tizenharmadik

494 38 2
                                    

Délután két órakor már nagyon bántam, hogy Louist olyan korán hazavittem, unalmamban már azt sem tudtam mit csináljak. Eszembe jutott, hogy valamivel meg kellene lepnem, ezért beültem az autómba és elmentem egy virágüzletbe, majd vettem egy virágcsokrot, gyönyörű volt, fehér és kék virágokból állt, meg pár zöld levélből. A hazafelé vezető úton azon gondolkodtam, hogy melyik autómmal menjek, eddig az audimmal voltam mindig, amikor találkoztunk, ezért mindenképp valamelyik másikkal szeretnék menni. A virágot egyből vízbe tettem, amikor beléptem a házba. Már három óra volt, szóval elmentem fürdeni, kivételesen a lenti fürdőt használtam, amiben volt egy fürdőkád is. Amint megtelt a kád elzártam a vizet és beültem, azon gondolkodtam, hogy amióta megismertem Lout mennyire megváltozott az életem, 2 hónapja, amikor elkezdtük forgatni a filmet még reménykedni sem mertem abban, hogy megismerek valakit vagy hogy lesz egy kapcsolatom. Annyira szerencsésnek érzem magam, hogy Louis mellett önmagam lehetek és hogy ő is megbízik bennem teljesen, őrülten belészerettem. Miután kiáztattam magam kiszálltam a fürdőkádból és megszárítottam a hajamat. Fogalmam sincs mit vegyek fel szóval minden ami szóba jöhet kiraktam az ágyamra. Fél óra elteltével sincs semmi ötletem, szóval tárcsázom a nővérem telefonszámát, hátha tud segíteni.

-Szia Gemm - köszöntem neki vidáman - tudsz segíteni?

- Persze, mondd csak.

- Szóval randira megyek és nem tudom mit vegyek fel - kicsit kellemetlenül érzem magam, mert szinte semmit nem meséltem neki Louisról, utoljára akkor beszéltünk róla amikor kiadta az utamat a kávéházba.

- Ó, kivel mész? A kávéházas fiú elfelejtve? - kérdezte nevetve.

- Tulajdonképpen vele megyek - vihogok fel kínosan - szóval segítenél, mert nem érek oda időbe.

- Mi? Holnap elmeséled mikor békültetek ki - parancsol rám - na küldd azokat a ruhákat.

- Igenis - nevettem el magam, majd a ruhákat lefotózva küldtem el neki mik közül lehet választani.

- Hova mentek randizni? - kérdezi.

- Egy eldugottabb étterembe, nem akarom, hogy bárki megzavarjon minket - felelem egyből.

- Oké, akkor szerintem legyen a fehér nadrág és a fekete ing. Nem túl csicsás, de elegáns - mondja gondolkodva

- Köszi Gemma, imádlak - hálálkodom - holnap beszélünk, puszi.

- Puszi, jó szórakozást - köszön el ő is.

Miután magamra kaptam a ruhám, befújtam magam parfümmel és beállítottam a hajam, lementem a konyhába és kezeim közé vettem a virágot. Láttam, hogy már negyed öt van, ezért érdemes lenne indulnom. A kulcsaim közül kikapom a range rover kulcsát és indulok a garázsba. 10 perc múlva már Louis háza felé tartok a rádiót hallgatva. Egyre jobban kezdek izgulni, tudom, hogy már együtt vagyunk és hogy történtek köztünk dolgok, de akkor is ez az első randink. Nem sokkal később már Lou háza előtt parkoltam le, a szívem a torkomban dobogott, láttam, hogy még csak háromnegyed öt van, ezért egy picit még próbáltam nyugtatni magam. Miután úgy éreztem készen állok, kiszálltam az autóból és kezemben a csokor virággal becsöngettem a házba. Körülbelül 3 percet kellett várnom és nyílt is az ajtó, Louis csodásan nézett ki, fekete nadrág volt rajta ami rendkívül kiemelte formás fenekét és egy fekete ing volt még rajta.

-Csodás vagy - néztem rajta végig, mire neki pír futott az arcára.

- Köszönöm Harry, te is nagyon jól nézel ki - mosolyodott el.

- Ezt neked hoztam - nyújtottam felé a virágot.

- Gyönyörűek, köszönöm - vette át tőlem - gyere be amíg vízbe teszem őket.

Coffee House - Larry ff.Where stories live. Discover now