(+18)
Louisval eltöltöttünk egy csodás délutánt, sétálgattunk a parkban, beszélgettünk és végül is megejtettük azt a sütizést is. Este nyolc óra körül értünk haza, én egyszerűen csak a kanapéra vetettem magam, mintha annyira elfáradtam volna, Lou pedig csak megmosolyogta tetteimet. Szemeibe visszatért az a bizonyos csillogás amit annyira nagyon szerettem, és ami annyira hiányzott az elmúlt fél évben. Neki volt ereje ahhoz, hogy cipőjét és kabátját levegye, majd elindult felém. Belemászott az ölembe és úgy ölelt át.
- Na mi a helyzet? - incselkedtem vele.
- Semmi, csak épp élvezem, hogy most itt vagy velem. - mondja és fejét a pulóverembe nyomja.
- Most? Ezentúl mindig veled leszek, ne is álmodozz róla, hogy lelépek. - puszilgattam meg az arcát.
- Ha vége van a forgatásnak vissza fogsz menni Londonba, viszont én itt fogok maradni. Nekem nem hiányzik London, annyi minden történt ott, egyszerűen csak nem akarok visszamenni, velem ott szinte csak szomorú dolgok történtek. Téged kivéve természetesen - mosolyodott el halványan a végére.
- Én imádom Londont, de téged jobban, ha te itt érzed magad jól akkor itt leszünk. 5 filmre szerződtem le a stúdióval, szóval amúgy is gyakori vendég lennék - fürkésztem arcát miközben felvázoltam a dolgokat.
- De Harry még csak egy pár sem vagyunk, én nem mondhatom meg mit csinálj, hol élj. Tulajdonképpen még csak közöm sincs ahhoz amit te csinálsz, ez a te életed - motyogta lehajtott fejjel.
- Louis - sóhajtottam fel, majd két kezem közé vettem az arcát - Leszel a barátom? Megint.
- Igen, szeretnék - mosolyodott el szélesen, majd kezeimmel nem is törődve hajolt a számra, annyira hiányzott a csókja, egy egész életen keresztül tudnék a csodás ajkain lógni.
- Szuper, akkor most hogy ezt is megbeszéltük - kaptam a kezembe a telefonomat - elkezdhetek házakat nézni.
- Ohh, én azt hittem, hogy...mindegy - rázza meg a fejét és kimászik az ölemből.
- Mit hittél? Mondd csak édes - fogtam meg a kezét.
- Hát én azt hittem, hogy izé...hát hogy hozzám költözöl - elmosolyodtam zavarán. Most tényleg arra akar megkérni, hogy költözzünk össze? - De igazad van, ez hülyeség. Hiszen csak két napja találkoztunk újra.
- Szívesen ide költözök, csak azt hittem neked talán ez túl gyors. Akkor holnap majd összeszedem a cuccaim amiket a bérelt házba vittem, úgyse pakoltam még ki igazán. És akkor majd egy-két fordulóval áthozom őket, a házat pedig lemondom. Ez így megfelel neked? - húztam vissza ölembe, és derekára simítottam kezemet.
- Tökéletes - mondja, majd számra hajol, egyből átveszem az irányítást és erősen harapok ajkába, mire felnyög - Tökéletes vagy - suttogja még számba.
Nem bírok leszakadni ajkairól, heves csókolózásunk közben nyelvemet engedély nélkül dugom át, de Louis készségesen fogadja ostromomat, csak halkan nyöszörög. Fenekére csúsztatom kezeimet és erősen belemarkolok, erre számba nyög és a pulóverem aljához nyúl, majd lehúzza rólam a pólómmal együtt. Egy pillanatra el is mosolyodom hevességén, de egyből én is pólójához nyúlok, áthúzom a fején, majd számat egyből a nyakára tapasztom és erősen harapdálni és szívni kezdem. Már mocorog az ölemben ami kicsit sem segít a már kőkemény erekciómon, felálltam vele, majd a kanapéra fektettem, nadrágját és alsóját egyszerre húzom le. Farka hangosan csapódik hasfalának én pedig eszemet elvesztve hajolok rá, hogy minél előbb megízlelhessem isteni ízét. Ahogy mélyen a torkomra engedem öblöset nyög és tekeregni kezd. Csípőjét erősen leszorítva ütemesen szopom csodálatos farkát, miközben lassan eldurranok csak attól, hogy őt kényeztetem.
- El fogok menni Harry - sóhajtozta alattam, egyből hangos cuppanással váltam le róla és ezt követően kaptam is egy elégedetlen nyögést.
- Hol tartod a síkosítót? - kérdeztem miközben finom puszikat szórtam el a testén.
- Nincs - sóhajtott ahogy mellbimbóját a számba szívtam - Sose volt rá szükségem.
