmeye çalıştığı şeylerin stresliyle parmaklarıyla oynadı, saç diplerini ovuşturdu; sonra ise bir süreliğine durdu bu can çekişme.
Nick ona sarıldı, başını tutup siyah tişörtünün göğsüne bastırdı kız ağlarken.
Konuşmaya devam etti. Lea bazen itiraz etti, birkaç kez başını iki yana salladı, ama sonra gittikçe duruldu.Öfkesi gidip geldi, sonunda saf bir kalp kırıklığına dönüştü.
Tom'un verdiği sözler, romantik cümleler bir enkaz alarmı gibi kulaklarında yankılanıyordu.
Mutlu olacaklardı, her şey mükemmel olacaktı. Lea, Tom, ve hayalini kurdukları mükemmel aile...
Nick önce birkaç ay öncesinden bahsetmişti ona. Tom'un ondan "özür dilemeye" geldiği zamanlardan.
Tom o zaman bir süredir bir klinikte olduğunu, tedavi gördüğünü ve artık bir kız arkadaşı olduğunu anlatmıştı kıza. Ve Lea'nın da terapistinin Tom'la görüşmesinin doğru olduğunu söylemesi üzerine, genç kız Tom'un özür dilemek için gelmesini kabul etmişti.
Gerçekte ise elbette Tom'un tedavi gördüğü falan yoktu, Lea'nın terapistini ise tehdit ederek genç kıza böyle söylemesini sağlamıştı.
Kız arkadaşı konusunda ise... Charlotte ile gerçekten de bir akşam yemeği yemişlerdi, Lea'nın instagramda fotoğraflarını gördüğü gün.Daha sonra Tom, Charlotte'u evine bırakacağı sırada, kadın aniden onu öpmüştü. Ondan fazlasını da beklemişti belki, ona o şekilde yaklaşmıştı.
Tom en son Lea ile öpüşmüştü, bu kadın dudaklarını nasıl kirletmiş olabilirdi? Lea'nın olan son öpücüğünü nasıl bozmuş olabilirdi?Başka bir seçeneği kalmamıştı, Tom Charlotte'u öldürmüştü.
Hem de boğazını keserek.
Sadece kendisini öptüğü için.
Lea'nın kovmasını yasakladığı hizmetçisini öldürmüştü, o gün AVM'de onu takip etmişti, hatta onu takip ettiği, ona "kazayla" çarptığı başka günler de vardı. Bunlar küçük detaylardı.
Adrian ve Luis'e özel bir hap içirmişti kıza dokunmaya çalıştıkları gece, o anlardan önce.
Daha sonra, çocukların o gece kampüste Lea ile yalnız olacaklarından emin olmak için, üniversitedeki tüm korumaları ve bekçileri bir şekilde uzaklaştırmıştı.
Lea'yı taciz etmeleri için onlara ilaç vermiş, sonra da ortamı hazırlamıştı.
Kendisi sonradan gelip onu kurtarmak için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
obsessive
Фанфикİngilizin gözlerinin altındaki çöküklerde gezdirdi genç kız zarif parmaklarını. Ondan bir hayli gençti, ama nazik dokunuşlarında bir anne şefkati vardı. Tom, yüzünü ona eğdi. Bu dokunuşlara tüm yüzünün, hatta bütün hücrelerinin ihtiyacı vardı. Tüm...