(16+)
Reggel halk nyögdécselésre ébredtem, mozdulatlanul az órára pillantottam, ami háromnegyed 6-ot jelzett.
- Mit csinálsz? – Kérdeztem meg anélkül, hogy hátrafordultam volna, a zihálás egyből abba maradt, úgy gondoltam most már muszáj megnéznem mit csinál. Hirtelen fordultam meg és a kép ami elém tárult az semmihez sem hasonlítható. Louis épp alsónadrágjába pakolta vissza magát.
- Ne haragudj Harry, én csak, úristen ez annyira gáz – takarta el arcát kezeivel, de én el se bírtam szakítani tekintetem az alsónadrágjában dudorodó férfiasságáról. Halk szipogást hallottam és a dudor is egyre jobban kezdett lemenni a nadrágjába.
- Hé, bébi, semmi baj – puszilgattam meg az arcát – nem tehetsz arról, hogy a tested mikre reagál – próbáltam nyugtatni.
Csak kétségbeesetten rázta a fejét és nem is hallgatott rám, tevékenységét megunva fogtam meg kezecskéit és húztam el az arca elől. Ajkaira tapadtam, hogy érezze nincsen semmi baj, készségesen csókolt vissza és ahogy közelebb húzódtam, éreztem, hogy vágya ismét fellángolt. Kicsit elhajoltam és nyakát kezdtem csókokkal behinteni, közben kezemet óvatosan farkára simítottam és éreztem, hogy ismét készen állna bármire. Még párszor végig simítottam rajta, de Louis eltolta kezeimet, lábát átlendítette enyéim felett és az ölembe ült. Túl sok volt, hogy éreztem, ahogy erekcióink összesimulnak, és ráadásképp még Louis is a számba nyögött.
- Baszki Lou – sóhajtottam bele szájába.
- Kérlek, csinálj valamit. Nem baj, hogy még nem randiztunk – suttogta számra. Tudta, hogy mindenképp megakartam várni az első randit, amíg bármi komolyabbat csinálunk, de biztosított afelől, hogy ő is akarja, úgyhogy innen már nincs visszaút.
Louis derekába markoltam, kiemeltem ölemből és magam alá gyűrve másztam lábai közé. Pólója alját megfogva rántottam le róla, hogy ne legyen útba. Közbe kezeimmel teste minden pontját bejárom, számmal pedig mellbimbóját izgatom, érzem, hogy ez még jobban felizgatta, mivel egyre sűrűbben dörgölőzik nekem. Számmal egyre lejjebb haladok és amikor elérem alsónadrágja korcát engedélykérően felnézek rá, de semmi mást nem látok csak annyit hogy kétségbeesetten bólogat, hogy húzzam már le róla a zavaró textilt. Szóval nem vacakoltam tovább ujjaimat az alsónadrágja szélébe akasztottam és lerántottam róla, erre hirtelen össze akarta húzni magát, de lábai közé befurakodva nem engedtem neki, csak szájára hajolva adtam neki szerelmes csókokat.
- Gyönyörű vagy Louis – leheltem nyakhajlatába.
Közben kezeim közé fogtam szerszámát és pumpálni kezdtem, erre Louis válasza csak egy hangos nyögés volt. Számmal is egyre lejjebb haladtam testén, majd amikor farkához értem, egyszerűen a számba vettem.- Jézus – nyögött fel Louis.
Tovább folytattam kényeztetését, farkát egyre mélyebbre engedve, kezemmel golyóit izgattam és a nyálamtól benedvesült apró kis lyukat kezdtem masszírozni mutató ujjammal.- Harry én el – kezdte, de nem tudta befejezni – el fogok... - összes próbálkozása kudarcba fulladt, ezért nem is próbálkozott tovább elmondani, amit akart, de én pontosan tudom mit szeretne közölni velem.
Még egyet nyeltem, így farkát egészen torkomig engedtem, mutatóujjamat pedig óvatosan eltüntettem benne, ez adta meg neki a végső löketet, teljes magját torkomra ürítette, én pedig készségesen nyeltem. Nem akartam, hogy egy cseppje is kárba vesszen, hiszen isteni íze van. Még pár másodpercig ízlelgettem, aztán ujjamat kihúztam belőle, és a most már félig kemény péniszét is kiengedtem ajkaim közül. Figyeltem a kielégüléstől piros arcú Louist és már tudtam is, hogy jó munkát végeztem. Kezeit arca elé vezette és csak pihegett, kezeimet derekára tettem és közelebb húztam
magamhoz, majd egy puszit adtam arcára.
YOU ARE READING
Coffee House - Larry ff.
FanfictionHarry Styles, a feltörekvő színész új filmjét Londonban forgatják, a 27 éves férfi minden reggel egy kávéházba megy. A kiszolgáló fiú rendkívül szimpatikus lesz számára. Louis, aki a kávéházban dolgozik, kissé félénk, viszont gyönyörű. Hamar összeba...