- Nem voltál senkivel? - kérdeztem meghatottan, akkor nem csak én nem bírtam hozzáérni máshoz.
- Nem, csak téged akartalak - csókolt szájon - mindig csak téged.
- Akkor máshogy kell megoldanunk - öleltem át apró testét, majd felállva vele indultam el a hálószoba felé.
- Te...Te voltál valakivel? - kérdezte, de nem mert rám nézni csak szorosan ölelt.
- Senkivel - rám nézett és elmosolyodott - csak téged akartalak - utaltam vissza az előbb elhangzott mondatára.
Közben felértünk az emeletre, Louist óvatosan elfektettem az ágyon és lábai közé másztam, két ujjamat a számba nyomtam és jól benyálaztam, arca elpirult a látványra, miután jól benyálaztam az ujjaimat, heréi közé nyaltam ujjamat pedig a bejáratához raktam, majd dörzsölni kezdtem. Lassan csúsztattam belé ujjaimat és közben a számmal is kényeztettem. Hangos nyögéseiből kikövetkeztettem, hogy már rá fér a harmadik ujjamra is, ezért a kettő ujjam mellé társítottam még egyet. Talán fél perce csinálhattam mikor felnyögött.
- Téged akarlak, gyere már - sóhajtozott alattam.
- Gumid sincs, édes? - kérdeztem tőle, de csak a fejét rázta - Akkor csak a számmal kell beérned.
- Ne! - kiáltott fel - Rendben vagy nem? Én oké vagyok, szóval csinálhatjuk nélküle.
Nem is várattam tovább, makkomat erősen bejáratához nyomtam és szépen lassan elmerültem benne, mikor a combom a feszes popsijához ért meg kellett állnom egy pillanatra, mert azt hittem helyben eldurranok.
- Nem fáj? - kérdeztem meg azért a biztonság kedvéért.
- Nem, csináld - kezdett mocorogni alattam.
Lassú ütemet vettem fel, majd ahogy nyögései hangosodtak egyre durvábbakat taszítottam rajta. Mikor már láttam rajta, hogy majdnem elmegy kihúzódtam belőle és oldalára fordítottam. Szorosan mögé feküdtem, combját felemeltem és így merültem el benne ismét.
- Azt a rohadt - nyögött hangosan Louis, szinte már sikításnak is nevezném azt amikor egy-egy erősebb lökés után hangot ad ki. Éreztem, hogy közel vagyok ezért hátamra fordultam és magamra húztam őt. Imádtam nézni miközben a farkam lovagolja, annyira kibaszottul szexi. Formás fenekét gyurmázom kezemmel miközben ő ütemesen ugrál rajtam, mozdulatának elébe mentem ezért mindig eltaláltam legérzékenyebb pontját. Hatalmasat sikítva terítette be élvezetével a mellkasomat. És percekig pihegett rajtam.
- Abbahagyjam? - kérdeztem rá, hisz én még nem mentem el, de lehet túl érzékeny ahhoz, hogy folytassuk.
- Ne, nézni akarlak - dőlt hátra kezeivel a lábamra.
Újra mozogni kezdtem és ahogy éreztem a még lüktető fenekét újra és újra összerándulni rajtam, kibaszottul közel sodort az orgazmushoz. Mélyeket löktem belé, majd egy hatalmasat élveztem a szűk popsijába, percekig szorítottam erősen a csípőjét, majd miután magamhoz tértem magamhoz öleltem.
- Nagyon durva voltam? - kérdeztem miközben puszikat szórok szét az arcán és hátát simogatom, majd leemelem magamról és magam mellé fektetem, de szorosan mellkasomhoz húzom.
- Nem, imádtam minden percét - mondta kielégülve, szeméből kisöpörtem a haját és csak bámultam csodálatos arcocskáját.
- Annyira gyönyörű vagy - suttogtam, arca vörös árnyalatot öltött magára én meg elnevettem magam - ne már, miközben a farkamat lovagolod nem vörösödsz el, de mikor bókolok azonnal egy paradicsomra hasonlítasz.
- Harry - kiáltotta nevetve és csikizni kezdett. Vergődtem kezei alatt, de ő nem is foglalkozott szenvedésemmel, csak nevetett, mikor megunta kínzásomat mellkasomra feküdt.
- Szeretlek - mondtam neki - mindennél jobban ezen a földön.
- Szeretlek Harry, a végtelenségig - suttogta és arcomat simogatta.
- És tovább.
YOU ARE READING
Coffee House - Larry ff.
FanfictionHarry Styles, a feltörekvő színész új filmjét Londonban forgatják, a 27 éves férfi minden reggel egy kávéházba megy. A kiszolgáló fiú rendkívül szimpatikus lesz számára. Louis, aki a kávéházban dolgozik, kissé félénk, viszont gyönyörű. Hamar összeba...